Kon het me ook niet voorstellen dat Knevel in het adress boekje van Kelly zou voorkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... nee het was een andere Andries![]()
Ze heeft tot een paar uur terug gerooktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef teamlead het volgende:
Kelly: Van roken word je lelijk...
en wat is jouw excuus dan?
Het is nog steeds dezelfde oude vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaa HUMMIEEEEEEEEEEEE... wat heb ik die stem gemist![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:38 schreef frizti het volgende:
BB: er kan niet gebeld worden.
Hebben soms telefoon van versatel ofzo?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Jan Vayne hair extentions goedemiddag
50 Euro geboden bij dezequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef Bergie88 het volgende:
Kan er ook nog geboden worden op een nachtje met Monique???
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Jan Vayne hair extentions goedemiddag
Ik bied 2,50 euro... beat me if you canquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef Bergie88 het volgende:
Bieden we omhoog of omlaag??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bied 2,50 euro... beat me if you can
Voor het laagst unieke bodquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef Bergie88 het volgende:
Ik dacht omlaag... net als bij die Mini Cooperquote:
SMS het laagste unieke bod naar 1010.quote:
Lijkt me niet echt goed voor de ego van Monique... als ze voor bijvoorbeeld 11 cent een nacht met je moet slapenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef frizti het volgende:
[..]
SMS het laagste unieke bod naar 1010.
Dan bied ik 150 ze is nog knapper dan Lieske!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Manu82 het volgende:
We bieden omhoog, ik heb al 100 euro geboden, dus ik krijg haar tot nu toe
125quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Manu82 het volgende:
250quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:44 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dan bied ik 150 ze is nog knapper dan Lieske!!
ik hoor net dat het bod vergroot verhoogd wordtquote:
das niet moeilijk, ze is net zo knap zoniet knapper als Didoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:44 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dan bied ik 150 ze is nog knapper dan Lieske!!
Zijn dat Centen of Euro'squote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
Voor de duidelijkheid dan maar:
Monique Sluyter veiling:
Als je een hoger bod wilt uitbrengen streep dan het vorige bod door en zet je eigen bod er neer!
Manu82 100 Euro
Teamlead 250 euro
Geboden bedragen zullen doorgemaild worden aan Talpa/Endemol.
Wanneer sluyt de veiling?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
Voor de duidelijkheid dan maar:
Monique Sluyter veiling:
Als je een hoger bod wilt uitbrengen streep dan het vorige bod door en zet je eigen bod er neer!
Manu82 100 Euro
Een met chocolade overgote Monique waarmee je kan doen waar je zin in hebt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
wat krijgen we overigens in die nacht?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een met chocolade overgote Monique waarmee je kan doen waar je zin in hebt!
geboden bedragen zijn niet intrekbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan laat maar.. van chocola krijg ik pukkels
Ze wil ze wel voor je uitknijpen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan laat maar.. van chocola krijg ik pukkels
Nee nee, Bon Bon zei gisteravond dat ze in t huis niet ging drinken...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef Manu82 het volgende:
Vind trouwens Bonnie wel verdacht veel bij de wijnflessen rondlopen
Wel aftrekbaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geboden bedragen zijn niet intrekbaar
Ik hou van Monique!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Bergie88 het volgende:
Monique heeft wel contacten met sms bedrijven!! Stoute meid![]()
Gaat niet werken...van buitenaf niet bereikbaar... kan volgens mij alleen vanaf worden gemailt maar niet erheen volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
okee... mailen maar met zijn allen :
hotel@hotelbigbrother.tv
Ja en ze zei ook dat ze zich netjes zou kledenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nee nee, Bon Bon zei gisteravond dat ze in t huis niet ging drinken...
![]()
Ze loopt nog steeds te gabberen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en ze zei ook dat ze zich netjes zou kleden![]()
Tja, je moet wat Bon Bon zegt met een korrel zout nemen he. Alles wat Bon Bon zegt moet je plaatsen in haar Bon Bon belevingswereld...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en ze zei ook dat ze zich netjes zou kleden![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Manu82 het volgende:
Monique Sluyter veiling:
Bergie88 275 euro
Teamlead 250 Euro
Bergie 88 150 Euro
Manu82 100 Euro
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef robster16 het volgende:
[..]
Tja, je moet wat Bon Bon zegt met een korrel zout nemen he. Alles wat Bon Bon zegt moet je plaatsen in haar Bon Bon belevingswereld...
Frank zei net door de telefoon dat dat ff de enige manier van communicatie was... dus lijkt me dat je het vanaf buitenaf moet kunnen mailenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Gaat niet werken...van buitenaf niet bereikbaar... kan volgens mij alleen vanaf worden gemailt maar niet erheen volgens mij![]()
Alleen worden onze mailtjes teruggestuurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Frank zei net door de telefoon dat dat ff de enige manier van communicatie was... dus lijkt me dat je het vanaf buitenaf moet kunnen mailen
Ze hebben vast een lijst met toegestane adressen ingesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Frank zei net door de telefoon dat dat ff de enige manier van communicatie was... dus lijkt me dat je het vanaf buitenaf moet kunnen mailen
haha, ja, nou ja, ze is al bowl aant maken. dus...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg geen slecht woord over mijn lieve Bon Bon, alleen ze moet nu wel eens gaan zuipen of zingen, en me niet meer 's nachts wakker houden met haar gezaag
Zal ik ff verder gaan dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef M-en-A het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik kom even hier langs. Moet dus even stoppen met streamverslagen dus als iemand het over neemt zou mooi zijn.![]()
De basterds hebben eindelijk eens iets goed geregeld bij Talpa dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ze hebben vast een lijst met toegestane adressen ingesteld.![]()
Het gaat niet zo smakelijk zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
haha, ja, nou ja, ze is al bowl aant maken. dus...
Bowl in combinatie met de twee flessen wijn, ze drinkt niet maar eet wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het gaat niet zo smakelijk zijn ben ik bang![]()
Ja, ik had ook al een mailtje gestuurd en werd niet toegelaten, omdat adres niet bij hun werd toegelaten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De basterds hebben eindelijk eens iets goed geregeld bij Talpa dus
Zie flugeltje nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef robster16 het volgende:
[..]
Bonnie ook, maar dat is chronish![]()
Nee, die is vervangen door Gert. Die heeft ook de hele tijd zenderproblemen.. en een zelfde stem trouwens...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Bergie88 het volgende:
't valt me wel op dat er niet de hele tijd word omgeroepen:
Chantal zender checken, chantal zender checken!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef robster16 het volgende:
Monique zegt dat ze van pikant houdt...
vertel ons wat nieuws...
GNA, GNA, GNAquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nee, die is vervangen door Gert. Die heeft ook de hele tijd zenderproblemen.. en een zelfde stem trouwens...
![]()
stel die aap iets betere vraag en hij is slimmer dan Kelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef robster16 het volgende:
Kelly: "I would die for a pasta"
normaal is t toch...I would kill for a pasta of niet?
Toch is t soms moeilijk te zeggen waarom die aap maar 2 puntjes IQ minder scoorde in de nationale IQ test dan Kel...
quote:
Laters lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:ik ga even doen alsof er nog een leven buiten de streams is...
tot laters
Je kunt ook I'm dying for a pasta zeggen. Maar dat doet ze dus ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef robster16 het volgende:
Kelly: "I would die for a pasta"
normaal is t toch...I would kill for a pasta of niet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef robster16 het volgende:
Gert: "Ik heb de hele dag een droge keel van die airco hier!"
Kel: "Dan moet je lekker een peuk opsteken!"
ja Kel, de fik d'r in, dat helpt!![]()
Ben ik weer eventjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
Komen er nog meer biedingen op Monique?
Helaase gaat dit al boven mijn budget, maar als ik wist dat mevrouw Sluyter er serieus op in zou gaan dan zou ik wel ergens een smak geld vandaan sprokkelen...quote:Manu82 300 euro
nieuwe biedingen zijn welkom
Misschien mag je wel in natura betalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helaase gaat dit al boven mijn budget, maar als ik wist dat mevrouw Sluyter er serieus op in zou gaan dan zou ik wel ergens een smak geld vandaan sprokkelen...![]()
sponsoren zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helaase gaat dit al boven mijn budget, maar als ik wist dat mevrouw Sluyter er serieus op in zou gaan dan zou ik wel ergens een smak geld vandaan sprokkelen...![]()
Ik denk dat het bedrag bij Bonnie zeker niet hoger zal komen dan een paar centquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Jumparound het volgende:
ik vond het bod van 11 cent toch beter
jaaaa, maar op Bonnie zit statiegeld! Ka-ching!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedrag bij Bonnie zeker niet hoger zal komen dan een paar cent![]()
Als Bonnie meedoet doe ik ook mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedrag bij Bonnie zeker niet hoger zal komen dan een paar cent![]()
12 cent gebodenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als Bonnie meedoet doe ik ook mee.![]()
10,5 cent geboden. En alleen maar unieke lagere bedragen zijn goed![]()
LOL... ik dacht dat die talpa serie van prostituees die uit het leven willen stappen pas over een maand begint...quote:
zolang hij maar van Bonnie afblijftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Bart is een SM mannetje geworden: een beetje erop los meppen tegen Monique![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
LOL... ik dacht dat die talpa serie van prostituees die uit het leven willen stappen pas over een maand begint...
Mummie Bonnie krijgt anders teveel bewegingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang hij maar van Bonnie afblijft
Dat zou hem zeker geen extra stemmen opleveren, mocht hij genomineerd staanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang hij maar van Bonnie afblijft
mss presenteert Monique daar de komende 2 mnd voor deze actie Na Sluytingstijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
LOL... ik dacht dat die talpa serie van prostituees die uit het leven willen stappen pas over een maand begint...
Tja, er komen niet genoeg bubbeltjes uit het bubbeltjesbad en nu wil ze De Mol himself spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef beefree.nl het volgende:
Jeej ik kijk net voor het eerst, en die viola begint al meteen aan de dagboekkamerdeur te trekken.
[afbeelding]
Precies: geen gezichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Bart haal die bakkebaarden er toch af...
Is Kelly een pron actrice (ster)?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kelly: "Ik denk dat ik hier nog heel wat van kan leren, is wat ander dan alleen maar....uhhh die gekkigheid..."
Tja het is geen webcamsexen in het BB-huis.
Nee, ze beunt wat bij op webcamgirls. en el volgens mijquote:
Ja, ze zit op één van die webcamsites, waar 's nachts die reclames van zijn. Ik zou niet weten welke, er zijn zoveel.quote:
OUde whiskey uit de tombequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat als je Bonnie wat te drinken geeft ze weer begint te leven.
Dat komt wel meer voor bij mummies
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef robster16 het volgende:
bonnie moet een johnny WALKER kuur doen...
Nou, met zijn uitspraak over Lieske ben ik het eens, met die van Dido en Nathalie niet en die over Roel helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:35 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Bart
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=8107&roddels=51010
Ach hoe serieus moet je het nemen he, in de inleiding alleen al staan 5 foutenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:35 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Bart
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=8107&roddels=51010
quote:Bart, de allereerste winnaar ter wereld van Big Brother, zit voor de tweede keer in het huis. Nu is hij deelnemer aan Hotel Big Brother en heeft hij specifieke ideeen over zijn mede-bewoners en de mannen en vrouwen die , als deelnemers aan Big Brother 5, nog maar net het huis verlkaten hebben. Zo zegt Bartr dat zijn huidige medebewoonster Kelly dat zij niet de limste is, noemt hij Big Brother 5-deelneemster Lieske een 'studententrutje' en zijn Nathalie en Dido carrieregerichte wijven. De deelnemers aan BB-5 samenvattend zegt Bart: "een stelletje bloeduigers".
Is een interview uit het AD geloof ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach hoe serieus moet je het nemen he, in de inleiding alleen al staan 5 fouten![]()
Maar als ie het wel gezegd heeft, heeft ie ergens nog gelijk ook.![]()
[..]
quote:
Ben en het er helemaal mee eens en zeker over Roel. IMO is ie over Roel nog veels te mild.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, met zijn uitspraak over Lieske ben ik het eens, met die van Dido en Nathalie niet en die over Roel helemaal niet.
Mag dat ook wel ja zo'n uitgesproken mening. Beter als dat softe meelul en belachelijke alles goedpraat gedoe. Daar heb ik de laatste maanden al een overdosis van gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Is een interview uit het AD geloof ik.
Ik ben het ook niet met hem eens, maar daarom hem ik nog geen hekel aan hem. Vind zulke uitspraken wel wat hebben eigenlijk. Het wordt ook nog wel heibel tussen Bart en Kelly
Ik had verwacht dat hij iets overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Ben en het er helemaal mee eens en zeker over Roel. IMO is ie over Roel nog veels te mild.
Afgelopen nacht was Kelly nog een ochtend mens en 's ochtends altijd vrolijk. Ze beweerde toen helemaal geen nacht mens te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef robster16 het volgende:
Trouwens, zit ik net te denken. Kelly zegt dat ze een nachtwerker is, en dan pas op gang komt en gaat werken als de rest in zijn bed ligt, maar uhm... dan ligt toch ook de rest van nederland in bed, of gaat ze die gewoon uit bed bellen voor mappa mundo???
Dat ben ik wel met je eens inderdaad, dit mis ik inderdaad nog wel in het hele verhaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij iets overJoost zou zeggen en ik zou persoonlijk toch al heel snel bij negativisme richting Chantal uitkomen
![]()
Pareltjeeeeeeequote:
WB FBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
Hoiiiiiiiiiiii allemaal, ben ik weer
Heej! lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
Thx BONGquote:
Net zo'n pin up uit de jaren 30 zoquote:
SMS nu JA naar 1010 als je je blind gaat sms-enquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:57 schreef riri het volgende:
Ze smssen zich blind?????????????
Nou ik niet hoor![]()
gaat het over HBB ja, dus mag het hier, lijkt me van wel. Hier mag bijna alles van flugel btwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Jumparound het volgende:
over bart is er een bart topic, hier graag OT SC....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er weer streams zijn, splitsen we ons toch wel op he Flugel?
De streamvolgers enerzijds, en de slowchatmensen met foto`s van kopjes koffie, katten door kattenluikjes en bladeren anderzijds?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag dan allemaal in de SC Petertje....
met tegenover zich twee pin-ups uit 1640quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net zo'n pin up uit de jaren 30 zo![]()
Haiiiiiii lieverd WBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
Zal ik dan maar strenger worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gaat het over HBB ja, dus mag het hier, lijkt me van wel. Hier mag bijna alles van flugel btw![]()
kijk maar
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar strenger worden?![]()
Hoiiiiiiiiii schat... thx jij ookquote:
Nog strenger?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
die username past goed bij die foto! een goede combi, is die beschrijvend bedoeld voor die foto soms?_O-quote:
Hoe strenger ze word hoe liever ze is hahaquote:
Welk bad, ik ben aan het werkquote:
Uhmm... nee hoor lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die had je niet aan zien komen hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhmm... nee hoor lieverd, natuurlijk niet je doet het prima zo
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die had je niet aan zien komen hè?
Je bent toch thuis aan het werk, bad is dichtbij genoeg dan tochquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef robster16 het volgende:
Micky: "Kunnen we jou niks bijzonders laten doen Kel?"
Kelly: "Ja maar ik ga niet strippen!"
Tot zo Flugelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik stop ermee voor vandaag....
Tot zo (mét streams erbij eindelik)
Whahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef White_Pearl het volgende:
Als je lang naar bonnie kijkt gaat ze zelf steeds meer op een pierrot lijken
Die uit haar eigen songmaar dan zonder tranen
![]()
Doei doei meisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix gaat nu toch maar eens aan het eten beginnen voor ik ruzie heb thuis
Laters allemaal
Succes ermee Snappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix gaat nu toch maar eens aan het eten beginnen voor ik ruzie heb thuis
Laters allemaal
geen tranen, wel glazige ogen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef White_Pearl het volgende:
Als je lang naar bonnie kijkt gaat ze zelf steeds meer op een pierrot lijken
Die uit haar eigen songmaar dan zonder tranen
![]()
Bye bye lieverd.... succes ermeequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er ook vandoor, ga net zoals snaptnix koken![]()
Bye byeen tot later ( misschien )
![]()
![]()
vaak wordt er tijdens het noemen van een nummer overgeschakeld naar de tuin of t geluid uit..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
Er worden wel veel telefoonnummers en namen genoemd vind ik... kan me niet voorstellen dat die mensen aan de andere kant er vrolijk van worden dat die allemaal zo via internet te horen is.
Dat wel... maar niet altijd... net hoorde ik een volledig nummer waar iemand te bereiken was. En complete email adressen lijkt me ook niet handig om te noemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:25 schreef robster16 het volgende:
[..]
vaak wordt er tijdens het noemen van een nummer overgeschakeld naar de tuin of t geluid uit..
Zo zijn ze idd de hele dag al bezig. Zo kunnen de fokkers hun lijstje van bn'er telefoonnummers ff opschonen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel... maar niet altijd... net hoorde ik een volledig nummer waar iemand te bereiken was. En complete email adressen lijkt me ook niet handig om te noemen
Weet ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik was thuis aan het werken, dat was toch al bekend
O jeeeeeeee.... maak je borst dan maar nat weerquote:
zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jeeeeeeee.... maak je borsten dan maar nat weer
smakelijkquote:Ik ben eten nu... tot later allemaal
Ik voel me geen newbie meer gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zijn de newbies om af te zeiken?
Het is rustig, etenstijd enzo....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Omdat Kelly 'webcamgirl' is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef Renesite het volgende:
Kelly is snachts wel eens aan het MSNen en webcammen.
Waarom verbaast het me niet.
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Nee, zwaar kut, ghehehe.quote:
Toch niets ernstigs met Gert hoop ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, zwaar kut, ghehehe.
Gert zakte al tijdens de eerste avond zwaar bezopen door een brug met flink veel bloed als gevolg.
Overigens voel ik mij in het geheel niet bezwaard dat ik jullie geen seconde gemist heb.![]()
Ahhhh das zwaar kut dan ja. Is het wel goed gekomen met Gert of moest hij naar het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, zwaar kut, ghehehe.
Gert zakte al tijdens de eerste avond zwaar bezopen door een brug met flink veel bloed als gevolg.
Overigens voel ik mij in het geheel niet bezwaard dat ik jullie geen seconde gemist heb.![]()
Ik dacht, dat hun dachten dat ze er nu allemaal bijhoren (als ze al geen mod geworden waren)....quote:
FB kent nog niet zo goed het verschil tussen iemand afzeiken en óp iemand zeikenquote:
Ken ik jou??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hahaha jawel hoor... maar ik zeik niet zo snel iemand af. Je kent me toch al wat langer?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FB kent nog niet zo goed het verschil tussen iemand afzeiken en óp iemand zeiken
Jawel, hij wordt bijna vader.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef flugeltje het volgende:
Toch niets ernstigs met Gert hoop ik?![]()
Inmiddels alweer meer hoor....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, gelukkig, tenminste 1 iemand hier
Echt waarquote:
*meldtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is een vrij ernstige zaak jaquote:
Ik deed een studie naar transsexuelen, puur uit sociologisch oogpuntquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed?
Hoiiii eend
Hij was te gierig om de 80¤ inschrijving voor het privéziekenhuis te betalen, dus ik heb er maar een pleister op geplakt en er een kusje op gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ahhhh das zwaar kut dan ja. Is het wel goed gekomen met Gert of moest hij naar het ziekenhuis?
Melkeeeeeequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Hoe vinden jullie HBB tot nu toe?
Van mij mogen ze drie keer per dag werkoverleg houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
halloquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Ik hoorde van Gert dat jij scanman weggepest hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
hoiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Nee, zwaar kut, ghehehe.
BB is leuker vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Melkeeeeee
Ja best leuk tot nu toe.
(4)
Hahaha dus viel gelukkig wel mee met al dat bloedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was te gierig om de 80¤ inschrijving voor het privéziekenhuis te betalen, dus ik heb er maar een pleister op geplakt en er een kusje op gegeven.
quote:
Ik dacht het niet....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi![]()
Behoefte aan een welkom-zwaai-topic?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |