quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, maar soms wel een beetje kut.
Wel een grote gespierde kut, zoals die van wonderer. Is dat beter?quote:
Ik & Groot en gespierd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel een grote gespierde kut, zoals die van wonderer. Is dat beter?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik houd mij altijd aanbevolen voor tips en verbeteringen!
Mooi en correct taalgebruik is waardevol, vind ik.
Jahquote:
Weet jij hoe je kunt leren om vaker uitdrukkingen en zelfs spreekwoorden te gebruiken in de dagelijkse praktijk?quote:
Hij is echt heel lelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Hij's nog lelijk ook. maar blijkbaar geeft het meedoen in idols je ineens een knapper uiterlijk of zo.
Tis zo'n jongen waar ik dus, als ik die op straat zou tegenkomen, echt m'n hoofd niet voor om zou draaien. 13 in dozijn. En dan zit ie in zoiets als idols en WHAM , heel veel pubers en puberettes vinden hem ineens geil & knap![]()
Hij heeft humor, charme, een leuke glimlach, pretoogjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Hij's nog lelijk ook. Maar blijkbaar geeft het meedoen in idols je ineens een knapper uiterlijk of zo. Nou ja lelijk, dat niet. Maar knap is anders. Tis zo'n jongen waar ik dus, als ik die op straat zou tegenkomen, echt m'n hoofd niet voor om zou draaien. 13 in dozijn. En dan zit ie in zoiets als idols en WHAM , heel veel pubers en puberettes vinden hem ineens geil & knap![]()
Oefenen. Eerst met schrijven (fokken) proberen en er bewust aan denken als je met iemand praat. Dus als je iets wil vertellen, eerst even nadenken en er wat metaforen ingooien. En veel boeken lezen met dat erin, al zou ik je zo gauw niet iets kunnen aanraden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet jij hoe je kunt leren om vaker uitdrukkingen en zelfs spreekwoorden te gebruiken in de dagelijkse praktijk?
He getver, ik snap gewoon wat je bedoeltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij is echt heel lelijk.. Heel C&A-colbert-achtig.
![]()
Je kán het wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He getver, ik snap gewoon wat je bedoelt
Ik was ook ooit 14quote:
Als je maar goed op die bacterien van G_E let!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik mijn nieuwe jas met capuchon aantrekken, en chinees met rijst gaan halen?
Hoe leer je mooi Nederlands gebruiken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
Oefenen. Eerst met schrijven (fokken) proberen en er bewust aan denken als je met iemand praat. Dus als je iets wil vertellen, eerst even nadenken en er wat metaforen ingooien. En veel boeken lezen met dat erin, al zou ik je zo gauw niet iets kunnen aanraden.
Spreekwoordenboek lezen wil ook helpen, heb ik ook gedaanNiks zo genant als een spreekwoord gebruiken waarvan de betekenis helemaal niet klopt.
Maar je snapt het dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ook ooit 14
Das war einmal ....
De 20 minuutjes waren erg gezellig jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kent hem namelijk goed, enzo.
Jah, ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je snapt het dus.. Ik ga er niet eens een plaatje bij doen.
![]()
Jahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef wonderer het volgende:
Angel, beterschap hoor. Hopelijk word je niet echt doodziek. Veel vitamine C en onder de wol, hup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |