lang niet iedereen heeft hier lopen rellen heurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen: - 30 x 10 99 voor rellen. Zo klaar..
Ik heb ze dus wel allemaal gelezen. Helemaal. Toevallig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Jij bent ook zo'n "Nee, ik heb het niet gelezen, maar de kaften passen wel bij elkaar"-iemand..
Ik heb dezelfde boekenkast (wie niet?quote:
M'n G_E, wat doe je?!quote:
Jaja. Het is een gewone Billy.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb dezelfde boekenkast (wie niet?. ) maar bij mij ziet er ook niet zo uit hoor.
Welke?quote:Ik wil trouwens die Calvin & Hobbes.
Goed dat je even waarschuwt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ komt zo met een melig idee
Ik niet, kijk maar: http://www.xs4all.nl/~shyvven/boeken/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde boekenkast (wie niet?. ) maar bij mij ziet er ook niet zo uit hoor.
Ik wil trouwens die Calvin & Hobbes.
Allebei.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja. Het is een gewone Billy..
[..]
Welke?.
Je monchichi wat doe je?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik niet, kijk maar: http://www.xs4all.nl/~shyvven/boeken/
Platgeknuffeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je monchichi wat doe je?!.
Heb je hem te lang in de zon laten liggen?
Maar die kleur ook..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
PlatgeknuffeldIk heb nog een fluffy versie hoor
Nee hoor, is een echte. Da's ruim tien jaar 24/7 knuffelen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar die kleur ook..
Of is het zo'n kermis ding?.
Doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Cairon het volgende:
jij hebt de His Dark Materials trilogie
die wil ik ook kopen.
Zonder zonnebril? Wat gemeen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, is een echte. Da's ruim tien jaar 24/7 knuffelen hoorEn ja, zal ook wel regelmatig te lang in de zon hebben gelegen. Dat gebeurt met knuffels
De standaard quest is ook wel saai ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef Cairon het volgende:
fantasy is ook een kut genre, vooral voor vrouwen en verwijfde homo's
Ik krijg hem niet helemaal op de foto.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg Beav, laat anders eens ons jouw boekenkast zien?.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet helemaal op de foto.
En hij is ook lang niet zo literair verantwoord..
Dit is het beste wat ik er van kon maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg Beav, laat anders eens ons jouw boekenkast zien?.
De verleiding is groot om het knopje "Report Offensive Picture" te klikken, maar ik hou me in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik er van kon maken.
*klik*
Zal proberen om wat meer kast op de foto te krijgen.
Je vroeg er zelf om en je was gewaarschuwd!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De verleiding is groot om het knopje "Report Offensive Picture" te klikken, maar ik hou me in..
Ook best divers, leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik er van kon maken.
*klik*
Zal proberen om wat meer kast op de foto te krijgen.
en hierna meteen komt deel 2 nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Wat zijn die teenslashhorrors toch slecht.
Ja, je kan er vrij weinig positiefs over zeggen he?quote:
Deel 2 vond ik best wel Engigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Wat zijn die teenslashhorrors toch slecht.
Ik kan het niet zo goed zien. Is die ene nou Artemis Fowl? Veel ken ik niet, of alleen van uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, je kan er vrij weinig positiefs over zeggen he?.
Maar toch bedankt voor de poging.
Die tegennatuurlijke reacties ook steeds. Ik word er kriebelig van. Staat iemand in paniek op de deur te bonken "doe open!!", ga je dan laconiek eerst de sleutels pakken en je vooral niet haasten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deel 2 vond ik best wel Engig.
Ja dat is Artemis Fowl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed zien. Is die ene nou Artemis Fowl? Veel ken ik niet, of alleen van uiterlijk.
Scream was gewoon weer grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Cybart het volgende:
en dan te bedenken dat scream eigenlijk nog slechter is
Wat onze ladyboy zegt.quote:
Wat een vervelend kutwijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat onze ladyboy zegt.
Wat een irritant kutkind is dat.
Je zit de hele film te hopen dat ze er aan gaat..
Ik weet niet op wie ik moet stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beav?
Stemt gij ook in : Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Gewoon stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie ik moet stemmen.
.
En weer gaat dat kreng niet dood.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een vervelend kutwijf..
En nog een vervolg met dat smerige takkehoertjeen Brandy!
Moet je 2 -puntjes geven? Of mag je er ook 1 doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon stemmen
Als je mensen kwetst geef je ze op zondag weer +puntjes
Ik vond SMG ook wel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was Ryan uberhaupt niet het enige leuke a/d films?
2 minpuntjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je 2 -puntjes geven? Of mag je er ook 1 doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |