Nee idd lijkt me ook logischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat liep toch ook al niet goed geloof ik![]()
tot nu toe denk ik klootviooltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie is er nu eigenlijk dommer, Viooltje of Kelly. Heb nog geen beslissing kunnen nemen daarover.
Ik ga er ff van uit dat het tijdens de douche periodes zal zijn... Allemaal tegelijk douchen zodat ze allemaal binnen een uur weer fris zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wanneer gaan de streams een uur uit eigenlijk? Of is dat al geweest?
Daar hadden ze het gisteren toch over dat dagelijks een uur lang geen streams zouden zijn?
http://www.vandeoesters.nlquote:Behalve het stijlvol voor U verzorgen van de oesters op uw feest, hebben wij nu ook de champagnemeisjes voor U ter beschikking.
Zij zijn gekleed in een zwart lederen schort met hierboven een een lederen gordel, waaraan een koelemmer met een fles, de champagneglazen en een aantal reserveflessen bevestigd is.
Zij ontvangen uw gasten op stijlvolle wijze met een glas champagne, of, naar keuze een glas Cremant de Loire, Italiaanse Prosecco of spaanse Cava.
Wij hebben hiervoor een aantal mooie wijnen geselecteerd, maar zijn uiteraard ook bereid uw eigen wijnkeuze op deze wijze te serveren.
Zij komen graag onze oesterman vergezellen, maar zijn ook los van hem in te huren.
Vooral dat los van de oesterman in te huren zekerquote:
Geen rare dingen doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
hotel@hotelbigbrother.tv
Denk niet dat dat gaat, tot nu toe hoor ik ze alleen maar zeggen dat alles is geblokt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Geen rare dingen doen.
Maar we kunnen suggereren naar Fok te gaan om daar mee te genieten![]()
Ik denk dat de mailtjes ook eerst wel door de redactie worden gelezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat, tot nu toe hoor ik ze alleen maar zeggen dat alles is geblokt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Vooral dat los van de oesterman in te huren zeker![]()
Ik ga wat pogingen wagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat de mailtjes ook eerst wel door de redactie worden gelezen.
Er gebeurt zelfs meer in die paar uur dan dat ik in het hele BB gezien hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef Marrije het volgende:
Er gebeurt in elk geval genoeg!
dit is een geweldig concept idd.. dit is veel leuker om streams te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Er gebeurt zelfs meer in die paar uur dan dat ik in het hele BB gezien heb![]()
Succes ermee dan maarquote:
OK. verradt het nu maar, zie geen enkel verschil tot nu toe. Onderste lijkt iets knapper en levendiger te zijn. Maar dan heb je het wel gehadquote:
Viool in de jacuzzi:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
viola: "tis een heel luxe hotel met jaccuzi's en alles"Ja.. alleen zijn ze te dom om het ding aan te zetten
geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is cuall eigenlijk gebleven?
inlopen met wat ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee
Maar nu kunnen we wel nog meer inlopen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee
Maar nu kunnen we wel nog meer inlopen
Met aantal posts.quote:
ow op die manierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
aantal posts op de ranglijst![]()
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #94
dat zijn maar 5000 posts.... moet lukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow op die manier![]()
nieuwe uitdaging mij inlopen![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:59 schreef teamlead het volgende:
Is dat kantoortje nu gebouwd waar die ligbanken stonden voorheen
Ik hoop dat het voldoende is om ze op Fok te krijgen. Zou op zich nog leuk zijn ook.quote:hotel@hotelbigbrother.tv
Hallo lieve mensen in Hotel BigBrother
Wij volgen jullie dag en nacht
We hebben speciale dag en nachtploegen in het leven geroepen om al jullie wetenswaardigheden mee te beleven.
We halen regelmatig foto's van de streams en zetten ze op (bv) [HBB SC 56] Micky rules
Daar staan ook de commentaren van jullie fans in Nederland op jullie acties, karakter, uiterlijk, alles.
Dus als jullie willen weten hoe Nederland meeleeft, van harte welkom op het Fok forum.
Groeten
I_doubt
welke termijn heb je daarvoor in gedachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zijn maar 5000 posts.... moet lukken
Voor het einde van HBBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke termijn heb je daarvoor in gedachten![]()
En het eerste wat ze dan zien is dit:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef I_doubt het volgende:
poging 1
[..]
Ik hoop dat het voldoende is om ze op Fok te krijgen. Zou op zich nog leuk zijn ook.
quote:Benieuwd wat er gebeurt als je uitgerangeerde B-artiesten 8 weken lang bij elkaar in één huis zet? Volg het hier in Hotel Big Brother...
speciale dag en nachtploegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef I_doubt het volgende:
poging 1
[..]
Ik hoop dat het voldoende is om ze op Fok te krijgen. Zou op zich nog leuk zijn ook.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer vandoor, veel plezier nog allemaal.
Bye bye![]()
![]()
![]()
Tot later pareltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer vandoor, veel plezier nog allemaal.
Bye bye![]()
![]()
![]()
Voorlopig lopen we alleen maar in op cuallquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef whitef0x het volgende:
hmmz ik ga nog eens een beetje werk verzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |