Vind de kleuren en de vorm overigens niet echt super. Mischien dat hij in het echt mooier is.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Touch screen
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nu.nl/news/674(...)met_touchscreen.html
oohh zoete moeder van godquote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Touch screen
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn telefoon doet het weer net zo goed als toen ik hem net had... ik weet alleen niet hoe lang hij het nog gaat doenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef elixer het volgende:
Heeft iemand misschien een w800i-lader over die em aan mij wil verkopen? Hanzel_lane misschien?![]()
Vind het wel handig om er 2 te hebben, voor bij mn ouders.
dus betaalbaar i.c.m. een (2 jarig) abbo,quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat die w950 evenveel gaat kosten als de w800 in het begin. Rond de 450 / 500 lijkt me.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Touch screen
[afbeelding]
[afbeelding]
How the hell should I know?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dus betaalbaar i.c.m. een (2 jarig) abbo,
en enig idee wat het 'begin' is?
word dat van de zomer, of eerder / later?
Hij heeft alleen geen camera en het geheugen is ook niet verder uit te breiden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die komt er zeker een, 4GB Flashgeheugen![]()
Het design is minder, maar de functies niet!![]()
Ik vind het eigenlijk wel een pluspunt.quote:
Dan ben jij gewoon iemand die niet al te hoge eisen stelt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Skv het volgende:
Ik vind mijn camera prima, hoor.
Heb je de nieuwste firmware wel? Kwali is goed genoeg om met uitgaan en studentenvereniging enzo foto's te maken, imho.
Ik gebruik de camera juist hardstikke vaak. Vooral omdat ik hem altijd bij mij hebquote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een pluspunt.Waarom betalen voor iets dat je toch niet gebruikt. En de eerste telefoon die fatsoenlijke foto's maakt moet ik nog tegenkomen. (En nee, ik ben ook niet overtuigd van de 2,0Mpixel camera in m'n k750i).
Lijkt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff..mn telefoon lijkt een stuk langzamer sinds die firmware update
3gp en mpeg4.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef denthemen het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen welke filmbestanden je erop kan afspelen? of is het alleen 3gp?
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lijkt?Is!
Is er alweer nieuwe firmware zodat die enorme traagheid eruit is? Opstarten duurt GVD al bijna 2 minuten en bladeren door bestanden is helemaal om te huilen.
Mooi, weer een ongebruikt item dat niet meer kapot kan gaan!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen camera en het geheugen is ook niet verder uit te breiden.
W800I heeft hem ook, dus de jogdail is al weer ff terug.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zie ik daar een draaiwieltje aan de zijkant? De jog dial is terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |