Meerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Enneh Merkie: Die Palmer en Almeida smileys zijn geweldig!![]()
Of zn zoon. Die verdient t trouwens.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Door die trailers krijgt ik wel een stil vermoeden dat David Palmer het loodje gaat leggen in de eerste tien minuten. Het is maar een vermoeden natuurlijk, dus het blijft afwachten.
Slechte preview??? Het was de eerste die ik zag en ik viel bijna ondersteboven van mijn stoel. Als je die preview ziet dat heb je echt zoiets van "WOW, dat gaat wat worden volgende week".quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:07 schreef Merkie het volgende:
Erbarmelijk slechte preview zeg. Gelukkig was nummer 16 wel goed
.
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef dapluiz het volgende:
Of gewoon een seizoen met 21 of 22 afleveringen en dan de laatste afleveringen in echte real time i n de bios ofzo ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef kreuk050 het volgende:
Kan niet wachten jongens! Dat wordt weer 24 afleveringen genieten!
Nog 1 weekje!
Daarom zei ik, 'althans is thema'. Het is inderdaad flink andersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef Merkie het volgende:
't Is eigenlijk best wel anders dan 24, maar wel goed.
Whehe, drie 24 usericons onder elkaar.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nog 4 dagen 2 uur 36 minuten en NU nog 45 seconden
De spanning stijgt hier al!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nog 4 dagen 2 uur 36 minuten en NU nog 45 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ChloeYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Chloe
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Praat 'ie echt zo raar of doet 'ie dat gewoon voor 24quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef dapluiz het volgende:
In the soprano's heeft ie ook een tijdje een rol als FBI agent
Tot maandag hè. Een dag na 't uitzenden in de Vereenighden Staaten der Amerika.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef juniorL het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat de eerste afleveringen van 25 s5 te downloaden zijn?
25?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef juniorL het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat de eerste afleveringen van 25 s5 te downloaden zijn?
op de downloadlijstquote:
lol..quote:
ja ey shit! my bad. ik bedoelde natuurlijk 24. ik had het zeker te snel zitten typen. scaam me diep!quote:
jaquote:
Jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Uiteraart ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |