Mij ook. Viola moet er als eerste uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef I_doubt het volgende:
Die schildersezel van vitriooltje gaat me na de 20e keer zo ontzettend de keel uithangen
Ik heb bewondering voor die Peter Holt. Maar die zal blij zijn even van haar af te zijn
quote:
Ik ben dan zeker ook een soort Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef riri het volgende:
Kelly begrijpt het allemaal nog niet zo goed
Ik krijg hier al de slappe lach achter de computerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Marrije het volgende:
Bonnie: dat je niet zoiets van een degradatie krijgt...
Neeee, ik heb de grootste lol om Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mij ook. Viola moet er als eerste uit![]()
Nee , de vriezer werkt nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand trouwens Viola met haar kop in een bak ijs voorbij zien komen?
Jammer, maar dat lukt je niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker ook een soort Kelly![]()
Micky is de BigBoss inderdaad, weet Viool tot nog toe prima de mond te snoerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lead
snaptnix![]()
wat doet micky hoogendijk egl in dat hotel? is ze soms de big-bazin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jammer, maar dat lukt je niet.
Haar capaciteiten zijn van dien aard: onevenaarbaar. Hoe graag je zou willen.
Zij verloor dan ook bijna van de orang oetang met het opzeggen vd tafeltjes.![]()
Holt komt er anders aardig nij in de buurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jammer, maar dat lukt je niet.
Haar capaciteiten zijn van dien aard: onevenaarbaar. Hoe graag je zou willen.
Zij verloor dan ook bijna van de orang oetang met het opzeggen vd tafeltjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |