Ik herken ineens allemaal scenes uit Scary Moviequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Cybart het volgende:
en dan te bedenken dat scream eigenlijk nog slechter is
Freddy Prinzequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was Ryan uberhaupt niet het enige leuke a/d films?
ook jij mag stemmen in: Het [HOMO]topic User-Tournament #1quote:
Ja, oke, we weten het nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ook jij mag stemmen in: Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik vind jullie allemaal liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ook jij mag stemmen in: Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Dat is ook kei saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief, maar het is niet toegestaan om iedereen 2 punten te geven
![]()
Je doet maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hierbij de eerste gevonden van wiens totaal ik 2 punten af wil trekken![]()
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn kamer is een puinzooimaarja ik ga maar slapen.. truste allemael
Beavje..quote:
ik zag het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beavje..
Neem mijn post onder jou eventjes over..
Je deed t niet helemaal goed maarvoor t proberen
*rukt tape eraf*quote:
Doegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en Dame..
Mag ik u vragen |homo| 1550 This is the Voice of Mother Dirt! Surreal ID. te promoten terwijl ik onder mijn dekbed lig?
Slaap lekker
Ik zal een poging wagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en Dame..
Mag ik u vragen |homo| 1550 This is the Voice of Mother Dirt! Surreal ID. te promoten terwijl ik onder mijn dekbed lig?
Slaap lekker
Nope, ik zit hier maar een beetje om 1 uur 's nachts achter de pc te slowchatten. Ik zou eigenlijk in de kroeg moeten hangen op vrijdagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zit jij daar te lachen
heb je daar een reden voor ?![]()
Sweet Dreams CDPquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en Dame..
Slaap lekker
Dit is veel gezelliger en goedkoperquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope, ik zit hier maar een beetje om 1 uur 's nachts achter de pc te slowchatten. Ik zou eigenlijk in de kroeg moeten hangen op vrijdag![]()
ja zo loop je natuurlijk nooit een leuke vent tegen het lijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope, ik zit hier maar een beetje om 1 uur 's nachts achter de pc te slowchatten. Ik zou eigenlijk in de kroeg moeten hangen op vrijdag![]()
Dan toch maar Sweet Dreams Cybartquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef Cybart het volgende:
niet al te happy gaat slapen*
*verhaaltje voorlees*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef Cybart het volgende:
niet al te happy gaat slapen*
Is dat wel zo'n goed idee om nu aan Cybart over Arthur te gaan voorlezenquote:
Nee joh, BB gaat nooit naar de kroegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is veel gezelliger en goedkoper
Dan durft BB ook vast niet op 4 maart naar de 5e meet in Amsterdam/Eindhoven te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, BB gaat nooit naar de kroegOm eerlijk te zijn is BB nooit een kroeg binnengeweest
![]()
Dat ligt toch niet lekker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat wel zo'n goed idee om nu aan Cybart over Arthur te gaan voorlezen![]()
kan die straks weer niet op z'n buik slapen
Meetings zijn Eng.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan durft BB ook vast niet op 4 maart naar de 5e meet in Amsterdam/Eindhoven te komen![]()
Ik ook niet zo vaak hoor. Hooguit een keer in het half jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, BB gaat nooit naar de kroegOm eerlijk te zijn is BB nooit een kroeg binnengeweest
![]()
Vandaar dat ik hier zit.quote:
Moeten jullie morgen wel even stemmen op het tournament van CDPquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef creno het volgende:
goeienacht
wat zijn jullie weer vlug gegaan vanavond, ik lees een andere keer misschien terug, duik nu mijn bed in !
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten jullie morgen wel even stemmen op het tournament van CDP![]()
Trouwens, Sweet Dreams Crenoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef creno het volgende:
goeienacht
wat zijn jullie weer vlug gegaan vanavond, ik lees een andere keer misschien terug, duik nu mijn bed in !
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef creno het volgende:
goeienacht
Arme vrouw die met mij moet winkelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |