Daarom kijk ik ook noooooooooooooooooooooit!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef demins het volgende:
Niet te vaak naar die foto kijken, he! Je moet een beetje genietbaar blijven!![]()
Ik ben ook een beetje ziek, van Chantal...!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Snaptnix het volgende:
Ook goeiemorgen Chantal en flugel![]()
Lekkker bakkie voor onze ziekenboeg![]()
![]()
Echte vent!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef demins het volgende:
Ik ben ook een beetje ziek van Chantal...!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Echte vent!![]()
Begint zich meteen aan te stellen bij de gedachte dat hij wel eens een beetje ziek kan zijn...![]()
Jij bent niet ziek, jij wil alleen ook een bakkie krijgen, daar trap ik mooi niet in. Jij zet zelf maar lekker een bakkiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje ziek, van Chantal...!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Echte vent!![]()
Begint zich meteen aan te stellen bij de gedachte dat hij wel eens een beetje ziek kan zijn...![]()
Wordt het voor jou geen tijd om de Vrijwillige Euthanasiebrigade er bij te roepen? Dit is echt ondraaglijk lijden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Echte vent!![]()
Nee hoor... Ik ben helende en mijn verpletterende come-back in het land der levenden aan het voorbereiden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef demins het volgende:
Wordt het voor jou geen tijd om de Vrijwillige Euthanasiebrigade er bij te roepen? Dit is echt ondraaglijk lijden!
Iedereen, behalve ChantalC, die heeft echt de pest aan me!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Ach gossie Demins, is iedereen je aan het plagen?
Jullie zijn voor elkaar geschapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen, behalve ChantalC, die heeft echt de pest aan me!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ben helende en mijn verpletterende come-back in het land der levenden aan het voorbereiden...
![]()
![]()
![]()
Dat ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Snaptnix het volgende:
Dacht eigenlijk dat ie zichzelf bedoelde. Dat je hem ondraaglijk liet lijden.
Dat wordt dan de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ben helende en mijn verpletterende come-back in het land der levenden aan het voorbereiden...
![]()
![]()
![]()
Ga je mond spoelen!quote:
ChantalC begrijpt nooit wat! Jij gelukkig wel! Krijg ik nou een kopje koffie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dacht eigenlijk dat ie zichzelf bedoelde. Dat je hem ondraaglijk liet lijden.
Ik begrijp alles... behalve mannen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef demins het volgende:
ChantalC begrijpt nooit wat!
Omdat je zo moet lijen deze ochtend dan. Een bakkiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef demins het volgende:
[..]
ChantalC begrijpt nooit wat! Jij gelukkig wel! Krijg ik nou een kopje koffie?
Zo'n doordeweekse ochtend, die onschuldig begon, kost me jaren van mijn leven! Daar staat tegenover dat ik steeds minder lang hoef!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat je zo moet lijen deze ochtend dan. Een bakkievoor jou dan maar.
Hij is toch oud geworden inmiddels
Doe es ontopic posten....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
Het tijdstip van het begin van de streams is nu ook bekend, donderdag 2200 uur![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019
Wat lullig voor je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik begrijp alles... behalve mannen...![]()
Leg eens uit?quote:
Mannen zijn eigenlijk gewoon hele simpele wezens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leg eens uit?![]()
ik zeg toch net dat ik mannen niet begrijp
Mijn ideequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:30 schreef Snaptnix het volgende:
Mannen zijn gewoon hele simpele wezens. Hun gedachten kronkels moet je ook helemaal niet willen volgen, einige wat je nodig hebt is op het juiste moment bier, oetbal of een egostrelend compliment en ze kruipen voor je![]()
En dan dacht je dat ik, in de korte tijd die me nog rest, zou gaan proberen je iets uit te leggen, met het door jezelf aangekondigde resultaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leg eens uit?![]()
ik zeg toch net dat ik mannen niet begrijp
Nja lama, ik zal het waarschijnlijk toch niet snappen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef demins het volgende:
En dan dacht je dat ik, in de korte tijd die me nog rest, zou gaan proberen je iets uit te leggen, met het door jezelf aangekondigde resultaat?![]()
Dat wou ik maar even zeggen, soepkip!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja lama, ik zal het waarschijnlijk toch niet snappen...![]()
Als er weer streams zijn, splitsen we ons toch wel op he Flugel?quote:
Dat mag dan allemaal in de SC Petertje....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er weer streams zijn, splitsen we ons toch wel op he Flugel?
De streamvolgers enerzijds, en de slowchatmensen met foto`s van kopjes koffie, katten door kattenluikjes en bladeren anderzijds?
Vorige keer deden ze dat in het BB servivalspelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Dat mag dan allemaal in de SC Petertje....
Nu is er alleen nog niets om over te lullen wat HBB betreft.
Misschien komt er nog wel een nieuw Servivalspel... Wie weet...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze dat in het BB servivalspel![]()
TIP..... Flugeltje zet een spel op zodat het BB forum nooit meer dicht gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een nieuw Servivalspel... Wie weet...
Goeiemorgen Mquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
TIP..... Flugeltje zet een spel op zodat het BB forum nooit meer dicht gaat.![]()
Hey Bartoliquote:
uhm ja hoe zal ik het zeggen. Wil je het echt weten? naja klotezooi dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey Bartoli![]()
![]()
Hoe was je tentamen gegaan gisteren eigenlijk?
Heel goed jij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
goeiemorgen lieverd![]()
![]()
goed geslapen?
Ja wil het echt weten, anders vraag ik het toch niet. Maar dat het zo slecht ging is minder om te horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ja hoe zal ik het zeggen. Wil je het echt weten? naja klotezooi dus![]()
Jee dasbalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ja hoe zal ik het zeggen. Wil je het echt weten? naja klotezooi dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |