Ahhhh das zwaar kut dan ja. Is het wel goed gekomen met Gert of moest hij naar het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, zwaar kut, ghehehe.
Gert zakte al tijdens de eerste avond zwaar bezopen door een brug met flink veel bloed als gevolg.
Overigens voel ik mij in het geheel niet bezwaard dat ik jullie geen seconde gemist heb.![]()
Ik dacht, dat hun dachten dat ze er nu allemaal bijhoren (als ze al geen mod geworden waren)....quote:
FB kent nog niet zo goed het verschil tussen iemand afzeiken en óp iemand zeikenquote:
Ken ik jou??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zijn de newbies om af te zeiken?
Hahaha jawel hoor... maar ik zeik niet zo snel iemand af. Je kent me toch al wat langer?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FB kent nog niet zo goed het verschil tussen iemand afzeiken en óp iemand zeiken
Jawel, hij wordt bijna vader.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef flugeltje het volgende:
Toch niets ernstigs met Gert hoop ik?![]()
Inmiddels alweer meer hoor....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, gelukkig, tenminste 1 iemand hier
Echt waarquote:
*meldtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zijn de newbies om af te zeiken?
Dat is een vrij ernstige zaak jaquote:
Ik deed een studie naar transsexuelen, puur uit sociologisch oogpuntquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed?
Hoiiii eend
Hij was te gierig om de 80¤ inschrijving voor het privéziekenhuis te betalen, dus ik heb er maar een pleister op geplakt en er een kusje op gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ahhhh das zwaar kut dan ja. Is het wel goed gekomen met Gert of moest hij naar het ziekenhuis?
Melkeeeeeequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Hoe vinden jullie HBB tot nu toe?
Van mij mogen ze drie keer per dag werkoverleg houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
halloquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Ik hoorde van Gert dat jij scanman weggepest hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
hoiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Nee, zwaar kut, ghehehe.
Gert zakte al tijdens de eerste avond zwaar bezopen door een brug met flink veel bloed als gevolg.
Overigens voel ik mij in het geheel niet bezwaard dat ik jullie geen seconde gemist heb.![]()
BB is leuker vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Melkeeeeee
Ja best leuk tot nu toe.
(4)
Hahaha dus viel gelukkig wel mee met al dat bloedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was te gierig om de 80¤ inschrijving voor het privéziekenhuis te betalen, dus ik heb er maar een pleister op geplakt en er een kusje op gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |