quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, maar soms wel een beetje kut.
Wel een grote gespierde kut, zoals die van wonderer. Is dat beter?quote:
Ik & Groot en gespierd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel een grote gespierde kut, zoals die van wonderer. Is dat beter?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik houd mij altijd aanbevolen voor tips en verbeteringen!
Mooi en correct taalgebruik is waardevol, vind ik.
Jahquote:
Weet jij hoe je kunt leren om vaker uitdrukkingen en zelfs spreekwoorden te gebruiken in de dagelijkse praktijk?quote:
Hij is echt heel lelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Hij's nog lelijk ook. maar blijkbaar geeft het meedoen in idols je ineens een knapper uiterlijk of zo.
Tis zo'n jongen waar ik dus, als ik die op straat zou tegenkomen, echt m'n hoofd niet voor om zou draaien. 13 in dozijn. En dan zit ie in zoiets als idols en WHAM , heel veel pubers en puberettes vinden hem ineens geil & knap![]()
Hij heeft humor, charme, een leuke glimlach, pretoogjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Hij's nog lelijk ook. Maar blijkbaar geeft het meedoen in idols je ineens een knapper uiterlijk of zo. Nou ja lelijk, dat niet. Maar knap is anders. Tis zo'n jongen waar ik dus, als ik die op straat zou tegenkomen, echt m'n hoofd niet voor om zou draaien. 13 in dozijn. En dan zit ie in zoiets als idols en WHAM , heel veel pubers en puberettes vinden hem ineens geil & knap![]()
Oefenen. Eerst met schrijven (fokken) proberen en er bewust aan denken als je met iemand praat. Dus als je iets wil vertellen, eerst even nadenken en er wat metaforen ingooien. En veel boeken lezen met dat erin, al zou ik je zo gauw niet iets kunnen aanraden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet jij hoe je kunt leren om vaker uitdrukkingen en zelfs spreekwoorden te gebruiken in de dagelijkse praktijk?
He getver, ik snap gewoon wat je bedoeltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij is echt heel lelijk.. Heel C&A-colbert-achtig.
![]()
Je kán het wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He getver, ik snap gewoon wat je bedoelt
Ik was ook ooit 14quote:
Als je maar goed op die bacterien van G_E let!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik mijn nieuwe jas met capuchon aantrekken, en chinees met rijst gaan halen?
Hoe leer je mooi Nederlands gebruiken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
Oefenen. Eerst met schrijven (fokken) proberen en er bewust aan denken als je met iemand praat. Dus als je iets wil vertellen, eerst even nadenken en er wat metaforen ingooien. En veel boeken lezen met dat erin, al zou ik je zo gauw niet iets kunnen aanraden.
Spreekwoordenboek lezen wil ook helpen, heb ik ook gedaanNiks zo genant als een spreekwoord gebruiken waarvan de betekenis helemaal niet klopt.
Maar je snapt het dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ook ooit 14
Das war einmal ....
De 20 minuutjes waren erg gezellig jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kent hem namelijk goed, enzo.
Jah, ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je snapt het dus.. Ik ga er niet eens een plaatje bij doen.
![]()
Jahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef wonderer het volgende:
Angel, beterschap hoor. Hopelijk word je niet echt doodziek. Veel vitamine C en onder de wol, hup.
Of juist niet, een beetje diarree en wat braken doet hem vast geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar goed op die bacterien van G_E let!
Waarom zou dat mij geen kwaad doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Of juist niet, een beetje diarree en wat braken doet hem vast geen kwaad..
LuQas! Leef je nog?quote:
Stroekiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
DM is de oudste van het topic nietwaar?
Hmm, nee toch? *denk*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
Kinderen moet je niet meerekenen.quote:2x TRS zijn leeftijd en dan NOG heb je de leeftijd van DM niet gehaald.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij vraag genomen voor vorige week vrijdag![]()
maar daar kon JIJ toch niks aan doen![]()
"Lees boeken van Gerard Reve, let niet op de inhoud als die je niet aanstaat, maar let op de taal!"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe leer je mooi Nederlands gebruiken?
Die engerd doet waarschijnlijk een heleboel miet en kriets met puberflikkers en meisjes dus die zal heus wel weten dat hij moet lachen en lief doen enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De 20 minuutjes waren erg gezellig ja![]()
Nee hoor, er lopen hier nog een paar oudere meneren dan DM rondquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
2x TRS zijn leeftijd en dan NOG heb je de leeftijd van DM niet gehaald.
Nee, er ligt nog een stapel boeken om te lezen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef wonderer het volgende:
"Lees boeken van Gerard Reve, let niet op de inhoud als die je niet aanstaat, maar let op de taal!"Heb je die raad nog opgevolgd?
Ik heb Werther Nieland in de kast staan. Telt dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Lees boeken van Gerard Reve, let niet op de inhoud als die je niet aanstaat, maar let op de taal!"Heb je die raad nog opgevolgd?
Ieuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, ik snap wat je bedoelt.
Net zoals ik altijd snap als iemand zegt "daar loopt zo'n philips-meneer"
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
LuQas! Leef je nog?.
En post je nu weer iets langer mee? Dat zou het niveau hier goed doen..
volgens mij scheelt dat nog een jaar of 10 met die dromenzoekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef Cairon het volgende:
eeeuw ouder dan DM!?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:27 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar ik vergeet steeds dat dit topic bestaat![]()
Ow die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna goed, maar je vergeet Dreamsearcher al is die alweer enkele dagen spoorloos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |