quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Nieuwe headset, zeiden ze bij the Phonehouse

Totnutoe wel. Blijf de D600 mooier vinden, maar je kan maar maximaal 30 nummers in je mp3-lijst zetten. En tijdens het afspelen van een mp3 kan je niets anders doen. En de fm-radio miste ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:50 schreef Skv het volgende:
Timmy, ik zei het je toch al in het begin dat de W800i veel toffer is
Bevalt ie een beetje?

Mischien moet je een bewegend achtergrondje gifje gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben nu al even bezig met het maken van een thema voor mijn w800i
maar nu stuit ik op een probleem ik wil graag mijn thema laten bewegen
ik heb dit al geprobeert door middel van een GIF (die ik ook niet kan bekijken in mijn fotoalbum)
afmeting 176x220
groote 65,2
dit lijkt mij niet het probleem?!
wie helpt MIJ ??

dat lijkt mij dus ook,maar dat heeft geen enkle uitwerkingquote:Mischien moet je een bewegend achtergrondje gifje gebruiken
quote:geprobeert door middel van een GIF

Ja, tis echt ziekelijk gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Jurrio het volgende:
WAT?! Zoveel?! Damn dan mag ik er wel extra voorzichtig mee zijn.

Ik wou net zeggen... ze zijn wel goedkoper te krijgen hoor dan ¤55,- Ik geloof dat ze bij de Phonehouse zelfs lange tijd verkrijgbaar waren voor ¤25,-quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef GotC het volgende:
Ja, tis echt ziekelijk gewoon. Nja, als je het op internet koopt kost het misschien rond de 35 euro, maar alsnog
.

Die standaarddopjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef GotC het volgende:
Ik ben 1 van die siliconenoordopjes kwijt, en ineens ook het zakje met de reserveBaal er echt goed van! Nieuwe oordopjes kosten 55 euro
.

Ja. Je bent alleen op de wereld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef ikookhier het volgende:
Maakt eigenlijk wel eens iemand een thema(bewegend) of ben ik nu alleen op de wereld![]()

Bedanktquote:Ja. Je bent alleen op de wereld.
Sterkte.

1. Die site was al bekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef eellie het volgende:
Ik heb nog een leuke site voor w800i downloads: www.myw800.lasyk.net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |