quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef I_doubt het volgende:
Japanse avond
Kelly: japanners hebben veel geld![]()
Haar gedachtengang:![]()
Dat wil ze echt gaan doen he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef teamlead het volgende:
nee he.. komt de zeug weer met haar linedansen
Dat is toch zeker geen melkquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat is toch zeker geen melkWat doe je je image aan ?
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
Mogguh allemal. De Bog Boss is binnen zie ik
Hai Snaptnixquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
Hela lieverdquote:
voor mij ook jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hela lieverd![]()
![]()
Dat is wennen dat jij al zo vroeg hier bent![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ging al zoeken of je uberhaupt wel naar bed was geweestquote:
Leest ze nu de kleine lettertjes van het koffiezetapparaat of is het nu al koffiedik kijkenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ging al zoeken of je uberhaupt wel naar bed was geweest![]()
waarschijnlijk probeert ze zich te herinneren wat ze aan het doen wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Leest ze nu de kleine lettertjes van het koffiezetapparaat of is het nu al koffiedik kijken![]()
Dat was dan ook het eerste dat ik hoorde toen ik de streams openzette. Kreeg al de neiging hem weer uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]Snaptnix
je hebt al een aantal lachwekkende situaties gemist
Maar Viola blijft continu doorblaten, daar mis je niks
en ook nog zonder rollatorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Inca het volgende:
Bonnie loopt
Ik moet toegeven dat mij dat ook zelden lukt of ze zijn te droog of ze zijn te rauwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef teamlead het volgende:
Gert heeft dus geen idee hoe je een biefstuk bakt
Daar hebben ze haar het rijbewijs toch van afgenomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ook nog zonder rollator![]()
![]()
Toch knap van die mummie
Lijntje snuivenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Leest ze nu de kleine lettertjes van het koffiezetapparaat of is het nu al koffiedik kijken![]()
Te rauwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mij dat ook zelden lukt of ze zijn te droog of ze zijn te rauw![]()
Dan hoef je het niet te bakken ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Te rauwKan dat
Een biefstuk moet nog loeien als je je mes erin zet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Te rauwKan dat
Een biefstuk moet nog loeien als je je mes erin zet
nah.. heel even voor het kleurtjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet te bakken ook
Jawel even de buitenkant dichschroeien, anders ziet 't er zo onsmakelijk uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet te bakken ook
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef riri het volgende:
Viola wil zo graag de leiding hebben maar die krijgt ze niet
Mickey kapt haar steeds fenomenaal af![]()
Ja ik vind Mickey TOPquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef riri het volgende:
Micky is geweldig, nu alleen nog voor elkaar zien te krijgen dat die zeekoe gewoon haar mond gaat houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef riri het volgende:
Beter door Kelly als door Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:als ik dit zo hoor, hoef ik dat huis al niet in zeg.. je zult toch wakker gemaakt worden door Kelly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |