Dit is het VS topic. Hier zijn wel al bij seizoen 5, wat nog niet op de Nederlandse TV te zien is.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ok, ik volg 24 niet, maar kijk ernaar als ik erlangs zap (wat zelden is).
Gisteren zag ik echter een episode waarin Jack(?) en nog wat mensen stonden te wachten bij een consulaat (Chinees?) waar een gozer (Lee) zat die ze moesten hebben, wegens een nucleaire bom.
Hij wilde alleen naar binnen, maar zijn teammembers wilden ook mee. Maar nee, dat mocht niet van Jack, want als hij gepakt zou worden, kon hij dan altijd nog zeggen dat het een eenmansactie was...
Prima.. ware het niet dat hij wel een microfoontje en oortje bij zich had. Stel dat hij gepakt werd, zouden die gasten dan ECHT niet doorhebben dat hij NIET alleen was? Ik bedoel, zo'n oortje en microfoontje heb je toch niet bij je omdat je het stoer vind ofzo.. beetje vaag..
Excuus.. ik zeg al.. ik volg het niet, en dus deze topics ook niet en ik heb geen idee uit welk seizoen die episode kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef TC03 het volgende:
Dit is het VS topic. Hier zijn wel al bij seizoen 5, wat nog niet op de Nederlandse TV te zien is.
En je hebt wel gelijk hoor, maar uiteindelijk gaan ze toch met z'n allen.
Dat kwam van NSA af, die hadden - meen ik - een telefoongesprek opgevangen waarin dit werd gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef TC03 het volgende:
Ik snapte alleen niet hoe CTU nou wist dat die Russische helikopter getarget was.
Dit is het topic wat over de NL broadcasts gaat:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Excuus.. ik zeg al.. ik volg het niet, en dus deze topics ook niet en ik heb geen idee uit welk seizoen die episode kwam
Ik snapte alleen niet hoe Jack wist dat hij geframed werd, zei die moordenaar van Palmer dat? Zoja, dan heb ik dat gemistquote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Dat kwam van NSA af, die hadden - meen ik - een telefoongesprek opgevangen waarin dit werd gezegd.
Lichtelijk offtopic: ik vind dat nieuwe logo van 24, wat ze al sinds S4 hebben waardeloos
! Het logo in m'n avatar heerscht gewoon!
Ja,quote:Op maandag 16 januari 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet hoe Jack wist dat hij geframed werd, zei die moordenaar van Palmer dat? Zoja, dan heb ik dat gemist.
En 't nieuwe logo is mooier.
Er kijken nog heel veel mensen naar het 4e seizoen hoor, dus dat zit wel goed volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef TC03 het volgende:
Weinig enthousiasme op Fok voor de beste serie van de afgelopen jaren.
kijk eens op www.isitonyet.com (dan uiteraard season 5 aanklikken)quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Iemand links naar een promo van morgen.
Tuurlijk, maar dat is op de Nederlandse TV. Het Lost USA topic trekt veel meer bezoekers.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef 7eVeNL het volgende:
k*t ik moet hier niet meer komen, wordt alweer flink gespoilerd![]()
ik zit nog bij seizoen 4....
[..]
Er kijken nog heel veel mensen naar het 4e seizoen hoor, dus dat zit wel goed volgens mij
thanksquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef koudair het volgende:
[..]
kijk eens op www.isitonyet.com (dan uiteraard season 5 aanklikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |