abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34487099
Nadat het meer dan een half jaar goed ging ben ik gisteren een van mijn rubbertjes kwijt geraakt Mensen in dezelfde situatie zullen wel weten dat die krengen dus niet te koop zijn en je een hele nieuwe headset moet kopen om ze weer te hebben.

Ik zoek iemand die graag mijn ongebruikte kleine of grote rubbertjes wil hebben in ruil voor zijn middenformaat rubbertjes. Als we ze naar elkaar opsturen in een enveloppe maken we elkaar blij voor nog geen 50 cent!

Mail naar oosthoek apesteert gmail poenkt com
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:44:00 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34487998
Bedoel je nou te zeggen dat er drie verschillende maten rubbertjes bij zitten? Ik zal eens kijken (was mij namelijk nooit opgevallen).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34488117
Jep. De middelste zitten er standaard op, en je krijgt hele kleine en hele grote mee in een zakje voor het geval je de middelste niet past.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_34488160
lotgenoten:
Sony oordopjes; waar te krijgen?

ik gebruik zelf de kleine maar de middelste heb ik wel geprobeerd dus da's niet zo fris
en die grote heeft bijna niemand wat aan
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_34488447
het blijkt dat shure e2c dingetjes er ook op passen.
je kan deze proberen http://www.inkoopactie.net/ia/sn2qktfj/1/166k18k1
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_34489999
Hoi,

als het in-ear dopjes zijn. Heb ik wel een setje middel voor je Deze horen bij Sony MDR-NX1.
Weet alleen niet of ze passen op jouw headset.
pi_34555500
Je die heb ik nog allemaal, gebruik ze niet..
Je bedoelt die voor de standaard oortjes bij de W800i neem ik aan?

Mail maar bij intresse, hoef er niets voor terug..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')