Nooo wayquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
ga je hem net als de 360 gelijk kopen![]()
De PS2 kostte in het begin toch wel rond de 500¤?quote:Op donderdag 12 januari 2006 @ 00:10 schreef renz0r het volgende:
Indertijd gonsde het van de geruchten dat de PS2 voor tot wel 500 dollar over de toonbank zou gaan terwijl Sony - net als nu - de kaken stijf op elkaar hield. Uiteindelijk ging het apparaat voor 249 dollar in de verkoop; een hoge prijs voor een gameconsole maar lager dan door veel consumenten werd verwacht.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
ga je hem net als de 360 gelijk kopen![]()
FL1149,- om exact te zijn. Maar in de VS ging hij voor VEEL minder over de toonbank.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:06 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De PS2 kostte in het begin toch wel rond de 500¤?![]()
Eerst post trouwens![]()
Ontwikkeling van markeing voor de Playstation 3?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:51 schreef impulsia het volgende:
We zijn bezig met het ontwikkelen van marketing voor de playstation 3...
waar danquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef P-Style het volgende:
Maargoed... Hierbij is dus bevestigd dat de PS3 inderdaad de XMB-interface krijgt, net als de PSP die heeft.
quote:
ik zie nergens XMB-interface staanquote:OSD, Cross media bar, Game Saves, Controllers, Peripherals, Bluetooth, USB, Hard Drive
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
kan aan mij liggen, maar ik zie nergens XMB staan...
En welke afkorting denken jullie dat Sony gebruikt voor hun Cross Media Bar?quote:
Ik weet het, ik weet het, ik weet het!!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
En welke afkorting denken jullie dat Sony gebruikt voor hun Cross Media Bar?
Snuggere lui he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
owh DIE XMB-interface. Zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
en niet te zuinig ook zeg. Idd goed, goede audio kan een game maken of breken (SSX-serie, Crimson Butterfly, Forbidden Siren).quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:25 schreef P-Style het volgende:
Ook goed om te zien dat er tijdens dat "DevStation" redelijk wat aandacht wordt besteed aan audio!
Zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:25 schreef P-Style het volgende:
Ook goed om te zien dat er tijdens dat "DevStation" redelijk wat aandacht wordt besteed aan audio!
Noemde jij die functie bij de X360 laatst niet compleet nutteloos en overbodigquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en niet te zuinig ook zeg. Idd goed, goede audio kan een game maken of breken (SSX-serie, Crimson Butterfly, Forbidden Siren).
Daarom ben ik ook niet zo voor die custom playlists. Laat de ontwikkelaar maar bepalen via scripting wat ik luister.
Mwah, als ik dat wil, gooi ik m'n PC wel aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker.
Ik hoop ook echt HEEL erg dat er zo'n zelfde iets komt als de X360.
Dat je gewoon je mp3's kan streamen vanaf je PC.
Wat een briljantie functie is dat zeg.
ja, en daarom ben ik niet voor een custom playlist, lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noemde jij die functie bij de X360 laatst niet compleet nutteloos en overbodig.
Ja?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mwah, als ik dat wil, gooi ik m'n PC wel aan.
Dan vat ik het eerste deel van je post niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, en daarom ben ik niet voor een custom playlist, lezen.
dat gebeurt ook gewoon hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en niet te zuinig ook zeg. Idd goed, goede audio kan een game maken of breken (SSX-serie, Crimson Butterfly, Forbidden Siren).
Daarom ben ik ook niet zo voor die custom playlists. Laat de ontwikkelaar maar bepalen via scripting wat ik luister.
als de muziek heel erg zuigt, dan is 9 van de 10 keer het spel zelf ook gewoon kut. Ik kan bijna geen enkel goed spel bedenken waarbij ik een custom playlist wilde.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan vat ik het eerste deel van je post niet.
Is toch juist relaxt dat je je eigen tracks kan afspelen ingame als de muziek echt heel erg zuigt?
logisch gezien is dat toch echt CMB, ik ben niet zo into de breezah-taalquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Burnout 3 vond ik wel chill met Enter the WuTang, beter dan die tyfus hippie punk rock die EA erin had gestopt. Bij adventures/rpg/platform/etc is een in-game soundtrack meestal wel beter, bij sportgames maakt het niet uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als de muziek heel erg zuigt, dan is 9 van de 10 keer het spel zelf ook gewoon kut. Ik kan bijna geen enkel goed spel bedenken waarbij ik een custom playlist wilde.
Uitzondering; NBA Street V3, maar die speelde ik na 4 dagen niet meer.
Ik heb die behoefte in de helft van de games tegenwoordig, zeker met die hip-hop trash die ze moeten pushen in elke gamequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als de muziek heel erg zuigt, dan is 9 van de 10 keer het spel zelf ook gewoon kut. Ik kan bijna geen enkel goed spel bedenken waarbij ik een custom playlist wilde.
Uitzondering; NBA Street V3, maar die speelde ik na 4 dagen niet meer.
MP3's en waarschijnlijk AAC's zul je sowieso af kunnen spelen op de PS3 vanaf Memory Sticks of harde schijf. Het kunnen streamen vanaf PC zou ik niet al te hard op rekenen. Sony ziet z'n PS3 liever als stand-alone media-apparaat en om te streamen vanaf PC, moet de PS3 toch gaan communiceren met Microsoft's Windows.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb een heel rare muzieksmaak.
Voor mij is dit echt perfect. Hoop ook echt dat de ps3 zoiets gaat hebben..
Maar jij zag toch juist geen heil in custom soundtracks?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb alleen een gore tyfeshekel aan die commerciele junk die EA in elk spel flikkert. SSX is wat dat betreft nog redelijk een uitzondering, maar NFS Most Wanted, NFSU, en de eindeloze sportspellen........
Ik speel geen EA-sports spellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar jij zag toch juist geen heil in custom soundtracks?!
Het nieuws dat de PS3 dus écht wel eens zou kunnen sucken vind ik veel boeiender nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |