Of je gebruikt een cardreader, wat honderd keer zo snel, en vijf keer zo gemakkelijk isquote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Oosthoek het volgende:
Voor mensen die op zoek zijn naar gratis spellen: www.getjar.com
Heb al een soort arkanoid en sudoku gedownload, hartstikke leuk!
Download de .jar file, stuur hem met bluetooth naar je foon en klaar. Heb vorige keer met de kabel wat gezeur gehad, dus doe het voortaan maar via bluetooth. Via de kabel heb ik niet meer getest.
Nieuwe headset, zeiden ze bij the Phonehousequote:Op zondag 22 januari 2006 16:41 schreef The_Hives het volgende:
Die rubbertjes van de headset. Kan je die ergens kopen of moet ik meteen een nieuwe headset kopen
Nou ik heb er nog niks van gemerktquote:
Thnx, zal het proberenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:58 schreef Skv het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, maar die vraag komt om de 10 posts zowat voorbij.
Als ie niks doet, op de sony-ericsson site kijken, de gewone drivers downloaden + de updatedrivers downloaden. Als je ze al eens hebt geïnstalleerd, eerst uninstallen en dan de nieuwe dr op doen.
Dan zou het moeten werken
je moet een activerings code ofzo gebruiken staat erquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nou ik heb er nog niks van gemerktEn heb inmiddels al heel wat bestanden op mn foon gezet. Je moet gewoon 'Download to PC' doen.
Nee, hoe ironisch het ook lijkt, deze Sony apparaten (de SE walkman telefoons) ondersteunen géén ATRAC. Enkel mp3 en aac.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef Scylla het volgende:
Eigenlijk bedoeld voor de W900i, maar ik ga er vanuit dat als de W800i het ondersteund, de 900 het ook wel doet...ondersteunen de Sony walkman phones ATRAC bestanden? Op internet vind ik enkel elkaar tegensprekende info, dus vraag ik het hier. Iemand?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, hoe ironisch het ook lijkt, deze Sony apparaten (de SE walkman telefoons) ondersteunen géén ATRAC. Enkel mp3 en aac.
als je ook de mogelijkheid hebt om hulplijnen in te schakelen lijkt het me idd wel een lache spelletje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:53 schreef MRDB het volgende:
ik wil deze game op me foon maar kan nergens vinden op het net, en wil niet een dom jamba abbonoment.
http://www.jamba.nl/jcw/g(...)oc-2134768/info-page
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |