Het grote Sven-Goran Eriksson topic: Wederom in de problemenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef Kang-He het volgende:
Lekker voor het WK dat met die Eriksson. Hebben we daar al een topic over lopen?
Volgende keer wat beter kijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Toad het volgende:
Het kamp van de Nederlanders ligt erg centraal in Duitsland.
Keek ik zo scheel dan? Nu ben ik wel benieuwd, weet je de plaats nog? Dan zoek ik het ff op met map24.com.quote:
Geen idee wat de plaatsnaam was, maar het lag iig helemaal links onderin Duitsland.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Keek ik zo scheel dan? Nu ben ik wel benieuwd, weet je de plaats nog? Dan zoek ik het ff op met map24.com.
Dat dacht ik ook. Daarom zei ik ook cynisch (zie de smileyquote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee wat de plaatsnaam was, maar het lag iig helemaal links onderin Duitsland.
quote:Het kamp van de Nederlanders ligt erg centraal in Duitsland.
Slechte start, wel redelijk aardig einde.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
Het deel dat ik heb gezien was erg aardig.
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wat een allochtoon die Rafael, Tjessus wat een taalgebruik![]()
Na een goed begin van hem persoonlijk, viel 'ie inderdaad weer terug in de betweterigheden van vorige week.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:56 schreef The_Verve het volgende:
Tom Egbers is wel erg storend aanwezig. Dat viel me vooral op toen Hugo iets over Jos Staatsen en Sport7 wilde vertellen.
Hugo: "Ze wilden iets nieuws beginnen..."
Egbers: "Doen. Ze wilden iets nieuws doen."
Natuurlijk heeft hij (Egbers) wel gelijk, maar zoiets is gewoon nutteloos en storend.![]()
Welnee, juist leuk en eerlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef TimoBasso het volgende:
Wat is Van Gaal trouwens toch echt een lul he.. omg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |