quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een met chocolade overgote Monique waarmee je kan doen waar je zin in hebt!
geboden bedragen zijn niet intrekbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan laat maar.. van chocola krijg ik pukkels
Ze wil ze wel voor je uitknijpen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan laat maar.. van chocola krijg ik pukkels
Nee nee, Bon Bon zei gisteravond dat ze in t huis niet ging drinken...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef Manu82 het volgende:
Vind trouwens Bonnie wel verdacht veel bij de wijnflessen rondlopen
Wel aftrekbaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geboden bedragen zijn niet intrekbaar
Ik hou van Monique!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Bergie88 het volgende:
Monique heeft wel contacten met sms bedrijven!! Stoute meid![]()
Gaat niet werken...van buitenaf niet bereikbaar... kan volgens mij alleen vanaf worden gemailt maar niet erheen volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
okee... mailen maar met zijn allen :
hotel@hotelbigbrother.tv
Ja en ze zei ook dat ze zich netjes zou kledenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nee nee, Bon Bon zei gisteravond dat ze in t huis niet ging drinken...
![]()
Ze loopt nog steeds te gabberen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en ze zei ook dat ze zich netjes zou kleden![]()
Tja, je moet wat Bon Bon zegt met een korrel zout nemen he. Alles wat Bon Bon zegt moet je plaatsen in haar Bon Bon belevingswereld...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en ze zei ook dat ze zich netjes zou kleden![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Manu82 het volgende:
Monique Sluyter veiling:
Als je een hoger bod wilt uitbrengen streep dan het vorige bod door en zet je eigen bod er neer!
Bergie88 275 euro
Teamlead 250 Euro
Bergie 88 150 Euro
Manu82 100 Euro
Geboden bedragen zullen doorgemaild worden aan Talpa/Endemol.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef robster16 het volgende:
[..]
Tja, je moet wat Bon Bon zegt met een korrel zout nemen he. Alles wat Bon Bon zegt moet je plaatsen in haar Bon Bon belevingswereld...
Frank zei net door de telefoon dat dat ff de enige manier van communicatie was... dus lijkt me dat je het vanaf buitenaf moet kunnen mailenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Gaat niet werken...van buitenaf niet bereikbaar... kan volgens mij alleen vanaf worden gemailt maar niet erheen volgens mij![]()
Alleen worden onze mailtjes teruggestuurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Frank zei net door de telefoon dat dat ff de enige manier van communicatie was... dus lijkt me dat je het vanaf buitenaf moet kunnen mailen
Ze hebben vast een lijst met toegestane adressen ingesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Frank zei net door de telefoon dat dat ff de enige manier van communicatie was... dus lijkt me dat je het vanaf buitenaf moet kunnen mailen
haha, ja, nou ja, ze is al bowl aant maken. dus...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg geen slecht woord over mijn lieve Bon Bon, alleen ze moet nu wel eens gaan zuipen of zingen, en me niet meer 's nachts wakker houden met haar gezaag
Zal ik ff verder gaan dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef M-en-A het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik kom even hier langs. Moet dus even stoppen met streamverslagen dus als iemand het over neemt zou mooi zijn.![]()
De basterds hebben eindelijk eens iets goed geregeld bij Talpa dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ze hebben vast een lijst met toegestane adressen ingesteld.![]()
Het gaat niet zo smakelijk zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
haha, ja, nou ja, ze is al bowl aant maken. dus...
Bowl in combinatie met de twee flessen wijn, ze drinkt niet maar eet wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het gaat niet zo smakelijk zijn ben ik bang![]()
Ja, ik had ook al een mailtje gestuurd en werd niet toegelaten, omdat adres niet bij hun werd toegelaten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De basterds hebben eindelijk eens iets goed geregeld bij Talpa dus
Zie flugeltje nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Manu82 het volgende:
We bieden omhoog, ik heb al 100 euro geboden, dus ik krijg haar tot nu toe
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef robster16 het volgende:
[..]
Bonnie ook, maar dat is chronish![]()
Nee, die is vervangen door Gert. Die heeft ook de hele tijd zenderproblemen.. en een zelfde stem trouwens...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Bergie88 het volgende:
't valt me wel op dat er niet de hele tijd word omgeroepen:
Chantal zender checken, chantal zender checken!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef robster16 het volgende:
Monique zegt dat ze van pikant houdt...
vertel ons wat nieuws...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |