weltruste Yolande en bedankt voor je hulpquote:
graag gedaan , hoewel ik weinig heb kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
weltruste Yolande en bedankt voor je hulp![]()
![]()
![]()
bedoelde je plaatje van het blaadjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
graag gedaan , hoewel ik weinig heb kunnen helpen
ja dat deed het hem he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
bedoelde je plaatje van het blaadje![]()
![]()
ik hoop dat het nog ff duurt... ben kapotmoe,maar ze doet het toch zelf,ik mag er nooit bij zijn hahahaha... verrassing dus als ik op sta straksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja dat deed het hem he.![]()
![]()
weltrusten en sterkte vanacht met de bevalling of denk je dat het nog wat langer duurt.
oke hoor ik het morgen wel van je . (leuke icoon heb je nu is dat de moeder?)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik hoop dat het nog ff duurt... ben kapotmoe,maar ze doet het toch zelf,ik mag er nooit bij zijn hahahaha... verrassing dus als ik op sta straks![]()
laat het morgen wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
oke hoor ik het morgen wel van je . (leuke icoon heb je nu is dat de moeder?)
Oke tot morgen welterusten en ik hoop dat je een goede nachtrust heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
laat het morgen wetenen nee dat is niet de moeder,ben nog niet zo slim dat ik weet hoe je eigen foto's plaatst
hehe
![]()
dekbed over je heen houden, ogen dicht, diep inademen, schapen tellen, NIET achter de pc gaan zitten, dan moet het lukken.quote:
ik vrees dat dat voor mij niet meer opgaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
dekbed over je heen houden, ogen dicht, diep inademen, schapen tellen, NIET achter de pc gaan zitten, dan moet het lukken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan weet ik het ook niet meer. Ik ga nu proberen of mijn remedie bij mij wel helpt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:45 schreef vosje505 het volgende:
[..]
ik vrees dat dat voor mij niet meer opgaat![]()
veel succesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer. Ik ga nu proberen of mijn remedie bij mij wel helpt.![]()
![]()
![]()
doe maar een kefir danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik maar ontbijt maken?
Ja.... duikt wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!Ben ik de enige die zo vroeg op is?
Snotter... kuch... snotter. snuit... Hatsjoe!quote:
Nee hoor kom er gezellig bij! Koffie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Of verpest ik dan jullie samenzijn?
Snotter... kuch... snotter. snuit... Hatsjoe!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook wakker hoor
Of verpest ik dan jullie samenzijn?
Ik kan zeker zelf een bakkie pakken!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor kom er gezellig bij! Koffie?![]()
Toen ik net wakker werd was het bagger, nu ná m'n eerste kop koffie gaat het alweer redelijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef demins het volgende:
[..]
Snotter... kuch... snotter. snuit... Hatsjoe!
Daar valt weinig aan te verpesten! Goedemorgen Flugel!Hoe gaat het vandaag met je?
Donderdag starten de streams, de uitzendingen starten zaterdag...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
stomme vraag, zal ook al wel heel veel gesteld zijn, maar wanneer/ hoe laat etc. begin HBB?![]()
Jij wel... Als jij mijn dag wil verpesten, maar dat lukt niet omdat die al doorgesnotter verpest is, pak dan zelf maar!quote:
Prijs de dag niet voor het avond is! Moet ik nog een keer lief tegen je doen vandaag? Laat maar weten (alleen als het echt nodig is, he, dat spreekt vanzelf!).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik net wakker werd was het bagger, nu ná m'n eerste kop koffie gaat het alweer redelijk...
Je humeur wordt er ook niet beter op, he, darling?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij wel... Als jij mijn dag wil verpesten, maar dat lukt niet omdat die al doorgesnotter verpest is, pak dan zelf maar!![]()
Nee hoor, ben er gewoon alweer vanaf 8 uur uit hoor. De ochtend was tot dusverre voor m'n meissie. Die zit nu lekker even flimpje te kijken, dus kan ik hier even kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen Snaptnix!Wat ben je laat! Verslapen?
Nog 2 daagjes wachten, dan hebben we eindelijk weer beeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Donderdag starten de streams, de uitzendingen starten zaterdag...
Ik laat het je wel wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef demins het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is! Moet ik nog een keer lief tegen je doen vandaag? Laat maar weten (alleen als het echt nodig is, he, dat spreekt vanzelf!).
Mwha mijn humeur zakt past echt naar een historisch dieptepunt als ik die foto van je zie...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef demins het volgende:
Je humeur wordt er ook niet beter op, he, darling?![]()
Daar ben ik blij om! Dan heb ik tijdens de fotosessie niet voor niets geleden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha mijn humeur zakt past echt naar een historisch dieptepunt als ik die foto van je zie...![]()
![]()
Dank dank! Op jou kenne we bouwe!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Snaptnix het volgende:
Ook goeiemorgen Chantal en flugel![]()
Lekkker bakkie voor onze ziekenboeg![]()
![]()
Niet te vaak naar die foto kijken, he! Je moet een beetje genietbaar blijven!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha mijn humeur zakt past echt naar een historisch dieptepunt als ik die foto van je zie...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |