Wat nou vanavond? Volgens 24day5.com is de premiere op 16 januari, da's volgende week zondag pas helaas.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef qu63 het volgende:
vannacht eerste 2 episodes dus!
mn tracker heeft nog wat probs, maar als ie werkt meld ik het
Ja, zag m ook. Geweldig. Had laatst ook Flatliners gehuurd, ook precies Jack Bauerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zag Jack gister in Stephen King's Stand by me, film uit 1986
Toen al had hij de bauer look! en stem ook al overigens![]()
Je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:33 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
qu toch... Als fervent 24 leverancier moet je toch wel de exacte release date weten, tsss.
Schamele tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Deed wat mij betreft niets af aan de filmervaring eigenlijk. Prima film!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef TC03 het volgende:
Moet je Phone Booth kijken, daarin speelt Jack Bauer 'The Caller', je hoort de hele film alleen maar z'n stem.Toch is die film wel wat minder als je weet dat het Kiefer is. Je weet dan namelijk het gezicht van de beller, wat afdoet aan de filmervaring.
Maar op 't eind weet je wel meteen dat het niet klopt wat ze daar zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 06:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed wat mij betreft niets af aan de filmervaring eigenlijk. Prima film!
hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar op 't eind weet je wel meteen dat het niet klopt wat ze daar zeggen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:17 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Tja, qu trekt weer onnodige verwachting zo.
Patserquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Uiteraard ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
hoe? de enige versies die ik op het net zie verschijnen zijn HDTV Rips, dus niet in de natiev HDTV resolutiequote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Ik wacht denk ik tot eind februari en dan begin ik met kijken, dan kan ik twee afleveringen per week zien. Met seizoen 4 begon ik meteen met kijken, maar ik vind 1 aflevering per week maar niks, met 2 per week heb je iig nog het idee dat je naar een film zit te kijken.
Uiteraart ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
[afbeelding]
Van 24 verschijnen iets later in de week ook altijd 700MB versiesquote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe? de enige versies die ik op het net zie verschijnen zijn HDTV Rips, dus niet in de natiev HDTV resolutie
Er zijn plannen voor een serie films van 24. Ik vind het zelf niet echt een goed idee, want 24 is gewoon een tv serie en 24 afleveringen voor elke uur een, dat hoort daarbij.quote:
Eest komt deze film ook nog, http://www.imdb.com/title/tt0443632/quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Er zijn plannen voor een serie films van 24. Ik vind het zelf niet echt een goed idee, want 24 is gewoon een tv serie en 24 afleveringen voor elke uur een, dat hoort daarbij.
Een film maken ze meestal als de acteurs niet tevreden zijn over het geld dat ze krijgen per aflevering. Bij The X-files was dat het geval en bij Lost zijn er ook al plannen voor een film.
iddquote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef SunChaser het volgende:
X Files de Movie was anders ebst goed te doen
Haha coolquote:Op maandag 9 januari 2006 15:14 schreef TC03 het volgende:
Heb ik gemaakt.Vond hem zelf ook wel grappig.
quote:
Kijk niet naar de aftiteling en dit IS gewoon 24 the moviequote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Eest komt deze film ook nog, http://www.imdb.com/title/tt0443632/
http://forum.fok.nl/topic/780629 ( mijn topic)
die wordt nu al 24 the movie genoemd![]()
[..]
idd![]()
Nee hoor, het gaat over de SSquote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Kijk niet naar de aftiteling en dit IS gewoon 24 the movie
Zeker, maar dat komt ook doordat the X-files vaak afleveringen die los stonden van het grote verhaal had. Als ze een film van 24 gaan maken, ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen (zal elk uur bijvoorbeeld dan 5 minuten duren ofzo)quote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef SunChaser het volgende:
X Files de Movie was anders ebst goed te doen
Het 1e uur van de film niet real time, het 2e uur wel. Ofzoietsquote:Op maandag 9 januari 2006 18:41 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Zeker, maar dat komt ook doordat the X-files vaak afleveringen die los stonden van het grote verhaal had. Als ze een film van 24 gaan maken, ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen (zal elk uur bijvoorbeeld dan 5 minuten duren ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |