quote:Wil je ook in deze lijst? Kopiëer hem dan, en post hem gewoon opnieuw in dit topic... vraag TS niet steeds om deze lijst aan te passen!
Linksonder, rechtsboven in standby-scherm.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb net de telefoon gekocht..
Ben ik nu blond of kan ik de toets voor toetsenblokkering niet vinden?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Linksonder, rechtsboven in standby-scherm.
dus * en dan menu.
Ja..quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand die weet of de actie bij BelCompany nog loopt?
1 jaar ¤30 per maand...
ZIjn gratis.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef GotC het volgende:
Ik ben 1 van die siliconenoordopjes kwijt, en ineens ook het zakje met de reserveBaal er echt goed van! Nieuwe oordopjes kosten 55 euro
.
De siliconen zijn toch gratis?quote:
Omdat veel mensen inmiddels de w800i al bezitten en de grootste w800i-hype al een tijdje voorbij is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef Skv het volgende:
Waarom worden in dit topic alleen maar loze vragen gesteld?
Dat heeft niks te maken met het gemiddelde niveau van de vragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat veel mensen inmiddels de w800i al bezitten en de grootste w800i-hype al een tijdje voorbij is.
Loze vragen is het enige wat nog over blijft om deze topics mee te vullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Skv het volgende:
Dat heeft niks te maken met het gemiddelde niveau van de vragen.
quote:Ik ben nu al even bezig met het maken van een thema voor mijn w800i
maar nu stuit ik op een probleem ik wil graag mijn thema laten bewegen
ik heb dit al geprobeert door middel van een GIF (die ik ook niet kan bekijken in mijn fotoalbum)
afmeting 176x220
groote 65,2
dit lijkt mij niet het probleem?!
wie helpt MIJ ??
óf lees het gewoon niet..quote:Op zondag 5 februari 2006 04:25 schreef Skv het volgende:
Flikker ze dan dicht.
Cardreader of gebruik Disc2Phone helemaal niet; zorg dat je mp3's alle informatie bezitten zoals artiest, titel, album etc. (allemaal terug te vinden met bijv. WinAmp: selecteer het nummer en toets Alt+3 in om het te bekijken).quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook probleme met het overzetten van mp3's naar de W800? Bij mij komt de helft er niet op, terwijl Disc2Phone zegt dat het allemaal gelukt is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |