Nou, nee... dat geldt niet voor deze "vrouw".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelen![]()
okay, ik duik nu echt heel snel mijn bed in voor stroekie gaat meppen !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slecht mens, jij zoekt ook overal dingen achter![]()
en daarbij uw waarnemingsvermogen hier op het topic is ook niet meer echt actueel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef creno het volgende:
[..]
okay, ik duik nu echt heel snel mijn bed in voor stroekie gaat meppen !
maar tis dus blijkbaar waar, de liefde van de man gaat door de maag
wat er verder verteld is lees ik later wel terug !! (geef eens een tip hoever)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
TheaterMama +2 omdat de schat me zulke lekkere Tapas geleverd heeft
je weet me wel te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef creno het volgende:
[..]
wat er verder verteld is lees ik later wel terug !! (geef eens een tip hoever)
maar heb je het uitgekotst intussen dan ?
en nu ben ik echt, echt, echt naar mijn bed... moet er om negen uur uit
mijn stem is ook gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beav?
Stemt gij ook in : Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik zie nog steeds een blauw plusje bij je broer, is hij nu nog steeds niet naar bed?quote:
zijn pc staat uit! en hij is in zijn slaapkamer! dus hij in onderweg.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een blauw plusje bij je broer, is hij nu nog steeds niet naar bed?![]()
edit: om 01.43 werd het een rood minnejte![]()
Ja daarom ook dit aanvulling in edit eronderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zijn pc staat uit! en hij is in zijn slaapkamer! dus hij in onderweg.....![]()
ik ga ook slaapjes doen!![]()
Ja, maar mensen kunnen niet erin reageren, echt stom!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je nou eigenlijk een fotoboek of niet, BB-Koning?.
Misschien helpt het als je een foto in je fotoboek zet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, maar mensen kunnen niet erin reageren, echt stom!![]()
En zeg maar BB![]()
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En zeg maar BB![]()
Zojuist geactiveerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En zeg maar BB![]()
Je zou ook aan BB King kunnen denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denken![]()
Als t goed is nu welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef wonderer het volgende:
Je hebt ook nog steeds geen icoontje... ik snap er niks van.
Nee want dat koning maakt het weer zo nederlands dat ik dus ook Bee Bee lees en dus niet Bie Bie, want dan denk ik direct weer te veel aan Wibiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou ook aan BB King kunnen denken![]()
![]()
Als jij er 1 zet, dan zet ik er ook 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een foto in je fotoboek zet?.
Het werkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zojuist geactiveerdYess, nu kan ik berichten krijgen
![]()
Ik denk aan de boevenbaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denken![]()
nee nog geen icoontje, maar wel zichtbaar als je fotoboek selecteerd en op je naam gaat zoekenquote:
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want dat koning maakt het weer zo nederlands dat ik dus ook Bee Bee lees en dus niet Bie Bie, want dan denk ik direct weer te veel aan Wibi![]()
Nog steeds nietquote:
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als jij er 1 zet, dan zet ik er ook 1
(Nee joh, ik bluf maar)
"noteert"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebie![]()
Dus je bent geen homo, je bent gewoon bi?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebie![]()
en eerder vanavond al een anderequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij..
Aha, je bent ook een closetcase leid ik afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, je bent ook een closetcase leid ik af![]()
Die link had ik nog niet gelegdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je bent geen homo, je bent gewoon bi?
Nee, even serieus nu dan maar: ik ga geen foto plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik haal 'm al weer weg..
Als je maar weet dat ik behoorlijk hard kan schoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet gelegd
Ik ben bi, nu we het er toch over hebben, maar als ik homo was, dan heette ik nog steeds BB en geen HoHo![]()
ja nu kan ik er niks meer bijzettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik haal 'm al weer weg..
jij werkt ook als een magneet voor zulk soort openbaringen hčquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
godver, wil je schrijven, komt er een knul tussendoor "ja, ik ben eruit, ik ben denk ik toch homo"
Ik ben hem al twee jaar aan het helpen om erachter te komen. Ken hem verder niet zo goed, ik weet alleen dat hij zichzelf tot dicatator van Zwitserland heeft uitgeroepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij werkt ook als een magneet voor zulk soort openbaringen hč![]()
Ik voelde ook ooit de drang om mijn geaardheid aan iemand te openbaren, maar toen bedacht ik mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
godver, wil je schrijven, komt er een knul tussendoor "ja, ik ben eruit, ik ben denk ik toch homo"
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik voelde ook ooit de drang om mijn geaardheid aan iemand te openbaren, maar toen bedacht ik me![]()
Ik wil liever niet dat iemand het weetquote:
ja dat kan soms het nadeel zijn van een gewillig oor hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hem al twee jaar aan het helpen om erachter te komen. Ken hem verder niet zo goed, ik weet alleen dat hij zichzelf tot dicatator van Zwitserland heeft uitgeroepen.
Denk dat het voornamelijk komt door het feit dat ik er geen geheim van maak hoe ik over homo's denk. Ze weten dat ik ze in ieder geval zal accepteren.
Ja, want nou ga ik vragen, waarom niet? Bang voor de reactie? Je ouders, je vrienden? Heb je het zelf wel helemaal geaccepteerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat iemand het weet
Wacht, dat is een voor de hand liggend antwoord, he, en ook niet zo gedetailleerd![]()
Ik vind het niet erg, maar Arthur heeft concentratie nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan soms het nadeel zijn van een gewillig oor hebben![]()
Och arm, wordt Arthur weer het kind van de rekeningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar Arthur heeft concentratie nodig.
Sommige mensen in mijn omgeving accepteren homo-/biseksualiteit niet. Aan hen zou ik het nooit vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want nou ga ik vragen, waarom niet? Bang voor de reactie? Je ouders, je vrienden? Heb je het zelf wel helemaal geaccepteerd?
Goed antwoord. Misschien valt er voor jou wel wat te herkennen in Arthur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sommige mensen in mijn omgeving accepteren homo-/biseksualiteit niet. Aan hen zou ik het nooit vertellen
Sommige mensen accepteren homo-/biseksualiteit wel. Aan hen wil ik het ook niet vertellen, ik heb het idee dat ze dan voortaan de associatie met biseksualiteit zullen leggen als ze mij zien. Er is uiteraardniks mis met biseksualiteit, maar mijn geaardheid is niet hetgene wat mij karakteriseert, zoals dat bij hetero's ook niet het geval is.
Ik ben helemaal tevreden met mezelf en schaam me nergens voor![]()
Als je boek af is, dan wil ik m graag lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed antwoord. Misschien valt er voor jou wel wat te herkennen in Arthur.
Dan hoop ik dat je nog een jaar of vijf geduld hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je boek af is, dan wil ik m graag lezen![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef Stroekie het volgende:
En nu is het hier ook bedtijd geworden
Sweet Dreams allemaal![]()
Alsjeblieft, een kopje kamilletheequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn keel begint ook vervelend te doen
Ik zit al a/d rooibosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kopje kamillethee
[afbeelding]
Nee helemaal niet ondankbaar!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ondankbare patient!
* kamillethee door de gootsteen spoel *
Oquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ondankbaar!
Ik wou alleen even wachten tot ik dit kopje ophad!
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef LuQas het volgende:
[..]
O![]()
Ik ga de keuken wel weer in, momentje![]()
Kamillethee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kopje kamillethee
[afbeelding]
Oh ik bood jou een koekje aanquote:
Ja natuurlijk, daar zie je nog van die fijne gedroogd kamillebloemetjes in enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kamillethee..
Wel losse thee, neem ik aan?.
Have fun bij de PLUNDRAquote:
Nee..;)quote:
Ik wist dat het zoiets moest zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..;)
Hij's klein, maar fijn, vierkant en heet f5
quote:
Ik snap er nu al geen zak vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Is het nou zo moeilijkquote:
Ik heb vanmiddag een intake gesprek bij de fitnessclub. Ik ga voor het eerst in mijn leven echt sporten....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gesport vanmorgenwat ben ik goed bezig.. ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.. ik schat 2 weken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Uit Brits onderzoek is gebleken dat denken aan sportbeoefening ook al zorgt voor spierontwikkeling, dus je hoeft het niet per se ook te doen..
Lenny Kravitz toch? Heb ik niets op tegen hoor, van mij mag ze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef Cairon het volgende:
prrrrrr jammer dat ze met die ene eikel is getrouwd
Johnny Depp was ze toch mee getrouwd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Lenny Kravitz toch? Heb ik niets op tegen hoor, van mij mag ze.![]()
*pet ophoud*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jake de bottom is in BBM?
Kben ook blut Waxjequote:
Jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jake de bottom is in BBM?
Naja in een scene iigquote:
mja als je vooruitgang ziet bij jezelf en merkt dat je steeds zwaardere gewichten kan optillen enzo welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef LuQas het volgende:
Is het leuk, dat fitnessen? Ik kan me er nog weinig bij voorstellen![]()
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef Jerruh het volgende:
heb je ook al intake gesprekken voor een fitnesscentrum?
"nee, we willen je niet aannemen, je bent te dun"
ik ben overigens ook goed bezig
3 keer per week, als ik zin heb.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?
Morruguh allemaalquote:
ben ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?
Heb je daar ook al recente foto's van?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben ik al.
![]()
![]()
!
@luq: op zich wel leuk als je discipline hebt, en je een streven hebt (bijvoorbeeld beter uithoudingsvermogen, meer kracht, minder vetpercentage etc) als je daar naar toe kan leven en je ziet dat je vooruit gaat, is het relaxed. maa rik vind er vaak zat geen reet aan.
Awwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Ang3l het volgende:
*zit in pyjama, in badjas, in dekbed op stoel*
ja dus: dat en een beetje meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je daar ook al recente foto's van?
Die op gay.nl staan er al een jaar ofzo
Moet ik dat met mijn koortsige hoofd echt gaan proberen te begrijpen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aww
Reageer hier je frustraties af:
Godverdomme CDP, we weten het nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aww
Reageer hier je frustraties af:
Zeg beter een linkje qua spam dan al dat gehoerige gepost met je aziatische kleinpikkiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godverdomme CDP, we weten het nu.![]()
Zeg jij!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg beter een linkje qua spam dan al dat gehoerige gepost met je aziatische kleinpikkies![]()
So what?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeg jij!Verkapte Indonees met je clockhouse-broekies.
Lonsdale-kind!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
So what?
Dat jij nou merken verwerpt vanwege het imagoen denkt het rijke merkenhoertje uit te kunnen hangen.
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vindenquote:
Karl Kani-kind!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vinden
Hoezee..ga je nu alle merken af die je verwerpelijk vind?quote:
is dat een uitnodiging voor TRS om samen met jou de kast in te duiken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |