Uhmm... nee hoor lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar strenger worden?![]()
Die had je niet aan zien komen hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhmm... nee hoor lieverd, natuurlijk niet je doet het prima zo
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die had je niet aan zien komen hè?
Je bent toch thuis aan het werk, bad is dichtbij genoeg dan tochquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef robster16 het volgende:
Micky: "Kunnen we jou niks bijzonders laten doen Kel?"
Kelly: "Ja maar ik ga niet strippen!"
Tot zo Flugelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik stop ermee voor vandaag....
Tot zo (mét streams erbij eindelik)
Whahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef White_Pearl het volgende:
Als je lang naar bonnie kijkt gaat ze zelf steeds meer op een pierrot lijken
Die uit haar eigen songmaar dan zonder tranen
![]()
Doei doei meisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix gaat nu toch maar eens aan het eten beginnen voor ik ruzie heb thuis
Laters allemaal
Succes ermee Snappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix gaat nu toch maar eens aan het eten beginnen voor ik ruzie heb thuis
Laters allemaal
geen tranen, wel glazige ogen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef White_Pearl het volgende:
Als je lang naar bonnie kijkt gaat ze zelf steeds meer op een pierrot lijken
Die uit haar eigen songmaar dan zonder tranen
![]()
Bye bye lieverd.... succes ermeequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er ook vandoor, ga net zoals snaptnix koken![]()
Bye byeen tot later ( misschien )
![]()
![]()
vaak wordt er tijdens het noemen van een nummer overgeschakeld naar de tuin of t geluid uit..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
Er worden wel veel telefoonnummers en namen genoemd vind ik... kan me niet voorstellen dat die mensen aan de andere kant er vrolijk van worden dat die allemaal zo via internet te horen is.
Dat wel... maar niet altijd... net hoorde ik een volledig nummer waar iemand te bereiken was. En complete email adressen lijkt me ook niet handig om te noemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:25 schreef robster16 het volgende:
[..]
vaak wordt er tijdens het noemen van een nummer overgeschakeld naar de tuin of t geluid uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |