Precies: geen gezichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Bart haal die bakkebaarden er toch af...
Is Kelly een pron actrice (ster)?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kelly: "Ik denk dat ik hier nog heel wat van kan leren, is wat ander dan alleen maar....uhhh die gekkigheid..."
Tja het is geen webcamsexen in het BB-huis.
Nee, ze beunt wat bij op webcamgirls. en el volgens mijquote:
Ja, ze zit op één van die webcamsites, waar 's nachts die reclames van zijn. Ik zou niet weten welke, er zijn zoveel.quote:
OUde whiskey uit de tombequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat als je Bonnie wat te drinken geeft ze weer begint te leven.
Dat komt wel meer voor bij mummies
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef robster16 het volgende:
bonnie moet een johnny WALKER kuur doen...
Nou, met zijn uitspraak over Lieske ben ik het eens, met die van Dido en Nathalie niet en die over Roel helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:35 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Bart
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=8107&roddels=51010
Ach hoe serieus moet je het nemen he, in de inleiding alleen al staan 5 foutenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:35 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Bart
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=8107&roddels=51010
quote:Bart, de allereerste winnaar ter wereld van Big Brother, zit voor de tweede keer in het huis. Nu is hij deelnemer aan Hotel Big Brother en heeft hij specifieke ideeen over zijn mede-bewoners en de mannen en vrouwen die , als deelnemers aan Big Brother 5, nog maar net het huis verlkaten hebben. Zo zegt Bartr dat zijn huidige medebewoonster Kelly dat zij niet de limste is, noemt hij Big Brother 5-deelneemster Lieske een 'studententrutje' en zijn Nathalie en Dido carrieregerichte wijven. De deelnemers aan BB-5 samenvattend zegt Bart: "een stelletje bloeduigers".
Is een interview uit het AD geloof ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach hoe serieus moet je het nemen he, in de inleiding alleen al staan 5 fouten![]()
Maar als ie het wel gezegd heeft, heeft ie ergens nog gelijk ook.![]()
[..]
quote:
Ben en het er helemaal mee eens en zeker over Roel. IMO is ie over Roel nog veels te mild.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, met zijn uitspraak over Lieske ben ik het eens, met die van Dido en Nathalie niet en die over Roel helemaal niet.
Mag dat ook wel ja zo'n uitgesproken mening. Beter als dat softe meelul en belachelijke alles goedpraat gedoe. Daar heb ik de laatste maanden al een overdosis van gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Is een interview uit het AD geloof ik.
Ik ben het ook niet met hem eens, maar daarom hem ik nog geen hekel aan hem. Vind zulke uitspraken wel wat hebben eigenlijk. Het wordt ook nog wel heibel tussen Bart en Kelly
Ik had verwacht dat hij iets overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Ben en het er helemaal mee eens en zeker over Roel. IMO is ie over Roel nog veels te mild.
Afgelopen nacht was Kelly nog een ochtend mens en 's ochtends altijd vrolijk. Ze beweerde toen helemaal geen nacht mens te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef robster16 het volgende:
Trouwens, zit ik net te denken. Kelly zegt dat ze een nachtwerker is, en dan pas op gang komt en gaat werken als de rest in zijn bed ligt, maar uhm... dan ligt toch ook de rest van nederland in bed, of gaat ze die gewoon uit bed bellen voor mappa mundo???
Dat ben ik wel met je eens inderdaad, dit mis ik inderdaad nog wel in het hele verhaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij iets overJoost zou zeggen en ik zou persoonlijk toch al heel snel bij negativisme richting Chantal uitkomen
![]()
Pareltjeeeeeeequote:
WB FBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
Hoiiiiiiiiiiii allemaal, ben ik weer
Heej! lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
Hoiiiiiiiiiiii allemaal, ben ik weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |