quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef DrDentz het volgende:
wotte heeft alleen maar toevallige ontmoetingen
Goed geluld van 'm. Viel me niks tegen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef DrDentz het volgende:
wotte heeft alleen maar toevallige ontmoetingen
En?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef fernando_redondo het volgende:
Stelling: Hoe vaak komt het woord ajaks voor in studio voetbal van 8 januari 2006?. (verander)
Totaal aantal stemmen: 25
Tussen de 0 en 10 keer - 4.0%
Tussen de 10 en 20 keer - 20.0%
Tussen de 20 en de 30 keer - 12.0%
Tussen de 30 en 40 keer - 4.0%
Tussen de 40 en 50 keer - 8.0%
Tussen de 50 en 60 keer - 8.0%
Tussen de 60 en 70 keer - 4.0%
Tussen de 70 en 80 keer - 0.0%
Tussen de 80 en 90 keer - 4.0%
Tussen de 90 en 100 keer - 36.0%
Geen stellingname
Vind ik wel meevallen. Houd Voetbal Insite er eens bij voor de lol.quote:
Bij de aftiteling zei Borst nog om ff te sarren: Wat een smerig stuk in de VI hequote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Zwakke uitzending trouwens met Wotte en geen woord over het gerucht van die affaire met die secretaresse.
hij was fel voor zijn doen, ben ik niet van hem gewend,quote:Op maandag 9 januari 2006 14:36 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik vond Egbers best ok gisteren. Wotte is helaas een saaie gast.
Ach, ik denk, ik quote mezelf ffquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Lippie85 het volgende:
Ron Jans is een topper!!! Volgende week wordt het vast beter, dan kan Jans vertellen over de fantastische eerste officiele overwinning van Fc Groningen in de Euroborg.
Heerenveen kon het gemis van Huntelaar niet opvangen en Nevland stal de show!!!![]()
No Shit ? Echt ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef RayMania het volgende:
Morgen met Ron Jans.
Dat las ik ergens in een ander topic, of ik moet het fout hebben gelezen (ik twijfel nu ookquote:
Oh ik zie het al. Meisjes kijken ookquote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef DrDentz het volgende:
vandaag Ron Jans te gast jongens
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Was hier al gezegd dat Ron Jans morgen de gast is?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
het is voor meisjes verboden om naar Studio Voetbal te kijken![]()
Ah. Dat zocht ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Was hier al gezegd dat Ron Jans morgen de gast is?![]()
Doh, tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
Hij is wel ok, maar ik hoop dat het niet teveel over die nep derby en die nieuwe 'voetbaltempel' gaat.
Idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Een van de tofst duits sprekende nederlanders idd
graag, ik vind die filmpjes maar niets. allemaal al minstens 100 keer gesehenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Suijk het volgende:
Nou, dan toch liever geneuzel over de Euroborg.
Volgens mij is dat gewoon gespeeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Snijdende spanning tussen Hugo en Tom.
Die kunnen elkaar wel schieten, geloof ik.
Inderdaad zeg, beetje jammer.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef MaxPower het volgende:
TOMMIE ROT OP TOMMIE ROT OP!!!
Godsamme, dat gedoe tussen Borst en Egbers verneukt het hele programma, en dat met zo'n gast.
Egbers gaat al de hele uitzending op z'n bek. In 't begin wilde Ron Jans geen vragen waarbij hij een oordeel over zichzelf moest geven. Daarna 3 vragen op rij van Tom waarbij hij vroeg wat hij van zichzelf vondquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef cultheld het volgende:
Egbers gaat op z'n bekRon Jans: "Die bedoelde ik ook"
Toen keek ik nog naar Talpa, maar dit ga ik terug kijken op internetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Egbers gaat al de hele uitzending op z'n bek. In 't begin wilde Ron Jans geen vragen waarbij hij een oordeel over zichzelf moest geven. Daarna 3 vragen op rij van Tom waarbij hij vroeg wat hij van zichzelf won
Daarna nam Youri het gesprek geweldig over. Dat moet toch een tandenknars-moment zijn, dat "domme" Youri het gesprek veel beter kan leiden dan "afgestudeerde" Egbers
Youri vraagt gewoon precies wat de "gewone" kijker wil weten, en vraagt lekker door met normale woorden.quote:
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Suijk het volgende:
Waardeloze uitzending vind ik het vandaag. Met zo'n gast moet er toch meer vuurwerk te maken zijn.
Idd, Tom Egbers doet dit heel slecht. Hij moet gewoon weer achter de autocue gaan zitten.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.
Tom Egbers is schandalig slecht ja, helaas gaat Hugo er recalcitrant in mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.
Wit rood wiite voetbal schoenenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef One_conundrum het volgende:
Stakker met zn witte handschoentjes... Echt zo'n gast die op rode schoentjes zou voetballen
Je snapt de verwijzing naar Boudewijn Büch dus duidelijk niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef One_conundrum het volgende:
Stakker met zn witte handschoentjes... Echt zo'n gast die op rode schoentjes zou voetballen
Dat zou niet gaan werken.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
De ideale combinatie voor een voetbaldiscussie programma zou zijn Wilfred Genee, Johan Derksen, Van Hanegem, Borst
Dan was alleen derksen aan t woord, en laat ik die klaplong nou net hatenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
De ideale combinatie voor een voetbaldiscussie programma zou zijn Wilfred Genee, Johan Derksen, Van Hanegem, Borst
Ah, dat maakt het al weer iets verdragelijker...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je snapt de verwijzing naar Boudewijn Büch dus duidelijk niet.
haha, ik ben gelijk Bright Eyes maar even aan het downloaden...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze uitzending, eerst een paar minuten over muziek, Jans vroeg terecht of er nog over voetbal gepraat ging worden. Dan wel erg veel over Groningen alleen. Verder kwam het wekelijkse kansloze item Kalou weer terug. Tom maakte het er ook niet echt beter op.
klonk wel lekker jaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik ben gelijk Bright Eyes maar even aan het downloaden...
yeah zoiets d8 ikquote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef One_conundrum het volgende:
I will lick any son of a bitch in this room ? dat idee
ga even open deuren intrappen anders...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef rubbereend het volgende:
dat filmpje met beelden van Euroborg en het Oosterpark was trouwens tenenkrommend slecht door het ontbreken van wedstrijdbeelden. Het leek nergens op met dat radiocommentaar
dank, dat was een leuk interview.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef Prep2Fight het volgende:
Wel grappig, op een website van mij en een paar maten hebben we net een interview met Ron Jans gedaan specifiek over muziek.. helaas heb ik het interview niet afgelegd
www.hanx.net kan je het terugzien!
Jurjen, meen ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
uh was dat niet via een speler van het belofte elftal? zoiets altans, hij zei sorry (iets met een J)
blijkbaar vonden ze het bij SV wel mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 08:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ga even open deuren intrappen anders...
Ik weet niet in wat voor programma dat op de radio was maar ik kan me voorstellen dat als je in een voetbal programma zit je het voornamelijk over voetbal wil hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef JorgeCampos het volgende:
Egbers praat overal doorheen..![]()
Ron Jans praatte laatst heel enthousiast op de radio over Bright Eyes.. Nu leek ie er helemaal geen zin in te hebben. Beetje maf.
Zijn standpunt over Kalou was wel ok natuurlijk.![]()
Zit het nu terug te kijken en irriteer me ook dood aan TE. Laat die gast mooi voorgeprogrammeerd presenteren waar hij netjes tekst kan oplezen en oprecht kijken in de camera. Het gestuntel en gemompel bij het geringste weerwoord van Hugo Borst is pijnlijk om aan te zien en het maakt SV zo ontzettend traag. En daarbij, wat was nou de functie van dat Duits geouwehoer. Praat over voetbal. Wintergasten is op NLD3...quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik dacht, toen ik dit topic opende, ff lekker te gaan klagen over het irritante presenteren van Tom Egberts gisteren, maar ik zie dat het halve forum me al voor is geweest. Tom kan Hugo niet onder de duim houden
Iemand heeft het hier al enigzins vermeld, maar het is inderdaad bedenkelijk dat we naar Jack verlangen, zou Jack expres vakanties opnemen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Jack, kom a.u.b. zo spoedig mogelijk terug.
Ik neem aan dat hij het niet per ongeluk doet.quote:
ne, maar het had bij mij een andere betekenis als zomaar vakantie opnemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het niet per ongeluk doet.![]()
.
En Tommetjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen met Rafael van der Vaart.
Ik benieuwd hoe hij de bevalling van Sylvie en het WK gaat regelenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees dat er niet veel uit die Rafael komt vanavond.
Wat kunnen mensen toch slecht zoeken, het staat op de Studio Sport website (kort het om de principiële redenen niet af is )hier de linkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand waar de uitzending van vorig week kan terugvinden?
Ik kan hem niet meer vinden op uitzending gemist en ook niet op de SS website
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kijk cafe de sport en kijk dit op uitzendiggemist.nl morgen.
Ik kijk het ook hoor.Alleen een dag later. Of misschien vannacht nog.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef DrDentz het volgende:
nou.. ik kijk gewoon dit.. studio voetbal 4 life!
Hij is minder slecht dan vorige week, maar ben het met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef Greetings het volgende:
Jezus, wat is Tom toch een warrige presentator. Hij verkracht het programma....![]()
Het grote Sven-Goran Eriksson topic: Wederom in de problemenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef Kang-He het volgende:
Lekker voor het WK dat met die Eriksson. Hebben we daar al een topic over lopen?
Volgende keer wat beter kijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Toad het volgende:
Het kamp van de Nederlanders ligt erg centraal in Duitsland.
Keek ik zo scheel dan? Nu ben ik wel benieuwd, weet je de plaats nog? Dan zoek ik het ff op met map24.com.quote:
Geen idee wat de plaatsnaam was, maar het lag iig helemaal links onderin Duitsland.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Keek ik zo scheel dan? Nu ben ik wel benieuwd, weet je de plaats nog? Dan zoek ik het ff op met map24.com.
Dat dacht ik ook. Daarom zei ik ook cynisch (zie de smileyquote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee wat de plaatsnaam was, maar het lag iig helemaal links onderin Duitsland.
quote:Het kamp van de Nederlanders ligt erg centraal in Duitsland.
Slechte start, wel redelijk aardig einde.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
Het deel dat ik heb gezien was erg aardig.
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wat een allochtoon die Rafael, Tjessus wat een taalgebruik![]()
Na een goed begin van hem persoonlijk, viel 'ie inderdaad weer terug in de betweterigheden van vorige week.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:56 schreef The_Verve het volgende:
Tom Egbers is wel erg storend aanwezig. Dat viel me vooral op toen Hugo iets over Jos Staatsen en Sport7 wilde vertellen.
Hugo: "Ze wilden iets nieuws beginnen..."
Egbers: "Doen. Ze wilden iets nieuws doen."
Natuurlijk heeft hij (Egbers) wel gelijk, maar zoiets is gewoon nutteloos en storend.![]()
Welnee, juist leuk en eerlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef TimoBasso het volgende:
Wat is Van Gaal trouwens toch echt een lul he.. omg![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Zijn ego is van Alkmaar tot Soerendonk,wat een blaaskaakquote:
Frits Korbachquote:Op maandag 23 januari 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is fan.
Gaan jullie maar naar de Frans Adelaartjes en Fouke Booijs luisteren. Maak me dan wel optijd wakker.
Tuurlijk een heldquote:
in de buurt van Freiburg toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Keek ik zo scheel dan? Nu ben ik wel benieuwd, weet je de plaats nog? Dan zoek ik het ff op met map24.com.
Ik ben ook wel een fan van Van Gaal hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is altijd leuke tv. Maar een journalist mag blijkbaar geen normale vragen stellen wanneer Lowietje geen zin heeft te antwoorden.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is fan.
Gaan jullie maar naar de Frans Adelaartjes en Fouke Booijs luisteren. Maak me dan wel optijd wakker.
Bedoel je deze soms? Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Leuke uityzending.
En Hugo Borst is en held.
Ik kan alleen zijn fantopic die ik gepost heb vorig jaar niet mneer vinden
Vooral het afbranden van een journalist die werkt voor een regio zendertje is toch wel erg.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een fan van Van Gaal hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is altijd leuke tv. Maar een journalist mag blijkbaar geen normale vragen stellen wanneer Lowietje geen zin heeft te antwoorden.
Je bent een heldquote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms? Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.
Of wellicht:quote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms? Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.
Hinterzarten, Parkhotel Adler om precies te zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee wat de plaatsnaam was, maar het lag iig helemaal links onderin Duitsland.
Welke van de hoeveel bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Leuke uityzending.
En Hugo Borst is en held.
Ik kan alleen zijn fantopic die ik gepost heb vorig jaar niet mneer vinden
flink reizen moet je toch en aangezien ze een bijzonder prachtig hotel hebben met fenomenaal trainings veld en ze zitten ook nog eens vlakbij het vliegveld is het allemaal geen probleemquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Toad het volgende:
Eens, al wordt het Tom natuurlijk, net als Jack, opgedragen welke onderwerpen te behandelen. Deze vond ik de laatste twee weken niet sterk.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het met de week slechter worden. Het is hoog tijd dat Jack terugekeert.
Tom zei toch aan het einde dat de volgende keer Jack en Erwin Koeman er waren?quote:[b]Op maandag 23 januari 2006 01:56
Is daar al iets over bekend?
Inderdaad ja. Denken ze dat veel reizen een voordeel is ofzo? Vreemd.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Toad het volgende:
Sylvie werd uitgemaakt voor hoer, en Rafa reageerde daarop met Hee Debiel! ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 11:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Weet iemand waar ik dat fragment met Van der Vaart kan vinden? (Hij wordt uitgescholden en reageert daar vervolgens op)
Voor wat het waard is:quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die inderdaad, ergens te bewonderen?
je bent niet de enige die er zo over denkt sportweek van deze week de opiniequote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Egberts is gewoon slecht.
Frans Lomansquote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef maril het volgende:
[..]
je bent niet de enige die er zo over denkt sportweek van deze week de opinie
'Tom Egbers mag wel weg'
Een van mijn wensen voor 2006 was dat de NOS schaatscommentator Herbert Dijkstra en presentatrice en interviewster Dione de Graaff een baan in de kantine zou aanbieden, zodat wij weer met plezier naar het schaatsen konden kijken, niet meer gehinderd door een babbelzieke open deuren intrapper en een slecht luisterende, slecht voorbereide en onkundige interviewster/presentatrice.
Afgelopen weekeinde waren beiden niet meer te zien en te horen bij de WK sprint.
Dus heb ik nu de illusie dat er naar mij geluisterd wordt.
Daar maak ik nu graag misbruik van door de aandacht op Tom Egbers te vestigen. Egbers is een keurige presentator, weliswaar niet meer zo goed als wat jaren gelden, maar nog steeds behorend tot de beteren. Als interviewer is hij echter geen hoogvlieger. Maar waar hij echt een potje van maakt is van Studio Voetbal. Als Jack van Gelder dat presenteert is het ’t aardigste voetbaldiscussieprogramma op de Nederlandse tv, als Egbers het doet is het ’t slechtste praatprogramma wat überhaupt op welke zender ook te ontvangen is. Egbers slaagt erin het tempo uit het programma te halen, geeft antwoord op vragen die voor gasten bedoeld zijn en onderbreekt iedereen die iets wil onthullen. Pijnlijke stuff.
Dus, als verlate nieuwjaarswens: verbied Jack van Gelder op vakantie te gaan, of zoek een bekwame vervanger die niet Tom Egbers heet.
Door: Frans Lomans
Niet bepaald. Heeft totaal geen kennis van zaken w.b. Dijkstra, die is er volgende keer gewoon weer. En over Dione moet 'ie z'n mond houdenquote:
t is terug te zien morgen of misschien vanavond was in "de wereld draait door", in het onderdeel "de tv draait door", en hij zei inderdaad debiel, het was heel lief om te zienquote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sylvie werd uitgemaakt voor hoer, en Rafa reageerde daarop met Hee Debiel! ofzo
Tja Ajax afzeiken is hij wel goed in ja, die kakkerlak in disguisequote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef MaxPower het volgende:
Hahah, Borst net in de promo: "We gaan het lekker over Ajax hebben denk ik he?"
Precies. Youri Mulder zit al aan tafel, dus dan is het overbodig om zijn dubbelganger erbij te halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind Erwin altijd zo'n saaie gast.
Ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
Perez naar Ajax.
Daar zitten we echt op te wachten.
idd ik schrik me rotquote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
En het gaat waarempel over voetbal!
Zo, dit is echt 1 van je slechtste en minst originele grappen ooit, gefeliciteerdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
Saaie vent die Erwin Koeman.
Past prima bij een saaie club.
Zit dus goed op z'n plek bij zijn huidige werkgever.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |