als ik een computer was, zou ik ook crashen zodra zij me aanraaktequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Computer al gecrasht bij Viola
Stond er een foto van haar op het beeldscherm toevallig?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Computer al gecrasht bij Viola
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Z maakt een foutje, volgens mij behoor je te zeggen dat je rechtstreeks in de uitzending zit.
Dat hoort ze wel te zeggen idd, ivm recht op privacyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Z maakt een foutje, volgens mij behoor je te zeggen dat je rechtstreeks in de uitzending zit.
Hé Bartoliquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé Bartoli
Ja je hebt al veel gemist
Talpa heeft Nederland op vrijdag de 13e behoed voor ongelukken door alle ongelukken bij elkaar te zetten in een hotel. En daar zijn ze dat continu aan het bewijzen.![]()
Hey I_doubtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé Bartoli
Ja je hebt al veel gemist
Talpa heeft Nederland op vrijdag de 13e behoed voor ongelukken door alle ongelukken bij elkaar te zetten in een hotel. En daar zijn ze dat continu aan het bewijzen.![]()
Ze lijkt iig een stuk intelligenter nu, schijn bedriegt maar dat begrijpt Kelly toch nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat er niet is kun je ook niet verruimen![]()
Die moeten nog gevangen worden, maar ze krijgen medewerking vanuit het hotel, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hey I_doubt![]()
![]()
![]()
![]()
er lopen nog wel een paar ongelukken rond in Nederland die is talpa vergeten dan
![]()
quote:
dat is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat er niet is kun je ook niet verruimen![]()
Naar wie of wat kijkt ze eigenlijk of ze van nature scheel zijnquote:
Dat was toen Micky iets tegen haar zei en ze er duidelijk haar eigen gedachten over had, was wel even grappig om te zien, kan nog leuk worden de komende dagen met die twee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jezus wat een fat-ass kop heeft Viola toch
ik heb prima geluid hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Bartoli het volgende:
is dat geluid op die streams zo slecht? heb stream 1 met Micky die in gesprek was met Kelly en verstond er geen reet van
Hier is het geluidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Bartoli het volgende:
is dat geluid op die streams zo slecht? heb stream 1 met Micky die in gesprek was met Kelly en verstond er geen reet van
Staat te zacht nu, waarschijnlijk hebben ze het geluid aangepast aan de aanwezigheid van Voltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Bartoli het volgende:
Bij Viola wel, maar in de keuken is het erg zacht.quote:
hmm geluid stond hier toch behoorlijk open maja niet dat het erg is dat ik geen geluid heb. Een beeld van Micky is al genoegquote:
Dat zal dan het probleem wel zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:32 schreef I_doubt het volgende:
Micky heeft nog geen microfoontje om
Dat liep toch ook al niet goed geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef White_Pearl het volgende:
Goffer wat een muts zeg, die heeft nou een restaurant gehad![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef Marrije het volgende:
Ooooh, er wordt Viola nu verteld dat er nooit spaties in een www adres zitten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef teamlead het volgende:
[..]en dat het niet kunt mailen door een mailadres in je browser in te tikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |