Thx BONGquote:
Net zo'n pin up uit de jaren 30 zoquote:
SMS nu JA naar 1010 als je je blind gaat sms-enquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:57 schreef riri het volgende:
Ze smssen zich blind?????????????
Nou ik niet hoor![]()
gaat het over HBB ja, dus mag het hier, lijkt me van wel. Hier mag bijna alles van flugel btwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Jumparound het volgende:
over bart is er een bart topic, hier graag OT SC....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er weer streams zijn, splitsen we ons toch wel op he Flugel?
De streamvolgers enerzijds, en de slowchatmensen met foto`s van kopjes koffie, katten door kattenluikjes en bladeren anderzijds?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag dan allemaal in de SC Petertje....
met tegenover zich twee pin-ups uit 1640quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net zo'n pin up uit de jaren 30 zo![]()
Haiiiiiii lieverd WBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
Hoiiiiiiiiiiii allemaal, ben ik weer
Zal ik dan maar strenger worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gaat het over HBB ja, dus mag het hier, lijkt me van wel. Hier mag bijna alles van flugel btw![]()
kijk maar
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar strenger worden?![]()
Hoiiiiiiiiii schat... thx jij ookquote:
Nog strenger?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar strenger worden?![]()
die username past goed bij die foto! een goede combi, is die beschrijvend bedoeld voor die foto soms?_O-quote:
Hoe strenger ze word hoe liever ze is hahaquote:
Welk bad, ik ben aan het werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |