Egbers gaat al de hele uitzending op z'n bek. In 't begin wilde Ron Jans geen vragen waarbij hij een oordeel over zichzelf moest geven. Daarna 3 vragen op rij van Tom waarbij hij vroeg wat hij van zichzelf vondquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef cultheld het volgende:
Egbers gaat op z'n bekRon Jans: "Die bedoelde ik ook"
Toen keek ik nog naar Talpa, maar dit ga ik terug kijken op internetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Egbers gaat al de hele uitzending op z'n bek. In 't begin wilde Ron Jans geen vragen waarbij hij een oordeel over zichzelf moest geven. Daarna 3 vragen op rij van Tom waarbij hij vroeg wat hij van zichzelf won
Daarna nam Youri het gesprek geweldig over. Dat moet toch een tandenknars-moment zijn, dat "domme" Youri het gesprek veel beter kan leiden dan "afgestudeerde" Egbers
Youri vraagt gewoon precies wat de "gewone" kijker wil weten, en vraagt lekker door met normale woorden.quote:
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Suijk het volgende:
Waardeloze uitzending vind ik het vandaag. Met zo'n gast moet er toch meer vuurwerk te maken zijn.
Idd, Tom Egbers doet dit heel slecht. Hij moet gewoon weer achter de autocue gaan zitten.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.
Tom Egbers is schandalig slecht ja, helaas gaat Hugo er recalcitrant in mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.
Wit rood wiite voetbal schoenenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef One_conundrum het volgende:
Stakker met zn witte handschoentjes... Echt zo'n gast die op rode schoentjes zou voetballen
Je snapt de verwijzing naar Boudewijn Büch dus duidelijk niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef One_conundrum het volgende:
Stakker met zn witte handschoentjes... Echt zo'n gast die op rode schoentjes zou voetballen
Dat zou niet gaan werken.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
De ideale combinatie voor een voetbaldiscussie programma zou zijn Wilfred Genee, Johan Derksen, Van Hanegem, Borst
Dan was alleen derksen aan t woord, en laat ik die klaplong nou net hatenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
De ideale combinatie voor een voetbaldiscussie programma zou zijn Wilfred Genee, Johan Derksen, Van Hanegem, Borst
Ah, dat maakt het al weer iets verdragelijker...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je snapt de verwijzing naar Boudewijn Büch dus duidelijk niet.
haha, ik ben gelijk Bright Eyes maar even aan het downloaden...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze uitzending, eerst een paar minuten over muziek, Jans vroeg terecht of er nog over voetbal gepraat ging worden. Dan wel erg veel over Groningen alleen. Verder kwam het wekelijkse kansloze item Kalou weer terug. Tom maakte het er ook niet echt beter op.
klonk wel lekker jaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik ben gelijk Bright Eyes maar even aan het downloaden...
yeah zoiets d8 ikquote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef One_conundrum het volgende:
I will lick any son of a bitch in this room ? dat idee
ga even open deuren intrappen anders...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef rubbereend het volgende:
dat filmpje met beelden van Euroborg en het Oosterpark was trouwens tenenkrommend slecht door het ontbreken van wedstrijdbeelden. Het leek nergens op met dat radiocommentaar
dank, dat was een leuk interview.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef Prep2Fight het volgende:
Wel grappig, op een website van mij en een paar maten hebben we net een interview met Ron Jans gedaan specifiek over muziek.. helaas heb ik het interview niet afgelegd
www.hanx.net kan je het terugzien!
Jurjen, meen ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
uh was dat niet via een speler van het belofte elftal? zoiets altans, hij zei sorry (iets met een J)
blijkbaar vonden ze het bij SV wel mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 08:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ga even open deuren intrappen anders...
Ik weet niet in wat voor programma dat op de radio was maar ik kan me voorstellen dat als je in een voetbal programma zit je het voornamelijk over voetbal wil hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef JorgeCampos het volgende:
Egbers praat overal doorheen..![]()
Ron Jans praatte laatst heel enthousiast op de radio over Bright Eyes.. Nu leek ie er helemaal geen zin in te hebben. Beetje maf.
Zijn standpunt over Kalou was wel ok natuurlijk.![]()
Zit het nu terug te kijken en irriteer me ook dood aan TE. Laat die gast mooi voorgeprogrammeerd presenteren waar hij netjes tekst kan oplezen en oprecht kijken in de camera. Het gestuntel en gemompel bij het geringste weerwoord van Hugo Borst is pijnlijk om aan te zien en het maakt SV zo ontzettend traag. En daarbij, wat was nou de functie van dat Duits geouwehoer. Praat over voetbal. Wintergasten is op NLD3...quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik dacht, toen ik dit topic opende, ff lekker te gaan klagen over het irritante presenteren van Tom Egberts gisteren, maar ik zie dat het halve forum me al voor is geweest. Tom kan Hugo niet onder de duim houden
Iemand heeft het hier al enigzins vermeld, maar het is inderdaad bedenkelijk dat we naar Jack verlangen, zou Jack expres vakanties opnemen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Jack, kom a.u.b. zo spoedig mogelijk terug.
Ik neem aan dat hij het niet per ongeluk doet.quote:
ne, maar het had bij mij een andere betekenis als zomaar vakantie opnemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het niet per ongeluk doet.![]()
.
En Tommetjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen met Rafael van der Vaart.
Ik benieuwd hoe hij de bevalling van Sylvie en het WK gaat regelenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees dat er niet veel uit die Rafael komt vanavond.
Wat kunnen mensen toch slecht zoeken, het staat op de Studio Sport website (kort het om de principiële redenen niet af is )hier de linkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand waar de uitzending van vorig week kan terugvinden?
Ik kan hem niet meer vinden op uitzending gemist en ook niet op de SS website
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kijk cafe de sport en kijk dit op uitzendiggemist.nl morgen.
Ik kijk het ook hoor.Alleen een dag later. Of misschien vannacht nog.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef DrDentz het volgende:
nou.. ik kijk gewoon dit.. studio voetbal 4 life!
Hij is minder slecht dan vorige week, maar ben het met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef Greetings het volgende:
Jezus, wat is Tom toch een warrige presentator. Hij verkracht het programma....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |