Gewoon vanaf 4 uur 's nachts niet in het topic kijken totdat je de afleveringen hebt gezien.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:36 schreef trance_fan het volgende:
Zet spoiler tags dan!!!
Neequote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef bierjoost het volgende:
Even 2 dingen:
1.) Is die first lady niet die geile h**r uit Sex and the City?
De naam van die kerel stond encrypted op de pc Apple van Palmer in hoofdstuk 1 van zijn Memoires.quote:2.) Hoe wist Jack dat die kerel die cyanide slikte er iets mee te maken had? Zei die moordenaar van Palmer dat?
Vliegveldquote:3.) Welk gebouw houden die gasten hostage?
euh... huhquote:4.) En over welke attack heeft de bad guy het nou? Die Palmer zou vertellen aan Mrs. Logan? Die gijzeling?
Laat maar... Het ging gewoon over de gijzeling van dat vliegveld.quote:
Helemaal niet mee eens hoor... er wordt juist wel rekening mee gehoudenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Laat maar... Het ging gewoon over de gijzeling van dat vliegveld.
Wel weer vervelend idd dat er weer een mol in het complot zit. Natuurlijk was het een hele vette opening van het seizoen, maar naar mijn mening wordt er steeds minder gedaan met het feit dat het realtime is. Maar goed, toen Palmer geraakt werd dacht ik ook echt van tering!
He-le-maal mee eensquote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef The_Agency het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik Lost zo traag vind... als die serie dezelfde snelheid had als 24 (ook al is het onvergelijkbaar eigenlijk) dan waren ze in een half seizoen klaar geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en was ik de enige die de moordenaar van Palmer op Willem Dafoe vond lijken?
[ Bericht 21% gewijzigd door Mike op 16-01-2006 14:17:38 ]
Mensen met beschiking over nieuwsgroepen weten ook wel waar ze hun NZB's vandaan moeten halen. Overbodig in dit topic dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef Repeat het volgende:
nzb's zijn geen warez, je kan ze daar niet eens downloaden.![]()
Lost is gewoon niet te vergelijken met 24. Het is een heel ander soort serie, net zoiets als Friends vergelijken met 24.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef glannie het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens
Dit is gewoon 10x zo goed gelijk al!
Ik vind Friends grappiger dan 24.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Lost is gewoon niet te vergelijken met 24. Het is een heel ander soort serie, net zoiets als Friends vergelijken met 24.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef -Mo- het volgende:
-edit: geen warezgesprekken hier-
Heerlijke 2 afleveringen.
Oh...en over de volgende aflevering:mja, dat was Jeff Kober, die speelt veel vaker van dit soort rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en was ik de enige die de moordenaar van Palmer op Willem Dafoe vond lijken?I love it when a plan comes together !
Ja, ik zag hem een paar dagen geleden nog in Buffy.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
mja, dat was Jeff Kober, die speelt veel vaker van dit soort rollen
Het wordt vanavond gebroadcast hoor, dus dat is morgen downloaden zul je bedoelenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Repeat het volgende:
ah het wordt op dindsdag uitgezonden, dus dat betekend dat ik morgen al 4 afleveringen in hd formaat met 5.1 geluid op me heb liggen wachten?![]()
![]()
![]()
2. In die brief @ Palmer stond "Chevensky - Trainway 16". Als je Jack daar naar binnen ziet gaan staat er "Chevensky" op de deur. Daarom wist Jack het. Over welke attack ie het heeft, geen idee. Ik verstond de bad guy convi's amper. Als je die ene bedoelt voordat ze 'dark' gaan: dan gaat het over de gijzeling van het vliegveld.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef bierjoost het volgende:
Even 2 dingen:
1.) Is die first lady niet die geile h**r uit Sex and the City?
2.) Hoe wist Jack dat die kerel die cyanide slikte er iets mee te maken had? Zei die moordenaar van Palmer dat?
3.) Welk gebouw houden die gasten hostage?
4.) En over welke attack heeft de bad guy het nou? Die Palmer zou vertellen aan Mrs. Logan? Die gijzeling?
Het zijn dus vier dingen geworden!
En fuck de spoilertags!!!!!
Dit is het VS topic. Hier zijn wel al bij seizoen 5, wat nog niet op de Nederlandse TV te zien is.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ok, ik volg 24 niet, maar kijk ernaar als ik erlangs zap (wat zelden is).
Gisteren zag ik echter een episode waarin Jack(?) en nog wat mensen stonden te wachten bij een consulaat (Chinees?) waar een gozer (Lee) zat die ze moesten hebben, wegens een nucleaire bom.
Hij wilde alleen naar binnen, maar zijn teammembers wilden ook mee. Maar nee, dat mocht niet van Jack, want als hij gepakt zou worden, kon hij dan altijd nog zeggen dat het een eenmansactie was...
Prima.. ware het niet dat hij wel een microfoontje en oortje bij zich had. Stel dat hij gepakt werd, zouden die gasten dan ECHT niet doorhebben dat hij NIET alleen was? Ik bedoel, zo'n oortje en microfoontje heb je toch niet bij je omdat je het stoer vind ofzo.. beetje vaag..
Excuus.. ik zeg al.. ik volg het niet, en dus deze topics ook niet en ik heb geen idee uit welk seizoen die episode kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef TC03 het volgende:
Dit is het VS topic. Hier zijn wel al bij seizoen 5, wat nog niet op de Nederlandse TV te zien is.
En je hebt wel gelijk hoor, maar uiteindelijk gaan ze toch met z'n allen.
Dat kwam van NSA af, die hadden - meen ik - een telefoongesprek opgevangen waarin dit werd gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef TC03 het volgende:
Ik snapte alleen niet hoe CTU nou wist dat die Russische helikopter getarget was.
Dit is het topic wat over de NL broadcasts gaat:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Excuus.. ik zeg al.. ik volg het niet, en dus deze topics ook niet en ik heb geen idee uit welk seizoen die episode kwam
Ik snapte alleen niet hoe Jack wist dat hij geframed werd, zei die moordenaar van Palmer dat? Zoja, dan heb ik dat gemistquote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Dat kwam van NSA af, die hadden - meen ik - een telefoongesprek opgevangen waarin dit werd gezegd.
Lichtelijk offtopic: ik vind dat nieuwe logo van 24, wat ze al sinds S4 hebben waardeloos
! Het logo in m'n avatar heerscht gewoon!
Ja,quote:Op maandag 16 januari 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet hoe Jack wist dat hij geframed werd, zei die moordenaar van Palmer dat? Zoja, dan heb ik dat gemist.
En 't nieuwe logo is mooier.
Er kijken nog heel veel mensen naar het 4e seizoen hoor, dus dat zit wel goed volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef TC03 het volgende:
Weinig enthousiasme op Fok voor de beste serie van de afgelopen jaren.
kijk eens op www.isitonyet.com (dan uiteraard season 5 aanklikken)quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Iemand links naar een promo van morgen.
Tuurlijk, maar dat is op de Nederlandse TV. Het Lost USA topic trekt veel meer bezoekers.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef 7eVeNL het volgende:
k*t ik moet hier niet meer komen, wordt alweer flink gespoilerd![]()
ik zit nog bij seizoen 4....
[..]
Er kijken nog heel veel mensen naar het 4e seizoen hoor, dus dat zit wel goed volgens mij
thanksquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef koudair het volgende:
[..]
kijk eens op www.isitonyet.com (dan uiteraard season 5 aanklikken)
Hoop 't. Ging hem automatisch downloaden maar toen sloot ik hem toch maar afquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je kan toch wel één nachtje zonder promo's?
Deze pagina is safe vooralsnog, kan je ff wat links geven naar goede 24 fansitesquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef CloudStrife het volgende:
Lalalala, ik lees de berichten hierboven niet lalalala
ik ga zometeen kijken, lalaalalalala
Spoilers verpesten je seizoenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Merkie het volgende:
Deze pagina is safe vooralsnog, kan je ff wat links geven naar goede 24 fansites?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef koudair het volgende:
[..]
promo voor 3 en 4 ziet er ook heftig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |