Zo zijn ze idd de hele dag al bezig. Zo kunnen de fokkers hun lijstje van bn'er telefoonnummers ff opschonen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel... maar niet altijd... net hoorde ik een volledig nummer waar iemand te bereiken was. En complete email adressen lijkt me ook niet handig om te noemen
Weet ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik was thuis aan het werken, dat was toch al bekend
O jeeeeeeee.... maak je borst dan maar nat weerquote:
zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jeeeeeeee.... maak je borsten dan maar nat weer
smakelijkquote:Ik ben eten nu... tot later allemaal
Ik voel me geen newbie meer gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zijn de newbies om af te zeiken?
Het is rustig, etenstijd enzo....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Omdat Kelly 'webcamgirl' is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef Renesite het volgende:
Kelly is snachts wel eens aan het MSNen en webcammen.
Waarom verbaast het me niet.
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Nee, zwaar kut, ghehehe.quote:
Toch niets ernstigs met Gert hoop ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, zwaar kut, ghehehe.
Gert zakte al tijdens de eerste avond zwaar bezopen door een brug met flink veel bloed als gevolg.
Overigens voel ik mij in het geheel niet bezwaard dat ik jullie geen seconde gemist heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |