quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Alvast een terugvind post voor de volgende aflevering.
Helaas sidekick, volgens de tvgidsen is het in 2006: zondagavondfilm, RTL travel en dan pas 24.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk komt het aankomende zondag wel weer op een normale tijd, want deze keer kan ik wat lastiger uitslapen...
Belachelijk dat 24 moet wijken voor een herhaling. Ze willen echt graag dat niemand meer naar hun zender kijkt zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook dit PDFje zegt eerst RTL Travel
dit is toch geen spoiler he? welke president?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef vipergts het volgende:
Dat komt beter over voor die Amerikanen dat de president niet dood is ze hebben nog een trauma van de vorige dooie president.
die hebben ze ws al: conspiracy olv Mike Novick.quote:ik ben benieuwd hoe Marwan die nuke te pakken wil krijgen. Het is nu niet dat ze bij Wall Mart liggen en zo'n basis is redelijk beveiligd.
Ik gok dat hij JFK bedoelde..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dit is toch geen spoiler he? welke president?
[..]
die hebben ze ws al: conspiracy olv Mike Novick.
(Speculatie)
Jack is cool, die kan dat makkelijk in zijn eentje.quote:Ook nep dat jack in zn eentje die koffer moet gaan halen, doe dat met zo'n heel team ofzo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |