jij slecht mens, jij zoekt ook overal dingen achterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha, ik had eerst daar gepost en toen hier, mijn hemel wat een gedoe trouwens...
maar je bent van vandittusvandattus geswitched naar thea.mama![]()
Nou, nee... dat geldt niet voor deze "vrouw".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelen![]()
okay, ik duik nu echt heel snel mijn bed in voor stroekie gaat meppen !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slecht mens, jij zoekt ook overal dingen achter![]()
en daarbij uw waarnemingsvermogen hier op het topic is ook niet meer echt actueel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef creno het volgende:
[..]
okay, ik duik nu echt heel snel mijn bed in voor stroekie gaat meppen !
maar tis dus blijkbaar waar, de liefde van de man gaat door de maag
wat er verder verteld is lees ik later wel terug !! (geef eens een tip hoever)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
TheaterMama +2 omdat de schat me zulke lekkere Tapas geleverd heeft
je weet me wel te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef creno het volgende:
[..]
wat er verder verteld is lees ik later wel terug !! (geef eens een tip hoever)
maar heb je het uitgekotst intussen dan ?
en nu ben ik echt, echt, echt naar mijn bed... moet er om negen uur uit
mijn stem is ook gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beav?
Stemt gij ook in : Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik zie nog steeds een blauw plusje bij je broer, is hij nu nog steeds niet naar bed?quote:
zijn pc staat uit! en hij is in zijn slaapkamer! dus hij in onderweg.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een blauw plusje bij je broer, is hij nu nog steeds niet naar bed?![]()
edit: om 01.43 werd het een rood minnejte![]()
Ja daarom ook dit aanvulling in edit eronderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zijn pc staat uit! en hij is in zijn slaapkamer! dus hij in onderweg.....![]()
ik ga ook slaapjes doen!![]()
Ja, maar mensen kunnen niet erin reageren, echt stom!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je nou eigenlijk een fotoboek of niet, BB-Koning?.
Misschien helpt het als je een foto in je fotoboek zet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, maar mensen kunnen niet erin reageren, echt stom!![]()
En zeg maar BB![]()
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En zeg maar BB![]()
Zojuist geactiveerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En zeg maar BB![]()
Je zou ook aan BB King kunnen denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denken![]()
Als t goed is nu welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef wonderer het volgende:
Je hebt ook nog steeds geen icoontje... ik snap er niks van.
Nee want dat koning maakt het weer zo nederlands dat ik dus ook Bee Bee lees en dus niet Bie Bie, want dan denk ik direct weer te veel aan Wibiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou ook aan BB King kunnen denken![]()
![]()
Als jij er 1 zet, dan zet ik er ook 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een foto in je fotoboek zet?.
Het werkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zojuist geactiveerdYess, nu kan ik berichten krijgen
![]()
Ik denk aan de boevenbaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denken![]()
nee nog geen icoontje, maar wel zichtbaar als je fotoboek selecteerd en op je naam gaat zoekenquote:
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want dat koning maakt het weer zo nederlands dat ik dus ook Bee Bee lees en dus niet Bie Bie, want dan denk ik direct weer te veel aan Wibi![]()
Nog steeds nietquote:
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als jij er 1 zet, dan zet ik er ook 1
(Nee joh, ik bluf maar)
"noteert"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebie![]()
Dus je bent geen homo, je bent gewoon bi?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebie![]()
en eerder vanavond al een anderequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij..
Aha, je bent ook een closetcase leid ik afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, je bent ook een closetcase leid ik af![]()
Die link had ik nog niet gelegdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je bent geen homo, je bent gewoon bi?
Nee, even serieus nu dan maar: ik ga geen foto plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik haal 'm al weer weg..
Als je maar weet dat ik behoorlijk hard kan schoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet gelegd
Ik ben bi, nu we het er toch over hebben, maar als ik homo was, dan heette ik nog steeds BB en geen HoHo![]()
ja nu kan ik er niks meer bijzettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik haal 'm al weer weg..
jij werkt ook als een magneet voor zulk soort openbaringen hčquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
godver, wil je schrijven, komt er een knul tussendoor "ja, ik ben eruit, ik ben denk ik toch homo"
Ik ben hem al twee jaar aan het helpen om erachter te komen. Ken hem verder niet zo goed, ik weet alleen dat hij zichzelf tot dicatator van Zwitserland heeft uitgeroepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij werkt ook als een magneet voor zulk soort openbaringen hč![]()
Ik voelde ook ooit de drang om mijn geaardheid aan iemand te openbaren, maar toen bedacht ik mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
godver, wil je schrijven, komt er een knul tussendoor "ja, ik ben eruit, ik ben denk ik toch homo"
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik voelde ook ooit de drang om mijn geaardheid aan iemand te openbaren, maar toen bedacht ik me![]()
Ik wil liever niet dat iemand het weetquote:
ja dat kan soms het nadeel zijn van een gewillig oor hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hem al twee jaar aan het helpen om erachter te komen. Ken hem verder niet zo goed, ik weet alleen dat hij zichzelf tot dicatator van Zwitserland heeft uitgeroepen.
Denk dat het voornamelijk komt door het feit dat ik er geen geheim van maak hoe ik over homo's denk. Ze weten dat ik ze in ieder geval zal accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |