wat dacht je van mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Grrrrr klote eigenwijze katten/poezenKom nou binnen trut is veels te koud
zoek dan maar een plaatje van een blaadje (van een boom ) op... dat neemt ze altijd voor me mee ipv van muizenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
Zou een muisje helpen Gladys? als dat zo is zoek ik wel een mooi plaatje van een muis.![]()
Sorry, Henk is niet in de buurt om me terug te fluiten bij bijdehante opmerkingenquote:
nu nog de kittiesquote:
ik ga zoeken, maar ik zit net te bedenken dat ik niet meer weet hoe ik ze hier moet plaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
zoek dan maar een plaatje van een blaadje (van een boom ) op... dat neemt ze altijd voor me mee ipv van muizen![]()
![]()
Check :quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:19 schreef doka het volgende:
Best lullig als je geen poes hebt, zo'n luikje
gewoon de url bij opmaak :voeg foto toe invoegen... als je me nou vroeg ,hoe zelf je eigen foto's moet plaatsen...dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik ga zoeken, maar ik zit net te bedenken dat ik niet meer weet hoe ik ze hier moet plaatsen.![]()
en Henk ligt al te slapen.
Ik ga het proberen niet lachen als het niet lukt he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewoon de url bij opmaak :voeg foto toe invoegen... als je me nou vroeg ,hoe zelf je eigen foto's moet plaatsen...dat weet ik ook niet![]()
zelfs ik kan dat johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ga het proberen niet lachen als het niet lukt he?
Bij google kan ik geen boomblaadje plaatje vinden (wat een zin) kijk ff verder, geen moeite is te veel om de poes weer lekker thuis te krijgen.quote:
die url van dat plaatje ff kopieren en dan bij opmaak :voeg afbeelding toequote:
hahaha en trotsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik zit helemaal te gloeien en te stralen hier....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik zit helemaal te gloeien en te stralen hier....
helemaal trots, ik maak even een bookmark , dan weet ik het volgende keer weer.quote:
goedemorgen Muertequote:
Even een ander plaatje om te proberen, maar ik denk dat ik toch maar de oude terugzet, vind dit niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Muerte![]()
wat is er met je kleur gebeurt...
Bedankt het is helemaal geluktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovenin zie je
[afbeelding]
dit plaatje.
Klik erop, zet je gevonden urlletje erin en tadaaaa
is een beetje erg PAARSquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even een ander plaatje om te proberen, maar ik denk dat ik toch maar de oude terugzet, vind dit niet zo eigenlijk.
Je hebt gelijk, heb de oude maar weer in gebruik genomen.quote:
Gelukkig, eind goed al goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Gladys het volgende:
jaaa hehe,kat is binnenze ligt op de bank en nu maar wachten
![]()
he geweldig, ben blij toe, nou dan horen we wel vanzelf wat en hoeveel het er zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Gladys het volgende:
![]()
ja deze is een stuk beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb de oude maar weer in gebruik genomen.
Ik geef ze nog 10 minuten, dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
he geweldig, ben blij toe, nou dan horen we wel vanzelf wat en hoeveel het er zijn.![]()
![]()
![]()
Heeft mijn blaadje toch geholpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Gladys het volgende:
![]()
ze zit nu weer te eten... pfff vorige keren duurde het ook uren voor er eens wat verder gebeurde hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 10 minuten, dan ga ik slapen![]()
hahahaha jij mag vaker helpenquote:
Ik ga ook maar weer eens terug, kijken of ik nu wel een beetje kan slapen, moet over een uur of drie alweer opstaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 10 minuten, dan ga ik slapen![]()
das snel al,slaap lekker dan nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer eens terug, kijken of ik nu wel een beetje kan slapen, moet over een uur of drie alweer opstaan.
Welterusten iedereen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |