Zal waarschijnlijk nog een aantal dagen duren. De enige internetwinkel die ik kon vinden (die hem ook al geprijsd heeft) is Misco.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef marc1982 het volgende:
iemand al meer info over wanneer de w810i uitkomt?
en die w950 duurt nog wel even zeker?
en ook een hogere prijsklasse zeker?
Uhm... Nee. De w800i heeft helemaal geen jogdail.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Juup© het volgende:
W800I heeft hem ook, dus de jogdail is al weer ff terug.
Compleet gelijk. Was in de war met een ander toestel hier (en dan te bedenken dat ik zelf een W800i hebquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm... Nee. De w800i heeft helemaal geen jogdail.Alleen de P-serie had jogs.
Dat is idd heel handig. Ik gebruik hem vaak als ik ergens iets lees in een tijdschrift (b.v. een URL ), dan maak ik een foto en bekijk ik het thuis. Het meest gebruik ik hem voor MMS.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Camera gebruik ik juist heel vaak! Okee, het is wat pixelig met veel ruis als het al een beetje schemert, maar omdat ik m'n mobiel vrijwel altijd bij me heb, kan ik foto's maken waar ik wil als ik iets leuks of geks tegenkom. Altijd handig om bijv. bewijs te fotograferen bij een ongeluk *klopklop* oid.
mp3 afspelen doet hij bij mij erg goed, toch wel een beetje de problemen gehad die meer mensen hier hadden met overzetten, ik doe nu gewoon 2 nummers tegelijk of zo, geen problemen meer. Smsen gaat bij mij heel gemakkelijk, en de standby-tijd weet ik nog niet precies, heb hem zelf pas netquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef pekel het volgende:
Heb het topic een beetje doorgelezen, en vond o.a. de kwaliteit van de foto's vrij groot. 1 van m'n eisen aan een nieuwe telefoon is mp3'tjes afspelen, foto's maken en makkelijk kunnen smsen. En natuurlijk een lange standby-tijd.. Dan is dit dus de ideale telefoon?
En de kwaliteit van de foto's bij jou is goed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
mp3 afspelen doet hij bij mij erg goed, toch wel een beetje de problemen gehad die meer mensen hier hadden met overzetten, ik doe nu gewoon 2 nummers tegelijk of zo, geen problemen meer. Smsen gaat bij mij heel gemakkelijk, en de standby-tijd weet ik nog niet precies, heb hem zelf pas net
bij mij is het erg goed ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef pekel het volgende:
[..]
En de kwaliteit van de foto's bij jou is goed?
Yep. Dat is ook de reden dat hij zo goed verkoopt. De kwaliteit van de filmpjes vond ik eigenlijk kut, maar ik heb nog steeds de 1e firmware (never change a winning team) en bij de laatste firmware schijnen de filmpjes een stuk beter te zijn geworden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef pekel het volgende:
Heb het topic een beetje doorgelezen, en vond o.a. de kwaliteit van de foto's vrij groot. 1 van m'n eisen aan een nieuwe telefoon is mp3'tjes afspelen, foto's maken en makkelijk kunnen smsen. En natuurlijk een lange standby-tijd.. Dan is dit dus de ideale telefoon?
Hoe moet ik dat nou weten, het is jouw keuzequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef pekel het volgende:
Dus als ik zou moeten kiezen, zou ik nu de w800i moeten nemen? Of toch nog wachten op de W810?
Globaal de verschillen tussen de w800i en de w810i:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, het is jouw keuze
De w800i is een prima toestel, maar heb geen idee wat de 810 voor meerwaarde heeft.
al iemand met een richtlijn wanneer de 810 in NL te verkrijgen is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef Oosthoek het volgende:
Alleen het andere keypad zou voor mij reden zijn de 810 te nemen.
So change your fucking team.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:52 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Yep. Dat is ook de reden dat hij zo goed verkoopt. De kwaliteit van de filmpjes vond ik eigenlijk kut, maar ik heb nog steeds de 1e firmware (never change a winning team) en bij de laatste firmware schijnen de filmpjes een stuk beter te zijn geworden.
Neuh. Telefoon werkt perfect en filmpjes maak ik toch niet. Als ik een film wil maken koop ik wel een videocamera.quote:
Mpeg4quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef denthemen het volgende:
weet iemand welk bestand betere kwaliteit heeft, mpeg4 of gp3?
de telefoon hoort deze toch te kunnen afspelen? want als ik er een mpeg4 bestand opzet krijg ik alleen geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |