Die heeft meteen na zijn ontknaping de biezen gepakt en van Fok! verdwenen geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2005 23:56 schreef Herald het volgende:
ik dacht dat het over die olijke lobbes Djeez ging, maarja hoe zou iemand daar ook over kunnen klagen zeg
Ik weet niets van voetbal, maar wat ik ervan hoor nu, heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Het mooie van Hugo Borst is is dat ie er uit ziet alsof ie onder de brug geslapen heeft de avond voor de uitzending.
Ze onderschatten hem, zoals vanavond had ie de voorzitter van Feijenoord, waarvan iedereen weet dat ie een alleenheersende potentaat is, kompleet vast geluld.
En die zogenaamde weetjes van hem kloppen altijd. Hij heeft lijntjes daar is zelfs Frits Barend jaloers op.
Hugo is een held in het TV wereldje waar versopgepompte tieten en hielenlikkendecarrierejagers de boventoon voeren.
En als hij nou ook eens zijn haar wast, is zijn moeder ook blij.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Het mooie van Hugo Borst is is dat ie er uit ziet alsof ie onder de brug geslapen heeft de avond voor de uitzending.
Ze onderschatten hem, zoals vanavond had ie de voorzitter van Feijenoord, waarvan iedereen weet dat ie een alleenheersende potentaat is, kompleet vast geluld.
En die zogenaamde weetjes van hem kloppen altijd. Hij heeft lijntjes daar is zelfs Frits Barend jaloers op.
Hugo is een held in het TV wereldje waar versopgepompte tieten en hielenlikkendecarrierejagers de boventoon voeren.
Deleten is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Pas mijn post ook even aan, want die voegt natuurlijk geen zak toe hè...
Een negerin die mee deed aan een survivalprogramma op de noordpool en er niet tegen kon dat haar bananan die ze mee had genomen waren bevroren en toen de mensen van het productieteam voor de rechter daagde en de rechtzaak verloor en berooid naar West Samoa emigreerde.quote:
oh die.. nog mee geknikkert johquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een negerin die mee deed aan een survivalprogramma op de noordpool en er niet tegen kon dat haar bananan die ze mee had genomen waren bevroren en toen de mensen van het productieteam voor de rechter daagde en de rechtzaak verloor en berooid naar West Samoa emigreerde.
Ik vond het altijd een klootzak...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
En terecht!quote:
boezquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hugo is gofterredomme een echte held ja
Kan dit topic dan ook UIT KLB?
Ik ook van jouwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |