huppelt hier toch alweer een paar weekjes rond hoorquote:
Join the clubquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef LuQas het volgende:
Ik ben ziek een beetje.
O fuck! De thee!quote:En ik wil thee met speculaas en een warme deken en een lieve jongen die ook een beetje snottert onder die deken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef LuQas het volgende:
Ik denk ik poneer meteen even een gespreksonderwerp.
Jongens met blosjes op hun wangen
quote:
Of jongens met pretoogjes en een Limburgs accent, zoalsSerge
jij woont daar ook of op een andere locatie!? echt een superwoonplek!!!! ik ben er spontaan verliefd op! (nee niet aukequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef LuQas het volgende:
quote:"Zo. Ga je mee?" vroeg Frederik opgewekt. Er lag een rosse gloed over zijn wangen en zijn ogen glansden. Arthurs maag trok samen.
Nee ik woon in de leuke containers, aan het IJ.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij woont daar ook of op een andere locatie!? echt een superwoonplek!!!! ik ben er spontaan verliefd op! (nee niet aukedat is zijzaak gheghe)
hoe is het voor de rest met je?
*jalours*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee ik woon in de leuke containers, aan het IJ.
Woont Auke op de Wenkebachwegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij woont daar ook of op een andere locatie!? echt een superwoonplek!!!! ik ben er spontaan verliefd op! (nee niet aukedat is zijzaak gheghe)
hoe is het voor de rest met je?
Ja, maar dat is zo ongeveer op de luchtplaats van de Bijlmer Bajes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woont Auke op de Wenkebachweg?
Ah.. nee even ter verificatie..dan weet ik over wie t gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo ongeveer op de luchtplaats van de Bijlmer Bajes.![]()
Ik woon aan het IJ, vlakbij de Jordaan en op 5 minuten van het CS vandaan.![]()
U spotte mij laatst!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef LuQas het volgende:
Ik woon aan het IJ, vlakbij de Jordaan en op 5 minuten van het CS vandaan.![]()
Is dat Tyler ofzo Taylor dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger op hem verliefd.
Ook alquote:
Boy op de bank, dat wel, maar da's een exquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar boys noch on my left side, noch on my right side, noch in the Middle![]()
Ik was thuis gebleven voor de verkoudheid (snot loopt echt uit m'n neusquote:
kijk eens wie er boven deze post van jouw staatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boy op de bank, dat wel, maar da's een ex
Maar verder een boy in Eindhoven, een boy in breda en een boy in Eindhoven/Lissabon.
Dat werkt ook
Anyway, ik ga uitzieken
Sletquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boy op de bank, dat wel, maar da's een ex
Maar verder een boy in Eindhoven, een boy in breda en een boy in Eindhoven/Lissabon.
Dat werkt ook
Anyway, ik ga uitzieken
op de NDSM werfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee ik woon in de leuke containers, aan het IJ.
Mag ik ook een keer?!quote:
Is meestal dat dat 's avonds begint op te zetten, koortsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was thuis gebleven voor de verkoudheid (snot loopt echt uit m'n neus. Maar nu begin ik zo'n gloei-hoofd te krijgen
Nee, daar is het ook leuk ja. Maar ik woon aan de andere kant, aan de Amsterdam-kant zeg maar.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer?!
En dank je. Jij ook beterschap
Ja waar blijft onze verpleegster hier voor al die zieke fokkersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef wonderer het volgende:
*zet voor de zekerheid virusscanner maar aan, met al die zieken hier*
quote:De klinische influenza-activiteit ligt de afgelopen weken op een laag niveau.
In de laatste week van vorig jaar werden er door de NIVEL peilstationhuisartsen per 10.000 inwoners 3,3 patiënten met een influenza-achtig ziektebeeld geregistreerd. Ondanks deze lage influenza-activiteit werden inmiddels wel de eerste drie influenzavirussen van dit seizoen geïsoleerd, waarvan één afkomstig uit de peilstations. De andere twee werden geïsoleerd op het Erasmus MC bij patiëntjes van vier maanden en één jaar oud en betreffen influenza A virussen van het H3N2-subtype. Nadere typering van deze influenzavirussen wees uit dat antilichamen opgewekt tegen de vaccinstam goed reageerden met de nieuw geïsoleerde virussen. Hierdoor mag worden verwacht dat het vaccin een goede bescherming zal bieden tegen influenza A(H3N2)-virussen wanneer deze virusvariant zich verder zal verspreiden.
Stom!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is meestal dat dat 's avonds begint op te zetten, koorts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |