Inderdaad ja. Denken ze dat veel reizen een voordeel is ofzo? Vreemd.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Toad het volgende:
Het kamp van de Nederlanders ligt erg centraal in Duitsland.
Sylvie werd uitgemaakt voor hoer, en Rafa reageerde daarop met Hee Debiel! ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 11:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Weet iemand waar ik dat fragment met Van der Vaart kan vinden? (Hij wordt uitgescholden en reageert daar vervolgens op)
Voor wat het waard is:quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die inderdaad, ergens te bewonderen?
je bent niet de enige die er zo over denkt sportweek van deze week de opiniequote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Egberts is gewoon slecht.
Frans Lomansquote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef maril het volgende:
[..]
je bent niet de enige die er zo over denkt sportweek van deze week de opinie
'Tom Egbers mag wel weg'
Een van mijn wensen voor 2006 was dat de NOS schaatscommentator Herbert Dijkstra en presentatrice en interviewster Dione de Graaff een baan in de kantine zou aanbieden, zodat wij weer met plezier naar het schaatsen konden kijken, niet meer gehinderd door een babbelzieke open deuren intrapper en een slecht luisterende, slecht voorbereide en onkundige interviewster/presentatrice.
Afgelopen weekeinde waren beiden niet meer te zien en te horen bij de WK sprint.
Dus heb ik nu de illusie dat er naar mij geluisterd wordt.
Daar maak ik nu graag misbruik van door de aandacht op Tom Egbers te vestigen. Egbers is een keurige presentator, weliswaar niet meer zo goed als wat jaren gelden, maar nog steeds behorend tot de beteren. Als interviewer is hij echter geen hoogvlieger. Maar waar hij echt een potje van maakt is van Studio Voetbal. Als Jack van Gelder dat presenteert is het ’t aardigste voetbaldiscussieprogramma op de Nederlandse tv, als Egbers het doet is het ’t slechtste praatprogramma wat überhaupt op welke zender ook te ontvangen is. Egbers slaagt erin het tempo uit het programma te halen, geeft antwoord op vragen die voor gasten bedoeld zijn en onderbreekt iedereen die iets wil onthullen. Pijnlijke stuff.
Dus, als verlate nieuwjaarswens: verbied Jack van Gelder op vakantie te gaan, of zoek een bekwame vervanger die niet Tom Egbers heet.
Door: Frans Lomans
Niet bepaald. Heeft totaal geen kennis van zaken w.b. Dijkstra, die is er volgende keer gewoon weer. En over Dione moet 'ie z'n mond houdenquote:
t is terug te zien morgen of misschien vanavond was in "de wereld draait door", in het onderdeel "de tv draait door", en hij zei inderdaad debiel, het was heel lief om te zienquote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sylvie werd uitgemaakt voor hoer, en Rafa reageerde daarop met Hee Debiel! ofzo
Tja Ajax afzeiken is hij wel goed in ja, die kakkerlak in disguisequote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef MaxPower het volgende:
Hahah, Borst net in de promo: "We gaan het lekker over Ajax hebben denk ik he?"
Precies. Youri Mulder zit al aan tafel, dus dan is het overbodig om zijn dubbelganger erbij te halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind Erwin altijd zo'n saaie gast.
Ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
Perez naar Ajax.
Daar zitten we echt op te wachten.
idd ik schrik me rotquote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
En het gaat waarempel over voetbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |