quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook probleme met het overzetten van mp3's naar de W800? Bij mij komt de helft er niet op, terwijl Disc2Phone zegt dat het allemaal gelukt is..
Sorry dat ik niet alles van die telefoon weet hoorquote:
m.a.w. helaas.quote:
Bij de los verkrijgbare HPM-70 zit dan weer géén "steunelement voor in de nek".quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef jaap393 het volgende:
...het steunelement voor in de nek...
dat ook nog eens ja, en door dat ding in combinatie met de onflexibele snoer zijn mijn oordopjes al nagenoeg naar de gallemiezenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind dat steunding eigenlijk heel kut. Het verschuift altijd zodat het dopje uit je oor wordt getrokken. Echt een kutsysteem.
Welke heb je dan? De HPM-70?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef jaap393 het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig al problemen gehad met de headset?
Het is niet zozeer een technisch probleem, eerder meer een slijtageprobleem![]()
Het zit namelijk zo dat waar de snoer zegmaar uit het steunelement voor in de nek komt, de snoer gemakkelijk omknakt waardoor de behuizing van de snoer op dit punt breekt en de draad bloot komt te liggen.
Dit is nu het geval bij zowel de snoer van het linker als het rechter oordopje, en ik heb m nog maar een paar maanden![]()
Nu is het wel zo dat ik m vrij veel gebruik, maar het is per slot van rekening ook een walkman, dus gemaakt voor intensief gebruik lijkt me.
Het grootste probleem is volgens mij de stugheid van het materiaal dat ze gebruikt hebben, de behuizing van de snoer is nu niet bepaald flexibel zodat iedere keer als deze iets te veel buigt, hij begint te breken.
Ik heb m ook vergeleken met verschillende andere oordopjes en ben dus tot de conlusie gekomen dat andere oordopjes van sony, phillips, Ipod en JVC, een veel flexibelere snoer hebben die nooit kan breken bij te ver buigen.
Ik heb al een mailtje naar SE gestuurd en ik hoop dat ze me tegemoetkomen.
Op de geluidskwaliteit heb ik ook niks aan te merken, de microfoon is ook prima, maar zoals ik al heb gezegd is die snoer veel te breekbaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke heb je dan? De HPM-70?
Daar ben ik juist zéér te spreken over. Supergoede kwaliteit, dat microfoontje werkt ook fijn. Handig knipje dr aan om 'm aan je rits te doen (ik draag bijna altijd vesten), zodat de dopjes niet verschuifen. het dopje met kortste stukje snoer in mn linkeroor, draadje achter langs mn nek en de andere in mn rechteroor..
Normaal gaan headsets van mp3spelers enzo bij mij binnen 2 maanden kapot, maar met deze loop ik al 4 maandjes rond.. Zelfs opgerolt enzo in mn broekzak. Alles werkt nog
Ik heb geen rubberen dingquote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Oosthoek het volgende:
Dat rubberen ding. Is toch bedoeld om de zooi in je nek te houden?
Ik had die wel.. maar heb mijn oortjes verkocht aan GotC.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Skv het volgende:! Die heb ik gelukkig niet
Gewoon twee oordopjes die met een rubbertje bij elkaar komen, en daarna overgaan in dat opneem-ding
iemand uberhaubt een leuke site met java games?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft er iemand een goede sudoko game voor de w800i?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef Boink het volgende:
Mensen die 80mb aan spelletjes willen moeten me maar ff mailen naar boinkie apekut gmail.com
Wat voor spellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef Boink het volgende:
Mensen die 80mb aan spelletjes willen moeten me maar ff mailen naar boinkie apekut gmail.com
Touch screen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb 't echt ontzettend gehad met deze telefoon. Ken nu zzzzzzoooo veel mensen die hem hebben. Als die nieuwe uitkomt met touch screen is dat de mijne!
Touch screenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Touch screen?![]()
Ownee kut, heb geen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |