Geachte meneer Borst,
"Haal eerst de balk uit je eigen ogen voordat je de splinter uit die van een ander tracht te halen." Heeft u daar wel eens van gehoord? Vast niet.U heeft het waarschijnlijk niet willen horen. Immers, meneer Borst hoort en ziet alleen maar wat hij wil horen. Borst is perfect.
Kunt u mij uitleggen waarom u over bijvoorbeeld de arrogante houding "van meneertje Sneijder" durft te spreken terwijl u zelf niets anders dan arrogantie uitstraalt als u met uw rotkop op tv bent. U geeft dan als argument dat een Wesley eerst maar eens iets moet bereiken.
Hoe durft u te zeuren over ellebogen terwijl u in elke zin wel een paar trappen onder de gordel geeft naar wie dan ook?
Beste Hugo, kijk nou eens in de spiegel en wees eerlijk tegen jezelf. Wie heeft er meer bereikt? Sneijder, vaste waarde in Ajax en Oranje of "god" Borst, derde rangs journalistje waarvan er 13 in een dozijn gaan die door populistisch en grenzen zoekend gedrag en taal wat vaker op tv is dan een doorsnee journalist.
Leg mij is uit wat voor nieuwswaarde de door u gevonden "nieuwtjes en geruchten hebben". Ik vind het heel knap van u dat u blijft verkondigen met uw zo gigantische netwerk alle details kent en een kijkje in alle keukens die u maar wilt heeft. Maar wees een vent en geef die bronnen nou eens, vertel die details!
Of vraag ik dan iets heel moeilijks? Ik weet dat een journalist zijn bronnen doorgaans niet vermeld.Maar een geweldige journalist als jij bent (want dat denk je toch Hugootje?) kan toch wel eens een tipje van de sluier lichten?
Weet je namelijk wat het is Hugo, jij bent de Wouter Bos van de journalistiek: populistisch, arrogant, anderen met de grond gelijk maken maar ondertussen zelf niks bieden.
Hugo: je bent een misselijkmakende kwal. Punt.
Met vriendelijke groet,
Tobias van der Hoeven.
p.s. Neem een voorbeeld aan Youri. Hij is wel gewaardeerd en heeft wel verstand van voetbal en kent wel de woorden respect en zelfreflectie.