Wat nou vanavond? Volgens 24day5.com is de premiere op 16 januari, da's volgende week zondag pas helaas.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef qu63 het volgende:
vannacht eerste 2 episodes dus!
mn tracker heeft nog wat probs, maar als ie werkt meld ik het
Ja, zag m ook. Geweldig. Had laatst ook Flatliners gehuurd, ook precies Jack Bauerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zag Jack gister in Stephen King's Stand by me, film uit 1986
Toen al had hij de bauer look! en stem ook al overigens![]()
Je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:33 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
qu toch... Als fervent 24 leverancier moet je toch wel de exacte release date weten, tsss.
Schamele tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Deed wat mij betreft niets af aan de filmervaring eigenlijk. Prima film!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef TC03 het volgende:
Moet je Phone Booth kijken, daarin speelt Jack Bauer 'The Caller', je hoort de hele film alleen maar z'n stem.Toch is die film wel wat minder als je weet dat het Kiefer is. Je weet dan namelijk het gezicht van de beller, wat afdoet aan de filmervaring.
Maar op 't eind weet je wel meteen dat het niet klopt wat ze daar zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 06:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed wat mij betreft niets af aan de filmervaring eigenlijk. Prima film!
hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar op 't eind weet je wel meteen dat het niet klopt wat ze daar zeggen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:17 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Tja, qu trekt weer onnodige verwachting zo.
Patserquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Uiteraard ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
hoe? de enige versies die ik op het net zie verschijnen zijn HDTV Rips, dus niet in de natiev HDTV resolutiequote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Ik wacht denk ik tot eind februari en dan begin ik met kijken, dan kan ik twee afleveringen per week zien. Met seizoen 4 begon ik meteen met kijken, maar ik vind 1 aflevering per week maar niks, met 2 per week heb je iig nog het idee dat je naar een film zit te kijken.
Uiteraart ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
[afbeelding]
Van 24 verschijnen iets later in de week ook altijd 700MB versiesquote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe? de enige versies die ik op het net zie verschijnen zijn HDTV Rips, dus niet in de natiev HDTV resolutie
Er zijn plannen voor een serie films van 24. Ik vind het zelf niet echt een goed idee, want 24 is gewoon een tv serie en 24 afleveringen voor elke uur een, dat hoort daarbij.quote:
Eest komt deze film ook nog, http://www.imdb.com/title/tt0443632/quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Er zijn plannen voor een serie films van 24. Ik vind het zelf niet echt een goed idee, want 24 is gewoon een tv serie en 24 afleveringen voor elke uur een, dat hoort daarbij.
Een film maken ze meestal als de acteurs niet tevreden zijn over het geld dat ze krijgen per aflevering. Bij The X-files was dat het geval en bij Lost zijn er ook al plannen voor een film.
iddquote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef SunChaser het volgende:
X Files de Movie was anders ebst goed te doen
Haha coolquote:Op maandag 9 januari 2006 15:14 schreef TC03 het volgende:
Heb ik gemaakt.Vond hem zelf ook wel grappig.
quote:
Kijk niet naar de aftiteling en dit IS gewoon 24 the moviequote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Eest komt deze film ook nog, http://www.imdb.com/title/tt0443632/
http://forum.fok.nl/topic/780629 ( mijn topic)
die wordt nu al 24 the movie genoemd![]()
[..]
idd![]()
Nee hoor, het gaat over de SSquote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Kijk niet naar de aftiteling en dit IS gewoon 24 the movie
Zeker, maar dat komt ook doordat the X-files vaak afleveringen die los stonden van het grote verhaal had. Als ze een film van 24 gaan maken, ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen (zal elk uur bijvoorbeeld dan 5 minuten duren ofzo)quote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef SunChaser het volgende:
X Files de Movie was anders ebst goed te doen
Het 1e uur van de film niet real time, het 2e uur wel. Ofzoietsquote:Op maandag 9 januari 2006 18:41 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Zeker, maar dat komt ook doordat the X-files vaak afleveringen die los stonden van het grote verhaal had. Als ze een film van 24 gaan maken, ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen (zal elk uur bijvoorbeeld dan 5 minuten duren ofzo)
Meerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Enneh Merkie: Die Palmer en Almeida smileys zijn geweldig!![]()
Of zn zoon. Die verdient t trouwens.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Door die trailers krijgt ik wel een stil vermoeden dat David Palmer het loodje gaat leggen in de eerste tien minuten. Het is maar een vermoeden natuurlijk, dus het blijft afwachten.
Slechte preview??? Het was de eerste die ik zag en ik viel bijna ondersteboven van mijn stoel. Als je die preview ziet dat heb je echt zoiets van "WOW, dat gaat wat worden volgende week".quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:07 schreef Merkie het volgende:
Erbarmelijk slechte preview zeg. Gelukkig was nummer 16 wel goed
.
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef dapluiz het volgende:
Of gewoon een seizoen met 21 of 22 afleveringen en dan de laatste afleveringen in echte real time i n de bios ofzo ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef kreuk050 het volgende:
Kan niet wachten jongens! Dat wordt weer 24 afleveringen genieten!
Nog 1 weekje!
Daarom zei ik, 'althans is thema'. Het is inderdaad flink andersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef Merkie het volgende:
't Is eigenlijk best wel anders dan 24, maar wel goed.
Whehe, drie 24 usericons onder elkaar.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nog 4 dagen 2 uur 36 minuten en NU nog 45 seconden
De spanning stijgt hier al!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nog 4 dagen 2 uur 36 minuten en NU nog 45 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ChloeYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Chloe
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Praat 'ie echt zo raar of doet 'ie dat gewoon voor 24quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef dapluiz het volgende:
In the soprano's heeft ie ook een tijdje een rol als FBI agent
Tot maandag hè. Een dag na 't uitzenden in de Vereenighden Staaten der Amerika.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef juniorL het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat de eerste afleveringen van 25 s5 te downloaden zijn?
25?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef juniorL het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat de eerste afleveringen van 25 s5 te downloaden zijn?
op de downloadlijstquote:
lol..quote:
ja ey shit! my bad. ik bedoelde natuurlijk 24. ik had het zeker te snel zitten typen. scaam me diep!quote:
jaquote:
Jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Uiteraart ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
Zal nog wel een paar maanden duren denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef 7eVeNL het volgende:
Wanneer begint seizoen 5 in NL?
ik wil braaf 4 afkijken bij RTL5, en dan daarna seizoen 5 volgen
Seizoen 4 kwam vrij snel na 3 dat ik nog weet, ik zal is ff rond kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zal nog wel een paar maanden duren denk ik.
Vast ergens in september.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef 7eVeNL het volgende:
Wanneer begint seizoen 5 in NL?
ik wil braaf 4 afkijken bij RTL5, en dan daarna seizoen 5 volgen
geen idee in welke tijdzone je zit, maar het begint op zondag jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
Ohhh Bijna!!! Morgen toch? Dus zondag de 1e 2 afleveringen!
wij zijn bij het 5e seizoenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef dady het volgende:
Wij zijn bij Season 4? Welke episode zitten we nu dan?
Welk gedeelte van "VS" snap je niet? Dit is het 24 in Amerika topicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef dady het volgende:
Dit het VS topic, wij volgen de Amerikaanse uitzendingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef dady het volgende:
Hij heeft dezelfde woonplaats als ik, dus gewoon in Nederlandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee in welke tijdzone je zit, maar het begint op zondag ja
Zeggen wie terugkomen, maar geen grote spoilers.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef qu63 het volgende:
spoiler gevoelig?
Ik weet inderdaad 'wat', helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef Merkie het volgende:
Die ene minuut die je kunt downloaden is niet echt boeiend. Recensies kijk ik toch maar niet, wacht wel tot na de eerste 4 afleveringen.
CloudStrife, weet jij alle spoilers al? Je komt zo alwetend over.
I'm an inside mole at FOXquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Merkie het volgende:
Sja, je zoekt 't ook een beetje op met je honger naar 24-informatie. Alle nieuwtjes komen van jou af
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
I'm an inside mole at FOX CTU![]()
Maar 't komt op Foxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Bijna35 het volgende:
Maandagmorgen ABC aan en maandagavond hopelijk kijken
Satteliet misschien? of UPC digital?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Even een vraag tussendoor eigenlijk. Is het überhaupt mogelijk direct Amerikaanse zenders (FOX, ABC, Showtime) te ontvangen? Zit dat ergens in een digitaal pakket ofzo (bij TVHome wat ik heb iig niet), of is het gewoon niet mogelijk?
dat was zn vraag niet hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij met een grote satteliet moet het mogelijk zijn. Maar dan tast je wel in je buidel
Ja, Canal Digitaal. Die heeft dat geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Even een vraag tussendoor eigenlijk. Is het überhaupt mogelijk direct Amerikaanse zenders (FOX, ABC, Showtime) te ontvangen? Zit dat ergens in een digitaal pakket ofzo (bij TVHome wat ik heb iig niet), of is het gewoon niet mogelijk?
Via de diverse mogelijkheden die internet biedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef Stienn het volgende:
hoe kun je 24 nu in nederland kijken dan?
En de eerste 10 minuten zullen dus cruciaal zijn. Ik ben benieuwd.quote:
good2cuagainquote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de eerste 10 minuten zullen dus cruciaal zijn. Ik ben benieuwd.
Promo's kloppen het vaak op. Ik denk dat er de eerste 10 minuten wel iets gebeurd wat belangrijk voor het verhaal is, maar het lijkt me niet dat er meteen al een enorm grote plottwist in zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de eerste 10 minuten zullen dus cruciaal zijn. Ik ben benieuwd.
Waar doel je nou op? Iemand die poste via welke manieren je 24 kan downloaden? Kom op zeg, daar zit toch geen enkele verwijzing in naar warez. Post waarin gezegd wordt met welk wapen je iemand kan vermoorden worden toch ook niet gewist.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef Mike het volgende:
Alle verwijzingen naar downloaden en torrents verwijderd. Nogmaals, dat is hier niet toegestaan.
In de FAQ staat dat alle poste die verwijzen naar downloaden worden verwijderd. We gaan dus ook niet bespreken op welke manier je wat kan downloaden...het gaat hier om de serie 24. Daarnaast had er iemand een trackersite opgezet waarvan de users in dit topic de afleveringen konden gaan downloaden. Allemaal niet de bedoeling en het lijkt me dat dat onderhand duidelijk moet zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar doel je nou op? Iemand die poste via welke manieren je 24 kan downloaden? Kom op zeg, daar zit toch geen enkele verwijzing in naar warez. Post waarin gezegd wordt met welk wapen je iemand kan vermoorden worden toch ook niet gewist.
Ik zie het nergens staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In de FAQ staat dat alle poste die verwijzen naar downloaden worden verwijderd.
Onder 'Welk gedrag wordt niet op prijs gesteld in dit forum?'quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Onder 'Welk gedrag wordt niet op prijs gesteld in dit forum?'
Verder dienen de topics te gaan over het onderwerp uit de titel en niet over downloaden; posts die ingaan op downloaden worden verwijderd.
Ik denk dat er in de eerste 10 minuten een main character wordt vermoord en dat dat de reden is dat Jack terug komt. In de promo zat niet voor niets:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Promo's kloppen het vaak op. Ik denk dat er de eerste 10 minuten wel iets gebeurd wat belangrijk voor het verhaal is, maar het lijkt me niet dat er meteen al een enorm grote plottwist in zit.
Ik denk dat veel mensen dat probleem hebben. Eigenlijk zou het donderdags uitgezonden moeten worden. Op vrijdag heeft iedereen tijd zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef CloudStrife het volgende:
godver, ik moet morgen werken
Kan pas avonds kijken.
Mij zul je dan ook niet meer hier zien
http://www.fox.com/24/quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef truSteh het volgende:
Word er maandagavond ook weer wat uitgezonden ofzo? Want vanavond in de States alleen de eerste twee afleveringen.
Vorig seizoen was ook altijd op zondag d8 ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef greatgonzo het volgende:
Wordt het standaard zondag uitgezonden nu dan? Vorig seizoen was meen ik woensdag of donderdag?
Verdeeld over 2 avonden..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
http://www.fox.com/24/
four hour season premiere....
Dat van die four season premiere wist ik wel, maar omdat op TV.com voor vanavond maar 2 afleveringen staan dacht ik dat dat misschien een foutje was, maar die worden dus maandag uitgezondenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
http://www.fox.com/24/
four hour season premiere....
alle episodes opsparen?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef TC03 het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk hendig sjiek gaan leren.
quote:
Ik zal vast wel 80 minuten vrij hebben ergens. De eerste toets is pas woensdag, maar ik wil dinsdag ook 24 kijken. Dus daarom leer ik morgen maar alvast, omdat het hendig veel is.quote:
suc6 dan maarquote:Op maandag 16 januari 2006 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal vast wel 80 minuten vrij hebben ergens. De eerste toets is pas woensdag, maar ik wil dinsdag ook 24 kijken. Dus daarom leer ik morgen maar alvast, omdat het hendig veel is.
Hoe zou je dat willen checken dan? Satelliet?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:09 schreef TC03 het volgende:
Dank.Volgens mij is het al bezig in de VS trouwens.
Maar ik durf het niet te controleren uit angst voor spoilers.
![]()
4 uur onze tijd begint hetquote:Op maandag 16 januari 2006 01:09 schreef TC03 het volgende:
Dank.Volgens mij is het al bezig in de VS trouwens.
Maar ik durf het niet te controleren uit angst voor spoilers.
![]()
www.fox.com/24 ?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:29 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen checken dan? Satelliet?
het begon om 2uur onze tijd (en morgen zelfde idee)quote:
sorryquote:Op maandag 16 januari 2006 05:42 schreef glannie het volgende:
sjezus ik tril nu nog van die 1e 2uur
nu snel proberen te slapen, want ik sta stijf van de adrenaline... maar dit was echt een fucking rollercoaster van begin tot eind.
Morgen weer. Ik weet niet of ik dat wel uit hou!
Ga niet verder uit de doeken doen ofzo... om hiervan iets te spoilen zou echt dikke zonde zijn
[..]
het begon om 2uur onze tijd (en morgen zelfde idee)
Gewoon vanaf 4 uur 's nachts niet in het topic kijken totdat je de afleveringen hebt gezien.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:36 schreef trance_fan het volgende:
Zet spoiler tags dan!!!
Neequote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef bierjoost het volgende:
Even 2 dingen:
1.) Is die first lady niet die geile h**r uit Sex and the City?
De naam van die kerel stond encrypted op de pc Apple van Palmer in hoofdstuk 1 van zijn Memoires.quote:2.) Hoe wist Jack dat die kerel die cyanide slikte er iets mee te maken had? Zei die moordenaar van Palmer dat?
Vliegveldquote:3.) Welk gebouw houden die gasten hostage?
euh... huhquote:4.) En over welke attack heeft de bad guy het nou? Die Palmer zou vertellen aan Mrs. Logan? Die gijzeling?
Laat maar... Het ging gewoon over de gijzeling van dat vliegveld.quote:
Helemaal niet mee eens hoor... er wordt juist wel rekening mee gehoudenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Laat maar... Het ging gewoon over de gijzeling van dat vliegveld.
Wel weer vervelend idd dat er weer een mol in het complot zit. Natuurlijk was het een hele vette opening van het seizoen, maar naar mijn mening wordt er steeds minder gedaan met het feit dat het realtime is. Maar goed, toen Palmer geraakt werd dacht ik ook echt van tering!
He-le-maal mee eensquote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef The_Agency het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik Lost zo traag vind... als die serie dezelfde snelheid had als 24 (ook al is het onvergelijkbaar eigenlijk) dan waren ze in een half seizoen klaar geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en was ik de enige die de moordenaar van Palmer op Willem Dafoe vond lijken?
[ Bericht 21% gewijzigd door Mike op 16-01-2006 14:17:38 ]
Mensen met beschiking over nieuwsgroepen weten ook wel waar ze hun NZB's vandaan moeten halen. Overbodig in dit topic dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef Repeat het volgende:
nzb's zijn geen warez, je kan ze daar niet eens downloaden.![]()
Lost is gewoon niet te vergelijken met 24. Het is een heel ander soort serie, net zoiets als Friends vergelijken met 24.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef glannie het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens
Dit is gewoon 10x zo goed gelijk al!
Ik vind Friends grappiger dan 24.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Lost is gewoon niet te vergelijken met 24. Het is een heel ander soort serie, net zoiets als Friends vergelijken met 24.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef -Mo- het volgende:
-edit: geen warezgesprekken hier-
Heerlijke 2 afleveringen.
Oh...en over de volgende aflevering:mja, dat was Jeff Kober, die speelt veel vaker van dit soort rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en was ik de enige die de moordenaar van Palmer op Willem Dafoe vond lijken?I love it when a plan comes together !
Ja, ik zag hem een paar dagen geleden nog in Buffy.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
mja, dat was Jeff Kober, die speelt veel vaker van dit soort rollen
Het wordt vanavond gebroadcast hoor, dus dat is morgen downloaden zul je bedoelenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Repeat het volgende:
ah het wordt op dindsdag uitgezonden, dus dat betekend dat ik morgen al 4 afleveringen in hd formaat met 5.1 geluid op me heb liggen wachten?![]()
![]()
![]()
2. In die brief @ Palmer stond "Chevensky - Trainway 16". Als je Jack daar naar binnen ziet gaan staat er "Chevensky" op de deur. Daarom wist Jack het. Over welke attack ie het heeft, geen idee. Ik verstond de bad guy convi's amper. Als je die ene bedoelt voordat ze 'dark' gaan: dan gaat het over de gijzeling van het vliegveld.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef bierjoost het volgende:
Even 2 dingen:
1.) Is die first lady niet die geile h**r uit Sex and the City?
2.) Hoe wist Jack dat die kerel die cyanide slikte er iets mee te maken had? Zei die moordenaar van Palmer dat?
3.) Welk gebouw houden die gasten hostage?
4.) En over welke attack heeft de bad guy het nou? Die Palmer zou vertellen aan Mrs. Logan? Die gijzeling?
Het zijn dus vier dingen geworden!
En fuck de spoilertags!!!!!
Dit is het VS topic. Hier zijn wel al bij seizoen 5, wat nog niet op de Nederlandse TV te zien is.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ok, ik volg 24 niet, maar kijk ernaar als ik erlangs zap (wat zelden is).
Gisteren zag ik echter een episode waarin Jack(?) en nog wat mensen stonden te wachten bij een consulaat (Chinees?) waar een gozer (Lee) zat die ze moesten hebben, wegens een nucleaire bom.
Hij wilde alleen naar binnen, maar zijn teammembers wilden ook mee. Maar nee, dat mocht niet van Jack, want als hij gepakt zou worden, kon hij dan altijd nog zeggen dat het een eenmansactie was...
Prima.. ware het niet dat hij wel een microfoontje en oortje bij zich had. Stel dat hij gepakt werd, zouden die gasten dan ECHT niet doorhebben dat hij NIET alleen was? Ik bedoel, zo'n oortje en microfoontje heb je toch niet bij je omdat je het stoer vind ofzo.. beetje vaag..
Excuus.. ik zeg al.. ik volg het niet, en dus deze topics ook niet en ik heb geen idee uit welk seizoen die episode kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef TC03 het volgende:
Dit is het VS topic. Hier zijn wel al bij seizoen 5, wat nog niet op de Nederlandse TV te zien is.
En je hebt wel gelijk hoor, maar uiteindelijk gaan ze toch met z'n allen.
Dat kwam van NSA af, die hadden - meen ik - een telefoongesprek opgevangen waarin dit werd gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef TC03 het volgende:
Ik snapte alleen niet hoe CTU nou wist dat die Russische helikopter getarget was.
Dit is het topic wat over de NL broadcasts gaat:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Excuus.. ik zeg al.. ik volg het niet, en dus deze topics ook niet en ik heb geen idee uit welk seizoen die episode kwam
Ik snapte alleen niet hoe Jack wist dat hij geframed werd, zei die moordenaar van Palmer dat? Zoja, dan heb ik dat gemistquote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Dat kwam van NSA af, die hadden - meen ik - een telefoongesprek opgevangen waarin dit werd gezegd.
Lichtelijk offtopic: ik vind dat nieuwe logo van 24, wat ze al sinds S4 hebben waardeloos
! Het logo in m'n avatar heerscht gewoon!
Ja,quote:Op maandag 16 januari 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet hoe Jack wist dat hij geframed werd, zei die moordenaar van Palmer dat? Zoja, dan heb ik dat gemist.
En 't nieuwe logo is mooier.
Er kijken nog heel veel mensen naar het 4e seizoen hoor, dus dat zit wel goed volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef TC03 het volgende:
Weinig enthousiasme op Fok voor de beste serie van de afgelopen jaren.
kijk eens op www.isitonyet.com (dan uiteraard season 5 aanklikken)quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Iemand links naar een promo van morgen.
Tuurlijk, maar dat is op de Nederlandse TV. Het Lost USA topic trekt veel meer bezoekers.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef 7eVeNL het volgende:
k*t ik moet hier niet meer komen, wordt alweer flink gespoilerd![]()
ik zit nog bij seizoen 4....
[..]
Er kijken nog heel veel mensen naar het 4e seizoen hoor, dus dat zit wel goed volgens mij
thanksquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef koudair het volgende:
[..]
kijk eens op www.isitonyet.com (dan uiteraard season 5 aanklikken)
Hoop 't. Ging hem automatisch downloaden maar toen sloot ik hem toch maar afquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je kan toch wel één nachtje zonder promo's?
Deze pagina is safe vooralsnog, kan je ff wat links geven naar goede 24 fansitesquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef CloudStrife het volgende:
Lalalala, ik lees de berichten hierboven niet lalalala
ik ga zometeen kijken, lalaalalalala
Spoilers verpesten je seizoenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Merkie het volgende:
Deze pagina is safe vooralsnog, kan je ff wat links geven naar goede 24 fansites?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef koudair het volgende:
[..]
promo voor 3 en 4 ziet er ook heftig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Duhquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Myers het volgende:
En Jack is echt TERING COOL.
haha omg die is goedquote:
Joah, ik ook. David Palmer keek wel erg bezorg naar de krant waar dat als headline stond.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef dapluiz het volgende:
Damn echt een super opening, zoals al gezegt, echt een roller coaster ride, zit er gelijk weer helemaal in
Enne, ikzit zelf te denken aan russische wapenhandelaren die benadeeld worden door die "Treaty" of tjetjeense rebellen die iets geregelt willen hebben.
Dat was gewoon een huurmoordenaar natuurlijk. Wie hem heeft ingehuurd, dáár gaat het om.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef dapluiz het volgende:
Wel een beetje ongekeerde wereld dit seizoen, normaal gingen er altijd aanslagen en complotten aan vooraf voordat je erachterkwam wie erachter zat (qua uiterlijk al enzo, naam weten we natuurlijk nog niet) en nu zie je de bad guy gelijk in de eerste aflevering al.
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef truSteh het volgende:
Wie hem heeft ingehuurd is ook al in beeld geweest.. tenminste, tenzij die persoon weer z'n bazen heeft. Maar degene die alles regelt is ook ze gezicht al van bekend.
't Is wel minder ja, maar misschien doen ze er iets leuks mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef truSteh het volgende:
Tis wel jammer dat er altijd een mol is, als er gewoon eens geen mol was dan is het veel moeilijker voor ze om uit te vinden wanneer er iets gebeurt, want uiteraard breekt zo'n mol op een gegeven moment
* Dos37 eens isquote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
Die Cummings was natuurlijk in seizoen 4 ook al niet te vertrouwen. Het was zijn idee om Jack te vermoorden. Ik kan niet wachten tot de rest van het seizoen!
Hopelijk blijft het in dit seizoen een beetje rustiger, dus 1 grote dreiging en niet tientallen aanslagen.
Nou nou, tientallen aanslagen, zoveel waren het er ook weer niet in season 4.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
Die Cummings was natuurlijk in seizoen 4 ook al niet te vertrouwen. Het was zijn idee om Jack te vermoorden. Ik kan niet wachten tot de rest van het seizoen!
Hopelijk blijft het in dit seizoen een beetje rustiger, dus 1 grote dreiging en niet tientallen aanslagen.
Oh ok.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Die walt knakker
Die indruk krijg je wel ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Un4 het volgende:
Wel een lekkere opener ja.. de eerste minuten waren vrij on-24ish maar wel heel erg goed. Het neerblaffen van Palmer zag ik alleen wel aankomen maar ik heb zo'n idee hij ook. Pin me er niet op vast maar ik denk dat in the end palmer een heroische daad verricht heeft door zich te laten vermoorden. Zo kwam het op mij over.
Pfff, wat deed Bauer dan op het einde van Season 4?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef truSteh het volgende:
Zich laten vermoorden gaat wel een beetje heel erg ver, zelfs voor 24
Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat het een gewone aflevering werd, maar bind me daar niet op vast...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Merkie het volgende:
Gaat er nog iets speciaals gebeuren rondom de 100ste aflevering?
Yep, inderdaad, vooral doordat hij zich volgens Wayne sinds hij in LA was zich al raar gedroeg. Toch ook gek dat Palmer die naam + adres in z'n notoires gezet had, weer een leuk subplotquote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Un4 het volgende:
Wel een lekkere opener ja.. de eerste minuten waren vrij on-24ish maar wel heel erg goed. Het neerblaffen van Palmer zag ik alleen wel aankomen maar ik heb zo'n idee hij ook. Pin me er niet op vast maar ik denk dat in the end palmer een heroische daad verricht heeft door zich te laten vermoorden. Zo kwam het op mij over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.
[ Bericht 56% gewijzigd door ZeRoXcOoL op 16-01-2006 23:36:25 (tweede quote toegevoegd) ]zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Zeker, maar als je die scene nog een keer kijkt is het echt goed mogelijk. Zoals Palmer recht vooruit staart in dat raam, net alsof hij wacht op zjin executie. Plus dat hij natuurlijk afgeleid is. Ook hoe hij zegt "it's allright, brother". Het klinkt alsof hij al afscheid heeft genomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef truSteh het volgende:
Zich laten vermoorden gaat wel een beetje heel erg ver, zelfs voor 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |