Waar haal je die dingen eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Met spuitbusje lucht in het gaatje gespoten. Doet het weer!
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Doe nog es een pic van de W810....
Als 't goed is heeft 'ie exact dezelfde afmetingen. De totale dikte kan wellicht een mm afwijken. Eigenlijk zijn alleen de voorkant en de achterkant anders. Het middelste gedeelte is zelfs helemaal hetzelfde gebleven.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef One_conundrum het volgende:
issie breder dan de w800?
www.davinciteam.com kost wel geld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
Dr is nog steeds geen trucje om die shuttersound uit te schakelen?![]()
En relaxte spellen? Ik krijg die high score bij dat neptertris niet meer aangescherpt en worms/fifa etc zijn kut.
wat vind jij er leuker aan?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef P-Style het volgende:
Leuk apparaat. Maar z'n opvolger is nèt effe iets leuker.
Ik heb het ook niet over de w900i.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef marc1982 het volgende:
wat vind jij er leuker aan?
niet aanvallend bedoeld, maar gewoon weten of jij meer pluspunten weet dan ik
ik vind de w900i een stuk lomper,
en alleen meer geheugen uitbreiding mogelijk,
maar heb ik niet echt nodig
dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de w900i.De w810i is de opvolger!
Scroll effe naar boven.
Mee eens!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Als ik de mannen van SE nou 1 tip mag geven:
Zorg er voor dat er een GEWONE aansluiting voor je oortelefoontjes aan zit. Dus niet dat ge-emmer met die headset, want eigenlijk ben ik daar niet zo over te spreken.
PAS DAN heb je een echte Walkmanphone vind ik![]()
Ergens in het voorjaar als het goed is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:15 schreef marc1982 het volgende:
vanaf wanneer is die 810i leverbaar in nl?
duurt nog wel even zeker?
En dan verkopen ze direct geen headsets meer, wat toch een mooie bijverdienste isquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
* Meld zich voor deel 8![]()
Ik bedacht me vanmiddag het volgende:
Als ik de mannen van SE nou 1 tip mag geven:
Zorg er voor dat er een GEWONE aansluiting voor je oortelefoontjes aan zit. Dus niet dat ge-emmer met die headset, want eigenlijk ben ik daar niet zo over te spreken.
PAS DAN heb je een echte Walkmanphone vind ik![]()
he ja gosh.. koop ik eens een keer een cdquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef Skv het volgende:
Download em gewoon en knal 'm in het mapje mp3.
Okay, maar wat heb ik nog PRECIES nodig???quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:32 schreef Skv het volgende:
Je moet ff alle drivers enzo downloaden en opnieuw installen.
Software en instellingenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Skv het volgende:
ff op www.sony-ericsson.com kijken.
Alle drivers en install drivers moet je hebben.
hmm ik ga het eens proberen als ik straks thuis ben van mijn laaste stagedagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:30 schreef crammetje het volgende:
@ infra-roodborstje
als je een usb stick hebt kun je prima disc 2 phone gebruiken.
je moet namelijk een externe drive aanklikken (als je daar dan die usbstick kiest) dan kun je vanaf die usbstick alles naar je foon copy pasten.
wat ik persoonlijk een goed programma vind om te rippen is:
Audio Grabber;
het rippen gaat vrij snel (vind ik)
kwaliteit kun je instellen van (bij wijze van spreken) 1kbps tot 1285 kbps
het is iig mijn favoriet![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:13 schreef the900 het volgende:
Ik heb hem ook (zet me maar in de lijst met de naam Litso)!
quote:Wil je ook in deze lijst? Kopiëer hem dan, en post hem gewoon opnieuw in dit topic... vraag TS niet steeds om deze lijst aan te passen!
Zoals vaker gezegd, met een cardreader voorkom je veel problemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:13 schreef the900 het volgende:
Alleen dat bestanden erop zetten is ontzettend bagger zeg! In eerste instantie heb ik geprobeerd gewoon naar het mapje MP3 te slepen, maar daar deed 'ie blijkbaar niet aan (plus dat het debiel lang duurde om te kopieren)
Met Disc2Phone krijg ik er ook steeds maar 1 of 2 nummers op terwijl ik een hele lijst vol erop wil zetten... Hij zegt dan dat alles goed is, ik haal het kabeltje eruit (mét veilig verwijderen), start zelfs de telefoon soms opnieuw, maar er staan gewoon maar 2 nummers in de map muziek.
Ik denk dat ik er maar ff een aan ga schaffen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals vaker gezegd, met een cardreader voorkom je veel problemen![]()
Prutsers zeg... dat heb je nou altijd. Een goed stuk hardware waar ze dan hun eigen software bij pleuren om niet Microsoft te hoeven betalen... waardoor het veel minder compatibel is en iedereen toch nog alternatieven gaat gebruiken.quote:
verklaar u nader!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef nils7 het volgende:
Kheb de W810 vandaag maar es aan een test onderworpen!
Geinig dingetje alleen of het de upgrade waard is??
Tjah enig toevoegsel is EDGE maar aangezien alleen telfort dacht ik dat support.... oohw jah hij is ook nog quadband jeeh!quote:
istie al verkrijgbaar dan? dacht dat dat eind maart zou zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef nils7 het volgende:
Kheb de W810 vandaag maar es aan een test onderworpen!
Geinig dingetje alleen of het de upgrade waard is??
Vind hem best wel goedkoop aandoen, als je zo goed naar die toetsen kijkt e.d.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tjah enig toevoegsel is EDGE maar aangezien alleen telfort dacht ik dat support.... oohw jah hij is ook nog quadband jeeh!![]()
Oranje walkman logo's zijn glimmend op de W810 da's wel kicken!
[afbeelding]
W810 naast de P990... meer foto's van de W810 kan je morgen vinden op Nieuwemobiel.nl
Dit was de enige met de W810 die ik zelf eerder geupload had op dit moment.
Nope foto was geschoten bij een bezoekje aan Sony Ericsson... duurt nog wel ffkes voordat ie er is!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
istie al verkrijgbaar dan? dacht dat dat eind maart zou zijn
heb vorige week mijn samsung gesloopten nu wil ik wachten op de W810, dus als 'ie al ergens leverbaar is hoor ik het graag
Geen idee, hoe zie ik dat en hoe verander ik het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef Skv het volgende:
Welke firmware heb je dr op dan?
Na die nieuwe moet het werken.
Chillquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef mOBSCENE het volgende:
yay gelukt!
met de nieuwe USB drivers erbij doet ie het goed
en ik heb wolfenstein 3d erop!
Met wat voor programma maak je de animated .gif? Je kan het ook testen met een browser of het beweegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben nu al even bezig met het maken van een thema voor mijn w800i
maar nu stuit ik op een probleem ik wil graag mijn thema laten bewegen
ik heb dit al geprobeert door middel van een GIF (die ik ook niet kan bekijken in mijn fotoalbum)
afmeting 176x220
groote 65,2
dit lijkt mij niet het probleem?!
wat is er mis?
MVG Ikookhier
topic
jazekerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef nikky het volgende:
Ik mis eigenlijk een optie, of ik kijk eroverheen.
Bij mijn vorige telefoon ( Nokia ) kon ik adressen bij de namen kwijt. Zit deze functie op dit toestel?
En werkt 'ie nog?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Hanzel_lane het volgende:
mijn telefoon is gister op de straat (stenen) gevallen
hij werkt nog wel, maar hij is wel beschadigdquote:
Balen!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Hanzel_lane het volgende:
zou zo'n telefoon veel kunnen hebben? hij viel echt hard maar doet het nog wel...
voor de rest is ie wel een beetje beschadigd....![]()
ja kut .. een of andere zatte griet heeft mn tel laten kletsen op de kei harde vloer van de kroegquote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Hanzel_lane het volgende:
zou zo'n telefoon veel kunnen hebben? hij viel echt hard maar doet het nog wel...
voor de rest is ie wel een beetje beschadigd....![]()
verdorie dat ding moet toch tegen een stootje kunnenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ja kut .. een of andere zatte griet heeft mn tel laten kletsen op de kei harde vloer van de kroeg![]()
batterij klepje naait eraf.. batterij lag verderop.. en de MS slot stond open met de MS er half uit...
ik was al geod zat.. compleet in paniek dat wijf de meest vreslijk slopende en langdurige terminale ziektes toegescholden. maar nadat ik m weer in elkaar gezet had bleek alles te werken, vanmorgen aan hevige inspectie onderworpen en echt een miniscule beschadiging! een deuk als het ware in de hoek rechtsonder. vet geluk gehad dus eigenlijk.
maar ben bang dat deze telefoon toch geen 9 levens heeft hoor![]()
't Is maar ¤400,-quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Oosthoek het volgende:
En als ie kapot is, lekker boeie, 't is maar een telefoon.
Ontopic lijkt mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef ikookhier het volgende:
ik heb dit al geprobeert door middel van een GIF (die ik ook niet kan bekijken in mijn fotoalbum)
afmeting 176x220
groote 65,2
wat is er mis?
MVG Ikookhier
topic
onvrijwillig einde van zijn stage dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat mijne afgelopen vrijdag was gejat.
had em op mn werk liggen, toen ff naar de mac gegaan en toen ik s avonds in wou pakken, had ik alleen mn laptop en headset nog.
Iedereen was al zowat weg, ik mezelf 20 x bellen, maar hoorde niks.
Had een stagiaire voor de grap mn foon verstopt achter in een kast in een of andere kutmap
Ga gewoon naar een winkelquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CittaR het volgende:
ik heb een probleempje met mijn w800i...
het schuifbalkje van de camera is heel erg gevoelig, als je met je vinger op de telefoon tikt gaat de camera al aan, of als je het balkje maar een heel klein beetje (nog geen milimeter) verschuifd gaat ook de camera al aan. Dit is vooral erg lastig als je ergens mee bezig ben, maar ook gaat je batterij maar heel kort mee (max 2 dagen). best irritant dus.
nu heb ik hem bij vodafone online gekocht, en als ik em op ga sturen dan ben ik hem waarschijnlijk wel een tijdje kwijt, en aangezien ik geen extra verzekering heb afgesloten is het ook maar afwachten wat de kosten zijn. mijn vragen:
weet iemand hoe lang je je telefoon kwijt bent?
de kosten zijn natuurlijk moeilijk in te schatten, maar misschien is er iemand geweest die dit ook heeft?
ik heb het nu al best een tijdje, maar het wordt ook steeds erger, bijna altijd als ik em uit me zak haal staat de camera aan. er zit dan gewoon nog steeds een bescherming voor de lens dus je ziet alleen een zwart beeld op je beeldscherm, maar het vreet wel batterijen...
ik heb dus online bij hi.nl gekocht en ben naar primafoon winkel geweest, hij heeft gekocht bij vodafone.nl dus kan dan toch ook naar vodafone winkel?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CittaR het volgende:
nu heb ik hem bij vodafone online gekocht, en als ik em op ga sturen dan ben ik hem waarschijnlijk wel een tijdje kwijt, en aangezien ik geen extra verzekering heb afgesloten is het ook maar afwachten wat de kosten zijn. mijn vragen:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik heb dus online bij hi.nl gekocht en ben naar primafoon winkel geweest, hij heeft gekocht bij vodafone.nl dus kan dan toch ook naar vodafone winkel?
Of je gebruikt een cardreader, wat honderd keer zo snel, en vijf keer zo gemakkelijk isquote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Oosthoek het volgende:
Voor mensen die op zoek zijn naar gratis spellen: www.getjar.com
Heb al een soort arkanoid en sudoku gedownload, hartstikke leuk!
Download de .jar file, stuur hem met bluetooth naar je foon en klaar. Heb vorige keer met de kabel wat gezeur gehad, dus doe het voortaan maar via bluetooth. Via de kabel heb ik niet meer getest.
Nieuwe headset, zeiden ze bij the Phonehousequote:Op zondag 22 januari 2006 16:41 schreef The_Hives het volgende:
Die rubbertjes van de headset. Kan je die ergens kopen of moet ik meteen een nieuwe headset kopen
Nou ik heb er nog niks van gemerktquote:
Thnx, zal het proberenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:58 schreef Skv het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, maar die vraag komt om de 10 posts zowat voorbij.
Als ie niks doet, op de sony-ericsson site kijken, de gewone drivers downloaden + de updatedrivers downloaden. Als je ze al eens hebt geïnstalleerd, eerst uninstallen en dan de nieuwe dr op doen.
Dan zou het moeten werken
je moet een activerings code ofzo gebruiken staat erquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nou ik heb er nog niks van gemerktEn heb inmiddels al heel wat bestanden op mn foon gezet. Je moet gewoon 'Download to PC' doen.
Nee, hoe ironisch het ook lijkt, deze Sony apparaten (de SE walkman telefoons) ondersteunen géén ATRAC. Enkel mp3 en aac.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef Scylla het volgende:
Eigenlijk bedoeld voor de W900i, maar ik ga er vanuit dat als de W800i het ondersteund, de 900 het ook wel doet...ondersteunen de Sony walkman phones ATRAC bestanden? Op internet vind ik enkel elkaar tegensprekende info, dus vraag ik het hier. Iemand?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, hoe ironisch het ook lijkt, deze Sony apparaten (de SE walkman telefoons) ondersteunen géén ATRAC. Enkel mp3 en aac.
als je ook de mogelijkheid hebt om hulplijnen in te schakelen lijkt het me idd wel een lache spelletje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:53 schreef MRDB het volgende:
ik wil deze game op me foon maar kan nergens vinden op het net, en wil niet een dom jamba abbonoment.
http://www.jamba.nl/jcw/g(...)oc-2134768/info-page
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook, ik gebruik nu zelfs 1 middelmaat en 1 kleinequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Skv het volgende:
Zo'n topic moet ik ook maken, maar dan voor krijgen
Ben de rest ook kwijt.
Wel Vodafone, geen Live. Veel te duur.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:28 schreef denthemen het volgende:
is er hier ook iemand die er vodafone live op heeft? zo ja, wat zijn je ervaringen?
Ik heb het eventjes geprobeerd om te kijken of het wat was. Nou, nóót meer! Dure onzin die het is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef Skv het volgende:
Wel Vodafone, geen Live. Veel te duur.
hehe jullie hebben me al overtuigd, had al meer slechte reacties gekregen eroverquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb het eventjes geprobeerd om te kijken of het wat was. Nou, nóót meer! Dure onzin die het is.
Ja, tuurlijk! Het is véél sneller dan Bluetooth en het kost niet zoveel energie... sterker nog, je accu wordt opgeladen zolang de datakabel erin zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef denthemen het volgende:
zijn er hier veel mensen die gewoon de datakabel gebruiken ipv bluetooth? zo ja, wat zijn julle ervaringen??
dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
(enneh... verder hèb ik niet eens Bluetooth in de pc zitten...)
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:44 schreef Jurrio het volgende:
Ik gebruik ook alleen de datakabel...net zo makkelijk: inpluggen, bestanden selecteren, knipplak, klaar! En inderdaad: je batterij wordt weer opgeladen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Nieuwe headset, zeiden ze bij the Phonehouse
Totnutoe wel. Blijf de D600 mooier vinden, maar je kan maar maximaal 30 nummers in je mp3-lijst zetten. En tijdens het afspelen van een mp3 kan je niets anders doen. En de fm-radio miste ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:50 schreef Skv het volgende:
Timmy, ik zei het je toch al in het begin dat de W800i veel toffer is
Bevalt ie een beetje?
Mischien moet je een bewegend achtergrondje gifje gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef ikookhier het volgende:
afmeting 176x220
groote 65,2
wie helpt MIJ ??
dat lijkt mij dus ook,maar dat heeft geen enkle uitwerkingquote:Mischien moet je een bewegend achtergrondje gifje gebruiken
quote:geprobeert door middel van een GIF
Ja, tis echt ziekelijk gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Jurrio het volgende:
WAT?! Zoveel?! Damn dan mag ik er wel extra voorzichtig mee zijn.
Ik wou net zeggen... ze zijn wel goedkoper te krijgen hoor dan ¤55,- Ik geloof dat ze bij de Phonehouse zelfs lange tijd verkrijgbaar waren voor ¤25,-quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef GotC het volgende:
Ja, tis echt ziekelijk gewoon. Nja, als je het op internet koopt kost het misschien rond de 35 euro, maar alsnog
.
Die standaarddopjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef GotC het volgende:
Ik ben 1 van die siliconenoordopjes kwijt, en ineens ook het zakje met de reserveBaal er echt goed van! Nieuwe oordopjes kosten 55 euro
.
Ja. Je bent alleen op de wereld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef ikookhier het volgende:
Maakt eigenlijk wel eens iemand een thema(bewegend) of ben ik nu alleen op de wereld![]()
Bedanktquote:Ja. Je bent alleen op de wereld.
Sterkte.
1. Die site was al bekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef eellie het volgende:
Ik heb nog een leuke site voor w800i downloads: www.myw800.lasyk.net
quote:Wil je ook in deze lijst? Kopiëer hem dan, en post hem gewoon opnieuw in dit topic... vraag TS niet steeds om deze lijst aan te passen!
Linksonder, rechtsboven in standby-scherm.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb net de telefoon gekocht..
Ben ik nu blond of kan ik de toets voor toetsenblokkering niet vinden?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Linksonder, rechtsboven in standby-scherm.
dus * en dan menu.
Ja..quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand die weet of de actie bij BelCompany nog loopt?
1 jaar ¤30 per maand...
ZIjn gratis.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef GotC het volgende:
Ik ben 1 van die siliconenoordopjes kwijt, en ineens ook het zakje met de reserveBaal er echt goed van! Nieuwe oordopjes kosten 55 euro
.
De siliconen zijn toch gratis?quote:
Omdat veel mensen inmiddels de w800i al bezitten en de grootste w800i-hype al een tijdje voorbij is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef Skv het volgende:
Waarom worden in dit topic alleen maar loze vragen gesteld?
Dat heeft niks te maken met het gemiddelde niveau van de vragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat veel mensen inmiddels de w800i al bezitten en de grootste w800i-hype al een tijdje voorbij is.
Loze vragen is het enige wat nog over blijft om deze topics mee te vullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Skv het volgende:
Dat heeft niks te maken met het gemiddelde niveau van de vragen.
quote:Ik ben nu al even bezig met het maken van een thema voor mijn w800i
afmeting 176x220
groote 65,2
wie helpt MIJ ??
óf lees het gewoon niet..quote:Op zondag 5 februari 2006 04:25 schreef Skv het volgende:
Flikker ze dan dicht.
Cardreader of gebruik Disc2Phone helemaal niet; zorg dat je mp3's alle informatie bezitten zoals artiest, titel, album etc. (allemaal terug te vinden met bijv. WinAmp: selecteer het nummer en toets Alt+3 in om het te bekijken).quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook probleme met het overzetten van mp3's naar de W800? Bij mij komt de helft er niet op, terwijl Disc2Phone zegt dat het allemaal gelukt is..
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook probleme met het overzetten van mp3's naar de W800? Bij mij komt de helft er niet op, terwijl Disc2Phone zegt dat het allemaal gelukt is..
Sorry dat ik niet alles van die telefoon weet hoorquote:
m.a.w. helaas.quote:
Bij de los verkrijgbare HPM-70 zit dan weer géén "steunelement voor in de nek".quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef jaap393 het volgende:
...het steunelement voor in de nek...
dat ook nog eens ja, en door dat ding in combinatie met de onflexibele snoer zijn mijn oordopjes al nagenoeg naar de gallemiezenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind dat steunding eigenlijk heel kut. Het verschuift altijd zodat het dopje uit je oor wordt getrokken. Echt een kutsysteem.
Welke heb je dan? De HPM-70?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef jaap393 het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig al problemen gehad met de headset?
Het is niet zozeer een technisch probleem, eerder meer een slijtageprobleem![]()
Het zit namelijk zo dat waar de snoer zegmaar uit het steunelement voor in de nek komt, de snoer gemakkelijk omknakt waardoor de behuizing van de snoer op dit punt breekt en de draad bloot komt te liggen.
Dit is nu het geval bij zowel de snoer van het linker als het rechter oordopje, en ik heb m nog maar een paar maanden![]()
Nu is het wel zo dat ik m vrij veel gebruik, maar het is per slot van rekening ook een walkman, dus gemaakt voor intensief gebruik lijkt me.
Het grootste probleem is volgens mij de stugheid van het materiaal dat ze gebruikt hebben, de behuizing van de snoer is nu niet bepaald flexibel zodat iedere keer als deze iets te veel buigt, hij begint te breken.
Ik heb m ook vergeleken met verschillende andere oordopjes en ben dus tot de conlusie gekomen dat andere oordopjes van sony, phillips, Ipod en JVC, een veel flexibelere snoer hebben die nooit kan breken bij te ver buigen.
Ik heb al een mailtje naar SE gestuurd en ik hoop dat ze me tegemoetkomen.
Op de geluidskwaliteit heb ik ook niks aan te merken, de microfoon is ook prima, maar zoals ik al heb gezegd is die snoer veel te breekbaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke heb je dan? De HPM-70?
Daar ben ik juist zéér te spreken over. Supergoede kwaliteit, dat microfoontje werkt ook fijn. Handig knipje dr aan om 'm aan je rits te doen (ik draag bijna altijd vesten), zodat de dopjes niet verschuifen. het dopje met kortste stukje snoer in mn linkeroor, draadje achter langs mn nek en de andere in mn rechteroor..
Normaal gaan headsets van mp3spelers enzo bij mij binnen 2 maanden kapot, maar met deze loop ik al 4 maandjes rond.. Zelfs opgerolt enzo in mn broekzak. Alles werkt nog
Ik heb geen rubberen dingquote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Oosthoek het volgende:
Dat rubberen ding. Is toch bedoeld om de zooi in je nek te houden?
Ik had die wel.. maar heb mijn oortjes verkocht aan GotC.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Skv het volgende:! Die heb ik gelukkig niet
Gewoon twee oordopjes die met een rubbertje bij elkaar komen, en daarna overgaan in dat opneem-ding
iemand uberhaubt een leuke site met java games?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft er iemand een goede sudoko game voor de w800i?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef Boink het volgende:
Mensen die 80mb aan spelletjes willen moeten me maar ff mailen naar boinkie apekut gmail.com
Wat voor spellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef Boink het volgende:
Mensen die 80mb aan spelletjes willen moeten me maar ff mailen naar boinkie apekut gmail.com
Touch screen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb 't echt ontzettend gehad met deze telefoon. Ken nu zzzzzzoooo veel mensen die hem hebben. Als die nieuwe uitkomt met touch screen is dat de mijne!
Touch screenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Touch screen?![]()
Ownee kut, heb geen geld.
Vind de kleuren en de vorm overigens niet echt super. Mischien dat hij in het echt mooier is.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Touch screen
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nu.nl/news/674(...)met_touchscreen.html
oohh zoete moeder van godquote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Touch screen
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn telefoon doet het weer net zo goed als toen ik hem net had... ik weet alleen niet hoe lang hij het nog gaat doenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef elixer het volgende:
Heeft iemand misschien een w800i-lader over die em aan mij wil verkopen? Hanzel_lane misschien?![]()
Vind het wel handig om er 2 te hebben, voor bij mn ouders.
dus betaalbaar i.c.m. een (2 jarig) abbo,quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat die w950 evenveel gaat kosten als de w800 in het begin. Rond de 450 / 500 lijkt me.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Touch screen
[afbeelding]
[afbeelding]
How the hell should I know?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dus betaalbaar i.c.m. een (2 jarig) abbo,
en enig idee wat het 'begin' is?
word dat van de zomer, of eerder / later?
Hij heeft alleen geen camera en het geheugen is ook niet verder uit te breiden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die komt er zeker een, 4GB Flashgeheugen![]()
Het design is minder, maar de functies niet!![]()
Ik vind het eigenlijk wel een pluspunt.quote:
Dan ben jij gewoon iemand die niet al te hoge eisen stelt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Skv het volgende:
Ik vind mijn camera prima, hoor.
Heb je de nieuwste firmware wel? Kwali is goed genoeg om met uitgaan en studentenvereniging enzo foto's te maken, imho.
Ik gebruik de camera juist hardstikke vaak. Vooral omdat ik hem altijd bij mij hebquote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een pluspunt.Waarom betalen voor iets dat je toch niet gebruikt. En de eerste telefoon die fatsoenlijke foto's maakt moet ik nog tegenkomen. (En nee, ik ben ook niet overtuigd van de 2,0Mpixel camera in m'n k750i).
Lijkt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff..mn telefoon lijkt een stuk langzamer sinds die firmware update
3gp en mpeg4.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef denthemen het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen welke filmbestanden je erop kan afspelen? of is het alleen 3gp?
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lijkt?Is!
Is er alweer nieuwe firmware zodat die enorme traagheid eruit is? Opstarten duurt GVD al bijna 2 minuten en bladeren door bestanden is helemaal om te huilen.
Mooi, weer een ongebruikt item dat niet meer kapot kan gaan!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen camera en het geheugen is ook niet verder uit te breiden.
W800I heeft hem ook, dus de jogdail is al weer ff terug.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zie ik daar een draaiwieltje aan de zijkant? De jog dial is terug!
Zal waarschijnlijk nog een aantal dagen duren. De enige internetwinkel die ik kon vinden (die hem ook al geprijsd heeft) is Misco.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef marc1982 het volgende:
iemand al meer info over wanneer de w810i uitkomt?
en die w950 duurt nog wel even zeker?
en ook een hogere prijsklasse zeker?
Uhm... Nee. De w800i heeft helemaal geen jogdail.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Juup© het volgende:
W800I heeft hem ook, dus de jogdail is al weer ff terug.
Compleet gelijk. Was in de war met een ander toestel hier (en dan te bedenken dat ik zelf een W800i hebquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm... Nee. De w800i heeft helemaal geen jogdail.Alleen de P-serie had jogs.
Dat is idd heel handig. Ik gebruik hem vaak als ik ergens iets lees in een tijdschrift (b.v. een URL ), dan maak ik een foto en bekijk ik het thuis. Het meest gebruik ik hem voor MMS.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Camera gebruik ik juist heel vaak! Okee, het is wat pixelig met veel ruis als het al een beetje schemert, maar omdat ik m'n mobiel vrijwel altijd bij me heb, kan ik foto's maken waar ik wil als ik iets leuks of geks tegenkom. Altijd handig om bijv. bewijs te fotograferen bij een ongeluk *klopklop* oid.
mp3 afspelen doet hij bij mij erg goed, toch wel een beetje de problemen gehad die meer mensen hier hadden met overzetten, ik doe nu gewoon 2 nummers tegelijk of zo, geen problemen meer. Smsen gaat bij mij heel gemakkelijk, en de standby-tijd weet ik nog niet precies, heb hem zelf pas netquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef pekel het volgende:
Heb het topic een beetje doorgelezen, en vond o.a. de kwaliteit van de foto's vrij groot. 1 van m'n eisen aan een nieuwe telefoon is mp3'tjes afspelen, foto's maken en makkelijk kunnen smsen. En natuurlijk een lange standby-tijd.. Dan is dit dus de ideale telefoon?
En de kwaliteit van de foto's bij jou is goed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
mp3 afspelen doet hij bij mij erg goed, toch wel een beetje de problemen gehad die meer mensen hier hadden met overzetten, ik doe nu gewoon 2 nummers tegelijk of zo, geen problemen meer. Smsen gaat bij mij heel gemakkelijk, en de standby-tijd weet ik nog niet precies, heb hem zelf pas net
bij mij is het erg goed ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef pekel het volgende:
[..]
En de kwaliteit van de foto's bij jou is goed?
Yep. Dat is ook de reden dat hij zo goed verkoopt. De kwaliteit van de filmpjes vond ik eigenlijk kut, maar ik heb nog steeds de 1e firmware (never change a winning team) en bij de laatste firmware schijnen de filmpjes een stuk beter te zijn geworden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef pekel het volgende:
Heb het topic een beetje doorgelezen, en vond o.a. de kwaliteit van de foto's vrij groot. 1 van m'n eisen aan een nieuwe telefoon is mp3'tjes afspelen, foto's maken en makkelijk kunnen smsen. En natuurlijk een lange standby-tijd.. Dan is dit dus de ideale telefoon?
Hoe moet ik dat nou weten, het is jouw keuzequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef pekel het volgende:
Dus als ik zou moeten kiezen, zou ik nu de w800i moeten nemen? Of toch nog wachten op de W810?
Globaal de verschillen tussen de w800i en de w810i:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, het is jouw keuze
De w800i is een prima toestel, maar heb geen idee wat de 810 voor meerwaarde heeft.
al iemand met een richtlijn wanneer de 810 in NL te verkrijgen is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef Oosthoek het volgende:
Alleen het andere keypad zou voor mij reden zijn de 810 te nemen.
So change your fucking team.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:52 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Yep. Dat is ook de reden dat hij zo goed verkoopt. De kwaliteit van de filmpjes vond ik eigenlijk kut, maar ik heb nog steeds de 1e firmware (never change a winning team) en bij de laatste firmware schijnen de filmpjes een stuk beter te zijn geworden.
Neuh. Telefoon werkt perfect en filmpjes maak ik toch niet. Als ik een film wil maken koop ik wel een videocamera.quote:
Mpeg4quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef denthemen het volgende:
weet iemand welk bestand betere kwaliteit heeft, mpeg4 of gp3?
de telefoon hoort deze toch te kunnen afspelen? want als ik er een mpeg4 bestand opzet krijg ik alleen geluidquote:
Je moet natuurlijk wel de juiste instellingen (resolutie, compressie, enz.) kiezen. En kan niet zomaar ieder willekeurig mpeg4-filmpje erop zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef denthemen het volgende:
de telefoon hoort deze toch te kunnen afspelen? want als ik er een mpeg4 bestand opzet krijg ik alleen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |