In een willekeurig Nederlands bejaardenhuis zien de bewoners er beter uit dan in deze bejaardensoosquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En niet alleen Bonnie...ziet er slecht uit
Mickey Hoogendijk, degene die daar op dit moment idd aan het ruleren isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Inca het volgende:
wie is Mickey (mouse??)
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Inca het volgende:
wie is Mickey (mouse??)
Ik zal wel ff kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...
-edit- want het is Micky als ik goed google ipv Mickey![]()
maar dan nog heb ik geen idee wie zie isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...
-edit- want het is Micky als ik goed google ipv Mickey![]()
Een beetje? Hartstikke duidelijk hier, nisk mis met het geluidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef riri het volgende:
eindelijk is het geluid een beetje beter
[HBB SC 55] Viola en Kelly kruipen in bed.......... + gtstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef teamlead het volgende:
wie is die mickeyMoet ik die kennen?
Er staat op de laatste pagina van het vorige sc topic iets over haar teamleadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik geen idee wie zie is
Iemand uit gtst , werd mij verteld .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik geen idee wie zie is
Misschien ontstaat daar iets moois voor de kijkers / streamersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef Marrije het volgende:
![]()
Ik krijg de indruk dat Viola wat moeite heeft met het toontje van Mickey...
Zeker weten, de eerste lichte irritatie heb ik al bespeurd met die agenda's en ik vind het wel opvallend dat Viola de scepter wat overneemt (iedereen heeft een laatje en de namen staan er al op) en Micky daar meteen weer bovenop zit (Goed, moet je me zo maar even laten zien dan). De toon waarop het gaat belooft wat moois...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:51 schreef teamlead het volgende:Die micky gaat echt nog botsen met Viool...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Viola: nou eh...
Micky: stond toch in je cv?!
Nee Bonnie, daar zit geen alcohol inquote:
Haha, ja, hotmail was nog de grootste grap van die interactie. Voer voor Jensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
en dan viola er overheen met "ja, hotmail"![]()
Dat soort lui heb ik wel eens op sollicitatiegesprek gehad
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:58 schreef I_doubt het volgende:
Micky wil chaos op zaterdag
Ik krijg plotseling een idee![]()
Bedankt voor de koffie maar dat plaatje krijg ik niet te zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Even koffie voor de streamwatchers
Eeehh?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Even koffie voor de streamwatchers
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Bedankt voor de koffie maar dat plaatje krijg ik niet te zien![]()
Zo zag ik het ook i_doubtquote:
En die Micky: Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven. Je hoeft niet altijd te doen wat ik zeg. Ik houd er wel van om wat discussies te hebben dat geeft wat leven in de brouwerij. ... Maar uiteindelijk heb ik het vetorechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:11 schreef Marrije het volgende:
Whaaahahaha, die Viola (tegen Micky): Dus jij gaat vrijdag weg??!!!?????
Zeker hilarisch: 'Dat fluitje gebruik ik alleen als er Echt wat aan de hand is...dus als je dat hoort is er echt wel wat aan de hand, dan gaat er iets goed verkeerd'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:15 schreef teamlead het volgende:Die Micky is hilarisch... leuk zo'n bitch in huis
En dan niet eens van naturequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef pullup het volgende:
Ik zie alleen maar blonde vrouwen in het huis![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef teamlead het volgende:
"ik weet niet of er mensen zijn die er moeite mee hebben dat we niet gaan drinken"![]()
![]()
![]()
champagne voorproevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef pullup het volgende:
We hebben nog geen goede taakomschrijving voor je![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef Inca het volgende:
Gert = een Rob
Kelly = een Nattelie
Mickey = een lieske
Viola = een Chantal
Ik zit vol verbazing naar haar mimiek te kijken en vraag me ondertussen af hoelang ze dit gaat volhouden.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG Viola gebodypainted met chocolade
Dan mag ik afgevoerd worden wegens kaakkramp van het lachenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG Viola gebodypainted met chocolade
En ik vind het nu al zo hilarischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef riri het volgende:
wordt nog heel komisch dit HotelBigBrother
lol
En Bonnie heeft de nummers van de lokale tvstations lolquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
En Bonnie heeft de nummers van de lokale tvstations lol
Ik denk als ik daarvan screenshots maak en op photobucket zet ik bij hun een levenslange ban krijg,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dan mag ik afgevoerd worden wegens kaakkramp van het lachen![]()
en terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk als ik daarvan screenshots maak en op photobucket zet ik bij hun een levenslange ban krijg,
Je zit zeker naar de stream met Bonnie te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Giggio het volgende:
doen de streams het wel?
ja hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Giggio het volgende:
doen de streams het wel?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit zeker naar de stream met Bonnie te kijkenEven geduld dan beweegt het wel
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef I_doubt het volgende:
Japanse avond
Kelly: japanners hebben veel geld![]()
Haar gedachtengang:![]()
Dat wil ze echt gaan doen he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef teamlead het volgende:
nee he.. komt de zeug weer met haar linedansen
Dat is toch zeker geen melkquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat is toch zeker geen melkWat doe je je image aan ?
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
Mogguh allemal. De Bog Boss is binnen zie ik
Hai Snaptnixquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
Hela lieverdquote:
voor mij ook jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hela lieverd![]()
![]()
Dat is wennen dat jij al zo vroeg hier bent![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ging al zoeken of je uberhaupt wel naar bed was geweestquote:
Leest ze nu de kleine lettertjes van het koffiezetapparaat of is het nu al koffiedik kijkenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ging al zoeken of je uberhaupt wel naar bed was geweest![]()
waarschijnlijk probeert ze zich te herinneren wat ze aan het doen wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Leest ze nu de kleine lettertjes van het koffiezetapparaat of is het nu al koffiedik kijken![]()
Dat was dan ook het eerste dat ik hoorde toen ik de streams openzette. Kreeg al de neiging hem weer uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]Snaptnix
je hebt al een aantal lachwekkende situaties gemist
Maar Viola blijft continu doorblaten, daar mis je niks
en ook nog zonder rollatorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Inca het volgende:
Bonnie loopt
Ik moet toegeven dat mij dat ook zelden lukt of ze zijn te droog of ze zijn te rauwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef teamlead het volgende:
Gert heeft dus geen idee hoe je een biefstuk bakt
Daar hebben ze haar het rijbewijs toch van afgenomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ook nog zonder rollator![]()
![]()
Toch knap van die mummie
Lijntje snuivenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Leest ze nu de kleine lettertjes van het koffiezetapparaat of is het nu al koffiedik kijken![]()
Te rauwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mij dat ook zelden lukt of ze zijn te droog of ze zijn te rauw![]()
Dan hoef je het niet te bakken ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Te rauwKan dat
Een biefstuk moet nog loeien als je je mes erin zet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Te rauwKan dat
Een biefstuk moet nog loeien als je je mes erin zet
nah.. heel even voor het kleurtjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet te bakken ook
Jawel even de buitenkant dichschroeien, anders ziet 't er zo onsmakelijk uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet te bakken ook
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef riri het volgende:
Viola wil zo graag de leiding hebben maar die krijgt ze niet
Mickey kapt haar steeds fenomenaal af![]()
Ja ik vind Mickey TOPquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef riri het volgende:
Micky is geweldig, nu alleen nog voor elkaar zien te krijgen dat die zeekoe gewoon haar mond gaat houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef riri het volgende:
Beter door Kelly als door Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:als ik dit zo hoor, hoef ik dat huis al niet in zeg.. je zult toch wakker gemaakt worden door Kelly
zo.... tot zover mijn eetlustquote:
Ja , ik zit hier te genietenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef riri het volgende:
lachen dit......
Nee iemand anders haar troep laten opruimen als ze een nacht heeft doorgehaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef riri het volgende:
Bonnie wil niet alleen maar schoonmaken
lol
Dat had ik vannacht vooral heel erg. Viola met d'r jacuzziquote:
maar kan ze verder iets danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:04 schreef Bep het volgende:
hehhehee die Bonnie , die ziet zich alleen maar aan het schoonmaken , terecht dat ze er over zeurt
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef cuall het volgende:
Bonnie wil ook wat kwijtZe wil niet alléén schoonmaken
![]()
![]()
Doet die Bonnie dat streepje nou zelf om haar lippen of is dat ingegraveert?quote:
Gaat ze even bij hotmail kijken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef Marrije het volgende:
Viola gaat even kijken wat erop internet staat.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef bunnyma het volgende:
Ik snap er nog geen hol van.... wat er van hen verwacht wordt.
Maar ik ruik al een vrijwillige exit van Bonnie.
Nou, ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben gelijk weer heel tevreden met hoe ik er uit zie![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef riri het volgende:
Kelly begrijpt het allemaal nog niet zo goed
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef bunnyma het volgende:
Ik snap er nog geen hol van.... wat er van hen verwacht wordt.
Maar ik ruik al een vrijwillige exit van Bonnie.
Mij ook. Viola moet er als eerste uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef I_doubt het volgende:
Die schildersezel van vitriooltje gaat me na de 20e keer zo ontzettend de keel uithangen
Ik heb bewondering voor die Peter Holt. Maar die zal blij zijn even van haar af te zijn
quote:
Ik ben dan zeker ook een soort Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef riri het volgende:
Kelly begrijpt het allemaal nog niet zo goed
Ik krijg hier al de slappe lach achter de computerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Marrije het volgende:
Bonnie: dat je niet zoiets van een degradatie krijgt...
Neeee, ik heb de grootste lol om Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mij ook. Viola moet er als eerste uit![]()
Nee , de vriezer werkt nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand trouwens Viola met haar kop in een bak ijs voorbij zien komen?
Jammer, maar dat lukt je niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker ook een soort Kelly![]()
Micky is de BigBoss inderdaad, weet Viool tot nog toe prima de mond te snoerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lead
snaptnix![]()
wat doet micky hoogendijk egl in dat hotel? is ze soms de big-bazin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jammer, maar dat lukt je niet.
Haar capaciteiten zijn van dien aard: onevenaarbaar. Hoe graag je zou willen.
Zij verloor dan ook bijna van de orang oetang met het opzeggen vd tafeltjes.![]()
Holt komt er anders aardig nij in de buurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jammer, maar dat lukt je niet.
Haar capaciteiten zijn van dien aard: onevenaarbaar. Hoe graag je zou willen.
Zij verloor dan ook bijna van de orang oetang met het opzeggen vd tafeltjes.![]()
als ik een computer was, zou ik ook crashen zodra zij me aanraaktequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Computer al gecrasht bij Viola
Stond er een foto van haar op het beeldscherm toevallig?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Computer al gecrasht bij Viola
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Z maakt een foutje, volgens mij behoor je te zeggen dat je rechtstreeks in de uitzending zit.
Dat hoort ze wel te zeggen idd, ivm recht op privacyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Z maakt een foutje, volgens mij behoor je te zeggen dat je rechtstreeks in de uitzending zit.
Hé Bartoliquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé Bartoli
Ja je hebt al veel gemist
Talpa heeft Nederland op vrijdag de 13e behoed voor ongelukken door alle ongelukken bij elkaar te zetten in een hotel. En daar zijn ze dat continu aan het bewijzen.![]()
Hey I_doubtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé Bartoli
Ja je hebt al veel gemist
Talpa heeft Nederland op vrijdag de 13e behoed voor ongelukken door alle ongelukken bij elkaar te zetten in een hotel. En daar zijn ze dat continu aan het bewijzen.![]()
Ze lijkt iig een stuk intelligenter nu, schijn bedriegt maar dat begrijpt Kelly toch nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat er niet is kun je ook niet verruimen![]()
Die moeten nog gevangen worden, maar ze krijgen medewerking vanuit het hotel, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hey I_doubt![]()
![]()
![]()
![]()
er lopen nog wel een paar ongelukken rond in Nederland die is talpa vergeten dan
![]()
quote:
dat is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat er niet is kun je ook niet verruimen![]()
Naar wie of wat kijkt ze eigenlijk of ze van nature scheel zijnquote:
Dat was toen Micky iets tegen haar zei en ze er duidelijk haar eigen gedachten over had, was wel even grappig om te zien, kan nog leuk worden de komende dagen met die twee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jezus wat een fat-ass kop heeft Viola toch
ik heb prima geluid hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Bartoli het volgende:
is dat geluid op die streams zo slecht? heb stream 1 met Micky die in gesprek was met Kelly en verstond er geen reet van
Hier is het geluidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Bartoli het volgende:
is dat geluid op die streams zo slecht? heb stream 1 met Micky die in gesprek was met Kelly en verstond er geen reet van
Staat te zacht nu, waarschijnlijk hebben ze het geluid aangepast aan de aanwezigheid van Voltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Bartoli het volgende:
Bij Viola wel, maar in de keuken is het erg zacht.quote:
hmm geluid stond hier toch behoorlijk open maja niet dat het erg is dat ik geen geluid heb. Een beeld van Micky is al genoegquote:
Dat zal dan het probleem wel zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:32 schreef I_doubt het volgende:
Micky heeft nog geen microfoontje om
Dat liep toch ook al niet goed geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef White_Pearl het volgende:
Goffer wat een muts zeg, die heeft nou een restaurant gehad![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef Marrije het volgende:
Ooooh, er wordt Viola nu verteld dat er nooit spaties in een www adres zitten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef teamlead het volgende:
[..]en dat het niet kunt mailen door een mailadres in je browser in te tikken
Nee idd lijkt me ook logischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat liep toch ook al niet goed geloof ik![]()
tot nu toe denk ik klootviooltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie is er nu eigenlijk dommer, Viooltje of Kelly. Heb nog geen beslissing kunnen nemen daarover.
Ik ga er ff van uit dat het tijdens de douche periodes zal zijn... Allemaal tegelijk douchen zodat ze allemaal binnen een uur weer fris zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wanneer gaan de streams een uur uit eigenlijk? Of is dat al geweest?
Daar hadden ze het gisteren toch over dat dagelijks een uur lang geen streams zouden zijn?
http://www.vandeoesters.nlquote:Behalve het stijlvol voor U verzorgen van de oesters op uw feest, hebben wij nu ook de champagnemeisjes voor U ter beschikking.
Zij zijn gekleed in een zwart lederen schort met hierboven een een lederen gordel, waaraan een koelemmer met een fles, de champagneglazen en een aantal reserveflessen bevestigd is.
Zij ontvangen uw gasten op stijlvolle wijze met een glas champagne, of, naar keuze een glas Cremant de Loire, Italiaanse Prosecco of spaanse Cava.
Wij hebben hiervoor een aantal mooie wijnen geselecteerd, maar zijn uiteraard ook bereid uw eigen wijnkeuze op deze wijze te serveren.
Zij komen graag onze oesterman vergezellen, maar zijn ook los van hem in te huren.
Vooral dat los van de oesterman in te huren zekerquote:
Geen rare dingen doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
hotel@hotelbigbrother.tv
Denk niet dat dat gaat, tot nu toe hoor ik ze alleen maar zeggen dat alles is geblokt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Geen rare dingen doen.
Maar we kunnen suggereren naar Fok te gaan om daar mee te genieten![]()
Ik denk dat de mailtjes ook eerst wel door de redactie worden gelezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat, tot nu toe hoor ik ze alleen maar zeggen dat alles is geblokt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Vooral dat los van de oesterman in te huren zeker![]()
Ik ga wat pogingen wagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat de mailtjes ook eerst wel door de redactie worden gelezen.
Er gebeurt zelfs meer in die paar uur dan dat ik in het hele BB gezien hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef Marrije het volgende:
Er gebeurt in elk geval genoeg!
dit is een geweldig concept idd.. dit is veel leuker om streams te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Er gebeurt zelfs meer in die paar uur dan dat ik in het hele BB gezien heb![]()
Succes ermee dan maarquote:
OK. verradt het nu maar, zie geen enkel verschil tot nu toe. Onderste lijkt iets knapper en levendiger te zijn. Maar dan heb je het wel gehadquote:
Viool in de jacuzzi:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
viola: "tis een heel luxe hotel met jaccuzi's en alles"Ja.. alleen zijn ze te dom om het ding aan te zetten
geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is cuall eigenlijk gebleven?
inlopen met wat ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee
Maar nu kunnen we wel nog meer inlopen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee
Maar nu kunnen we wel nog meer inlopen
Met aantal posts.quote:
ow op die manierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
aantal posts op de ranglijst![]()
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #94
dat zijn maar 5000 posts.... moet lukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow op die manier![]()
nieuwe uitdaging mij inlopen![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:59 schreef teamlead het volgende:
Is dat kantoortje nu gebouwd waar die ligbanken stonden voorheen
Ik hoop dat het voldoende is om ze op Fok te krijgen. Zou op zich nog leuk zijn ook.quote:hotel@hotelbigbrother.tv
Hallo lieve mensen in Hotel BigBrother
Wij volgen jullie dag en nacht
We hebben speciale dag en nachtploegen in het leven geroepen om al jullie wetenswaardigheden mee te beleven.
We halen regelmatig foto's van de streams en zetten ze op (bv) [HBB SC 56] Micky rules
Daar staan ook de commentaren van jullie fans in Nederland op jullie acties, karakter, uiterlijk, alles.
Dus als jullie willen weten hoe Nederland meeleeft, van harte welkom op het Fok forum.
Groeten
I_doubt
welke termijn heb je daarvoor in gedachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zijn maar 5000 posts.... moet lukken
Voor het einde van HBBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke termijn heb je daarvoor in gedachten![]()
En het eerste wat ze dan zien is dit:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef I_doubt het volgende:
poging 1
[..]
Ik hoop dat het voldoende is om ze op Fok te krijgen. Zou op zich nog leuk zijn ook.
quote:Benieuwd wat er gebeurt als je uitgerangeerde B-artiesten 8 weken lang bij elkaar in één huis zet? Volg het hier in Hotel Big Brother...
speciale dag en nachtploegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef I_doubt het volgende:
poging 1
[..]
Ik hoop dat het voldoende is om ze op Fok te krijgen. Zou op zich nog leuk zijn ook.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer vandoor, veel plezier nog allemaal.
Bye bye![]()
![]()
![]()
Tot later pareltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer vandoor, veel plezier nog allemaal.
Bye bye![]()
![]()
![]()
Voorlopig lopen we alleen maar in op cuallquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef whitef0x het volgende:
hmmz ik ga nog eens een beetje werk verzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |