GNA, GNA, GNAquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nee, die is vervangen door Gert. Die heeft ook de hele tijd zenderproblemen.. en een zelfde stem trouwens...
![]()
stel die aap iets betere vraag en hij is slimmer dan Kelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef robster16 het volgende:
Kelly: "I would die for a pasta"
normaal is t toch...I would kill for a pasta of niet?
Toch is t soms moeilijk te zeggen waarom die aap maar 2 puntjes IQ minder scoorde in de nationale IQ test dan Kel...
quote:
Laters lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:ik ga even doen alsof er nog een leven buiten de streams is...
tot laters
Je kunt ook I'm dying for a pasta zeggen. Maar dat doet ze dus ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef robster16 het volgende:
Kelly: "I would die for a pasta"
normaal is t toch...I would kill for a pasta of niet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef robster16 het volgende:
Gert: "Ik heb de hele dag een droge keel van die airco hier!"
Kel: "Dan moet je lekker een peuk opsteken!"
ja Kel, de fik d'r in, dat helpt!![]()
Ben ik weer eventjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
Komen er nog meer biedingen op Monique?
Helaase gaat dit al boven mijn budget, maar als ik wist dat mevrouw Sluyter er serieus op in zou gaan dan zou ik wel ergens een smak geld vandaan sprokkelen...quote:Manu82 300 euro
Geboden bedragen zullen doorgemaild worden aan Talpa/Endemol.
nieuwe biedingen zijn welkom
Misschien mag je wel in natura betalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helaase gaat dit al boven mijn budget, maar als ik wist dat mevrouw Sluyter er serieus op in zou gaan dan zou ik wel ergens een smak geld vandaan sprokkelen...![]()
sponsoren zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helaase gaat dit al boven mijn budget, maar als ik wist dat mevrouw Sluyter er serieus op in zou gaan dan zou ik wel ergens een smak geld vandaan sprokkelen...![]()
Ik denk dat het bedrag bij Bonnie zeker niet hoger zal komen dan een paar centquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Jumparound het volgende:
ik vond het bod van 11 cent toch beter
jaaaa, maar op Bonnie zit statiegeld! Ka-ching!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedrag bij Bonnie zeker niet hoger zal komen dan een paar cent![]()
Als Bonnie meedoet doe ik ook mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedrag bij Bonnie zeker niet hoger zal komen dan een paar cent![]()
12 cent gebodenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als Bonnie meedoet doe ik ook mee.![]()
10,5 cent geboden. En alleen maar unieke lagere bedragen zijn goed![]()
LOL... ik dacht dat die talpa serie van prostituees die uit het leven willen stappen pas over een maand begint...quote:
zolang hij maar van Bonnie afblijftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Bart is een SM mannetje geworden: een beetje erop los meppen tegen Monique![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
LOL... ik dacht dat die talpa serie van prostituees die uit het leven willen stappen pas over een maand begint...
Mummie Bonnie krijgt anders teveel bewegingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang hij maar van Bonnie afblijft
Dat zou hem zeker geen extra stemmen opleveren, mocht hij genomineerd staanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang hij maar van Bonnie afblijft
mss presenteert Monique daar de komende 2 mnd voor deze actie Na Sluytingstijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
LOL... ik dacht dat die talpa serie van prostituees die uit het leven willen stappen pas over een maand begint...
Tja, er komen niet genoeg bubbeltjes uit het bubbeltjesbad en nu wil ze De Mol himself spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef beefree.nl het volgende:
Jeej ik kijk net voor het eerst, en die viola begint al meteen aan de dagboekkamerdeur te trekken.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |