quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja godverdomme, nou snap ik het niet, maar tot 3 minuten geleden ging het prima![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef pascalheister het volgende:
Jan Joost van Gangelen bij de Lama's, clauwheee kijken
Mooi van wie ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilertje van gemaakt voor de mensen die geen uitslagen willen weten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Echt ?quote:
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lama's waren leuk!
Eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lama's waren leuk!
zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lama's waren leuk!
Jazeker, kijken dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
Ron Jans morgen bij Studio Voetbal
Heerliojk.Maar het is wel saaiiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stel verlepte hoofden daar bij dat hotel BB
Erg he? En zo oersaai was deze eerste uitzending.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stel verlepte hoofden daar bij dat hotel BB
Nou..ik hoop toch niet dat ik er ooit zo uit kom te zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he? En zo oersaai was deze eerste uitzending.
Shit, gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lama's waren leuk!
Al is ie vrij verwarrend in het begin, maar dat maakt het zo geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze week ook nog binnen gekregen
![]()
Ik zag het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Leuk stukje net nog op Talpa van Robben gisteren.
Stel flutwedstrijdenquote:
Kijk now we are talkingquote:
Schitterend stadion trouwens die Euroborg. Publiek lekker dicht op het veld (was mooi om te zien hoe Nevland na zijn goal het publiek in dook) en het ademt echt sfeer en voetbal uit!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Leuk stukje net nog op Talpa van Robben gisteren.
Kom je nog mee met de bekerwedstrijd? Moet je toch ook even in het echt zien!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Schitterend stadion trouwens die Euroborg. Publiek lekker dicht op het veld (was mooi om te zien hoe Nevland na zijn goal het publiek in dook) en het ademt echt sfeer en voetbal uit!
Dat was Buijs. Maar voor de rest ben ik het natuurlijk helemaal met je eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Schitterend stadion trouwens die Euroborg. Publiek lekker dicht op het veld (was mooi om te zien hoe Nevland na zijn goal het publiek in dook) en het ademt echt sfeer en voetbal uit!
quote:
Nou misschien wel. Een vriend van me had eigenlijk al een kaartje voor me voor de wedstrijd tegen heerenveen, maar die kon ik niet meer op tijd halen. Heel wat gemist schijntquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Kom je nog mee met de bekerwedstrijd? Moet je toch ook even in het echt zien!
Man in black inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef Spideyman het volgende:
Tong lijkt me ook wel een beetje een rocker. Heb ik dat goed?
tegen PSVquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou misschien wel. Een vriend van me had eigenlijk al een kaartje voor me voor de wedstrijd tegen heerenveen, maar die kon ik niet meer op tijd halen. Heel wat gemist schijnt![]()
Maar nu gaan we misschien binnenkort naar een bekerwedstrijd, tegen wie moet de FC eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tegen wie moet de FC eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou misschien wel. Een vriend van me had eigenlijk al een kaartje voor me voor de wedstrijd tegen heerenveen, maar die kon ik niet meer op tijd halen. Heel wat gemist schijnt![]()
Maar nu gaan we misschien binnenkort naar een bekerwedstrijd, tegen wie moet de FC eigenlijk?
Ja het is wel een album dat in je hoofd blijft zitten. M'n ftp server is trouwens ff niet up & running, heb namelijk een nieuwe windows install er op gezet dus moet de serversoftware ook weer ff installeren. dat je 't weet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je luistert het al de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |