Duhquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Myers het volgende:
En Jack is echt TERING COOL.
haha omg die is goedquote:
Joah, ik ook. David Palmer keek wel erg bezorg naar de krant waar dat als headline stond.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef dapluiz het volgende:
Damn echt een super opening, zoals al gezegt, echt een roller coaster ride, zit er gelijk weer helemaal in
Enne, ikzit zelf te denken aan russische wapenhandelaren die benadeeld worden door die "Treaty" of tjetjeense rebellen die iets geregelt willen hebben.
Dat was gewoon een huurmoordenaar natuurlijk. Wie hem heeft ingehuurd, dáár gaat het om.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef dapluiz het volgende:
Wel een beetje ongekeerde wereld dit seizoen, normaal gingen er altijd aanslagen en complotten aan vooraf voordat je erachterkwam wie erachter zat (qua uiterlijk al enzo, naam weten we natuurlijk nog niet) en nu zie je de bad guy gelijk in de eerste aflevering al.
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef truSteh het volgende:
Wie hem heeft ingehuurd is ook al in beeld geweest.. tenminste, tenzij die persoon weer z'n bazen heeft. Maar degene die alles regelt is ook ze gezicht al van bekend.
't Is wel minder ja, maar misschien doen ze er iets leuks mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef truSteh het volgende:
Tis wel jammer dat er altijd een mol is, als er gewoon eens geen mol was dan is het veel moeilijker voor ze om uit te vinden wanneer er iets gebeurt, want uiteraard breekt zo'n mol op een gegeven moment
* Dos37 eens isquote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
Die Cummings was natuurlijk in seizoen 4 ook al niet te vertrouwen. Het was zijn idee om Jack te vermoorden. Ik kan niet wachten tot de rest van het seizoen!
Hopelijk blijft het in dit seizoen een beetje rustiger, dus 1 grote dreiging en niet tientallen aanslagen.
Nou nou, tientallen aanslagen, zoveel waren het er ook weer niet in season 4.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
Die Cummings was natuurlijk in seizoen 4 ook al niet te vertrouwen. Het was zijn idee om Jack te vermoorden. Ik kan niet wachten tot de rest van het seizoen!
Hopelijk blijft het in dit seizoen een beetje rustiger, dus 1 grote dreiging en niet tientallen aanslagen.
Oh ok.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Die walt knakker
Die indruk krijg je wel ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Un4 het volgende:
Wel een lekkere opener ja.. de eerste minuten waren vrij on-24ish maar wel heel erg goed. Het neerblaffen van Palmer zag ik alleen wel aankomen maar ik heb zo'n idee hij ook. Pin me er niet op vast maar ik denk dat in the end palmer een heroische daad verricht heeft door zich te laten vermoorden. Zo kwam het op mij over.
Pfff, wat deed Bauer dan op het einde van Season 4?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef truSteh het volgende:
Zich laten vermoorden gaat wel een beetje heel erg ver, zelfs voor 24
Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat het een gewone aflevering werd, maar bind me daar niet op vast...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Merkie het volgende:
Gaat er nog iets speciaals gebeuren rondom de 100ste aflevering?
Yep, inderdaad, vooral doordat hij zich volgens Wayne sinds hij in LA was zich al raar gedroeg. Toch ook gek dat Palmer die naam + adres in z'n notoires gezet had, weer een leuk subplotquote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Un4 het volgende:
Wel een lekkere opener ja.. de eerste minuten waren vrij on-24ish maar wel heel erg goed. Het neerblaffen van Palmer zag ik alleen wel aankomen maar ik heb zo'n idee hij ook. Pin me er niet op vast maar ik denk dat in the end palmer een heroische daad verricht heeft door zich te laten vermoorden. Zo kwam het op mij over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.
[ Bericht 56% gewijzigd door ZeRoXcOoL op 16-01-2006 23:36:25 (tweede quote toegevoegd) ]zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Zeker, maar als je die scene nog een keer kijkt is het echt goed mogelijk. Zoals Palmer recht vooruit staart in dat raam, net alsof hij wacht op zjin executie. Plus dat hij natuurlijk afgeleid is. Ook hoe hij zegt "it's allright, brother". Het klinkt alsof hij al afscheid heeft genomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef truSteh het volgende:
Zich laten vermoorden gaat wel een beetje heel erg ver, zelfs voor 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |