Zo zag ik het ook i_doubtquote:
En die Micky: Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven. Je hoeft niet altijd te doen wat ik zeg. Ik houd er wel van om wat discussies te hebben dat geeft wat leven in de brouwerij. ... Maar uiteindelijk heb ik het vetorechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:11 schreef Marrije het volgende:
Whaaahahaha, die Viola (tegen Micky): Dus jij gaat vrijdag weg??!!!?????
Zeker hilarisch: 'Dat fluitje gebruik ik alleen als er Echt wat aan de hand is...dus als je dat hoort is er echt wel wat aan de hand, dan gaat er iets goed verkeerd'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:15 schreef teamlead het volgende:Die Micky is hilarisch... leuk zo'n bitch in huis
En dan niet eens van naturequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef pullup het volgende:
Ik zie alleen maar blonde vrouwen in het huis![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef teamlead het volgende:
"ik weet niet of er mensen zijn die er moeite mee hebben dat we niet gaan drinken"![]()
![]()
![]()
champagne voorproevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef pullup het volgende:
We hebben nog geen goede taakomschrijving voor je![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef Inca het volgende:
Gert = een Rob
Kelly = een Nattelie
Mickey = een lieske
Viola = een Chantal
Ik zit vol verbazing naar haar mimiek te kijken en vraag me ondertussen af hoelang ze dit gaat volhouden.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG Viola gebodypainted met chocolade
Dan mag ik afgevoerd worden wegens kaakkramp van het lachenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG Viola gebodypainted met chocolade
En ik vind het nu al zo hilarischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef riri het volgende:
wordt nog heel komisch dit HotelBigBrother
lol
En Bonnie heeft de nummers van de lokale tvstations lolquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
En Bonnie heeft de nummers van de lokale tvstations lol
Ik denk als ik daarvan screenshots maak en op photobucket zet ik bij hun een levenslange ban krijg,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dan mag ik afgevoerd worden wegens kaakkramp van het lachen![]()
en terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk als ik daarvan screenshots maak en op photobucket zet ik bij hun een levenslange ban krijg,
Je zit zeker naar de stream met Bonnie te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Giggio het volgende:
doen de streams het wel?
ja hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Giggio het volgende:
doen de streams het wel?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit zeker naar de stream met Bonnie te kijkenEven geduld dan beweegt het wel
![]()
[..]
Je zit zeker naar de stream met Bonnie te kijkenEven geduld dan beweegt het wel
![]()