Floortje #2: Nu al zo'n grote ster, dat ze geen tijd heeft om haar moeder in het ziekenhuis te bezoeken!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
Ik wacht nog even op één van die geniale TT's van Inso.
quote:Floortje #2: De Anita Meijer van Almere!
zullen we een roulatiesysteem doen met iedere dag een nieuwe TT?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
Floortje #2: Nu al zo'n grote ster, dat ze geen tijd heeft om haar moeder in het ziekenhuis te bezoeken!
Floortje #2: Nu zonder janksmoel! (garpje)
Floortje #2: Nee, ze keek niet naar jou, ze loenst!
Floortje #2: Lekker wijf, goed lijf, fantastische stem, jammer van die janksmoel
Floortje #2: WHY! TELL ME WHY!?!
Floortje #2: De Anita Meijer van Almere!
Floortje #2: Een dag niet gehuild, is een dag niet geleefd.
Meer?.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
Hoppa.
Ik heb ook een post-verwijderknopje hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
Wel een slinkse manier van je om dit topic in m'n MyAT te krijgen, sadist..
Janksmoel inderdaad. En ze is zo gewoontjes, zo saai..quote:Op zondag 8 januari 2006 00:44 schreef BVO het volgende:
Die janksmoel irriteert me inderdaad.
Voor de rest is ze wel gewoon heel goed en ook leuk enzo, ze gaat het gewoon winnen.
mee eens, erg lelijk vond ik het.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:15 schreef sbientje het volgende:
die brommer imitatie
whooohoooohooooo belieeevinnnn
wel een heel onflatteus jurkje![]()
Het is gewoon omgekeerd en een complot van het productieteam. Ze houden scherp in de gaten of er al een traantje opkomt bij Floortje en zo ja, dan krijgen de cameramensen van de regie meteen een seintje om in te zoomen op Floortje. Allemaal voor de kijkcijfers. En dat gebroken sleutelbeen van Floortje's moeder was natuurlijk een geschenk uit de hemel voor het productieteam. Hup, meteen live in de uitzending die moeder, close-up van Floortje erbij en dan maar hopen op vochtige ogen bij Floortje én bij de kijkers thuis uiteraardquote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, waarom moet ze bij elk moment dat ze in beeld is bijna janken.
uhhh...haar hoge truttigheidsgehalte misschienquote:Op zondag 8 januari 2006 09:39 schreef PeRi het volgende:
Ze was zeker heel goed en de beste van de avond, maar toch wil ik niet dat ze win, al zou het terecht zijn. Iets aan haar staat me tegen..
Ze is al best ver toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:59 schreef Natalie het volgende:
Als Floortje niet ver gaat komen, dan weet ik het ook niet meer. Ze staat er en ze zingt. Een natuurtalent, als je 't mij vraagt. Veel anderen die haperen, laten noten vallen, maar Floortje gooit het er gewoon uit. En je ziet ook dat ze er plezier aan beleeft.
Eenschquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef Mike het volgende:
Ik stel voor dat we de rest van de afleveringen laten voor wat ze zijn en Floortje meteen tot winnares uitroepen. Nu moeten we nog negen weken horen dat ze weer de beste was van de avond en dat weten we allang.
Die mindere avond heeft ze al geahd tijdens de workshops, en toen zong ze nog niet vals! Ze is gewoon echt een natuurtalent! Ik roep al vanaf het theater dat zij gaat winnen! De anderen kunnen gewoon niet aan haar tippen! Ik dacht eerst dat Marescha ook erg goed was, maar die heeft me gisteren heel erg laten schrikken! Jammer.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
Nee joh, dit worden juist negen leuke weken, want ook Floortje zal een keer een mindere avond hebben.
Dat zijn ongeldige stemmen die gesmst zijn met de naam 'Jerney'.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:41 schreef Liene het volgende:
Voor wie is die andere 2 procent dan?
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zijn ongeldige stemmen die gesmst zijn met de naam 'Jerney'.
Ik vond haar tijdens de "Wohohooo wohooo yeah!" erg oncharmant kijken. Zo'n kruising tussen verbaasd en bang.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Ze wisselt nogal snel van gezichtsuitdrukking vind ik. Het ene moment heeft ze een big smile, het andere moment kijkt ze ontzettend serieus (tijdens het zingen dus)
heb je zelf weleens woohoohoo gezongen?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond haar tijdens de "Wohohooo wohooo yeah!" erg oncharmant kijken. Zo'n kruising tussen verbaasd en bang.
Dat hebben Raffaëla (in een flits verandert het van haast woest naar enorm vrolijk) en Marescha (van desperate wanhoop tot vrolijke wanhoop) ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Ze wisselt nogal snel van gezichtsuitdrukking vind ik. Het ene moment heeft ze een big smile, het andere moment kijkt ze ontzettend serieus (tijdens het zingen dus)
Flexibel noem je dat, dat kunnen alleen de echte toppers.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Hier dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:39 schreef Liene het volgende:
Jullie moeten eens op YorinFM luisteren wat Henk-Jan over afgelopen zaterdag zegt! En dan vooral over Floortje! Erg leuk! Kijk hierop:
file:///private/var/tmp/folders.501/TemporaryItems/AOLTemp.html
Idols had ook in de helft minder aan afleveringen kunnen worden uitgezonden, maar om Floortje nou meteen als winnaar uit te roepen vind ik wat ver gaan. Ze zal zeker ver komen maar of ze ook gaat winnen is nog maar de vraag. De beste zijn biedt immers geen enkele garantie op de eindoverwinning. Bovendien weten we helemaal niet of ze dit niveau weet vast te houden en hoe de anderen presteren in de komende weken. Genoeg reden dus om nog wat optredens te bekijken.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef Mike het volgende:
Ik stel voor dat we de rest van de afleveringen laten voor wat ze zijn en Floortje meteen tot winnares uitroepen. Nu moeten we nog negen weken horen dat ze weer de beste was van de avond en dat weten we allang.
ik weet niet of ze gaat winnen, ik hoop het wel, maar ze is gewoon te gewoontjes tcoh?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Idols had ook in de helft minder aan afleveringen kunnen worden uitgezonden, maar om Floortje nou meteen als winnaar uit te roepen vind ik wat ver gaan. Ze zal zeker ver komen maar of ze ook gaat winnen is nog maar de vraag.
Tja, dat is al vaker gezegd, maar in Nederland is dat een voordeel, en eerlijk gezegd houd ik er wel van. Ik heb iets tegen bling bling, want ik heb altijd het idee (terecht of onterecht, dat laat ik nu maar even in het midden) dat dat te vaak dient om een gebrek aan echt talent te compenseren of te maskeren. Bij de vorige editie was Maud vanaf de workshops mijn favoriet omdat ze zo prachtig naturel was, en ik was dan ook niet zo blij met die drastische transformatie van haar uiterlijk in de eerste live-shows. Maar gelukkig ziet het er - voorlopig - naar uit dat die fout deze editie niet wordt herhaald, want er is niet te veel gesleuteld aan de natuurlijke uitstraling van Floortje. Maar we zijn er nog lang niet, dus misschien worden de rokjes van Floortje straks tegen het einde van de rit ook steeds korter. Maar nodig heeft ze dat niet, want sinds afgelopen zaterdag ben ik helemaal overtuigd dat ze dé topper is van deze editie van Idols. Ik heb de studioversie van Why tell me why van Anita Meijer nog even opgediept om te vergelijken, en ben tot de conclusie gekomen dat ze het mooier kan zingen dan Anita destijds. Vooral in het stukje op het eind (... I hope that freedom soon will come my way ...) klinkt Floortje nog steeds mooi vol, terwijl Anita daar toch wat afgeknepen klinkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet of ze gaat winnen, ik hoop het wel, maar ze is gewoon te gewoontjes tcoh?
Hij heeft bij mij ook een paar keer op repeat gestaanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het net even terug gekeken.
Wat zeg ik?
Ik heb het net een heleboel keren terug gekeken. Ze was érg goed!
ik heb eheel de tijd haar mp3 opstaan.... geweldig gezongenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ook een paar keer op repeat gestaan
Vind ik niet, hoe zie je haar nog liever dan? Ze heeft een uitstekende uitstraling en een fantastische stem. Ik hoef niet zo'n overdreven iemand.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet of ze gaat winnen, ik hoop het wel, maar ze is gewoon te gewoontjes tcoh?
nee ik ook niet. Maar denk wel dat het stempubliek haar te gewoontjes vindquote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik niet, hoe zie je haar nog liever dan? Ze heeft een uitstekende uitstraling en een fantastische stem. Ik hoef niet zo'n overdreven iemand.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
Ik ook, maar ik luister via RTL (dus niet eens via WMP), dus heb Floortje nu al 20 keer over haar kaas en augurken horen praten.
dat probleem ken ikquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
Ik ook, maar ik luister via RTL (dus niet eens via WMP), dus heb Floortje nu al 20 keer over haar kaas en augurken horen praten.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef RayMania het volgende:
Zaterdag My Girl van The Temptations.
Haha, zingt ze alweer een persoonlijke favoriet van mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef RayMania het volgende:
Vertel.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef RayMania het volgende:
Motownronde?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef RayMania het volgende:
Daarom is ze juist zo leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Andiyan het volgende:
Ik vind haar echt saai worden.
Ze was goed, ja. Mooie stem weer, goed gezongen. Niets op aan te merken.
Maar ze doet nooit iets verrassends.![]()
En dan die verschrikkelijke politiek correcte opmerking in de backstage..
'Nou, ik heb vandaag weer een onwijs gave dag gehad.. blablabla..
En dan met die gemaakte smile erbij.
Dat heeft Raffaela juist gezongenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef RayMania het volgende:
ze zong toch My Guy?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat heeft Raffaela juist gezongen![]()
Floortje was weer goed vanavond![]()
Raffaëla zong My guy.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat heeft Raffaela juist gezongen![]()
Floortje was weer goed vanavond![]()
Wat jij zegt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef WithMe het volgende:
My girl is van The Temptations, My guy is van Mary Wells.
Van wie hoorde je dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:45 schreef RayMania het volgende:
Ik hoorde heel snel "My G..." en ik twijfelde nog, maar was van mezelf overtuigd dat het "My Girl" was. Helaas. Hij werd wel gezongen, dus stond wel op de lijst van 40
.
Eén van de dingen die zo leuk aan haar zijn is dat het juist niet gemaakt is, bij haar zie je gewoon dat ze het echt meent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Andiyan het volgende:
En dan die verschrikkelijke politiek correcte opmerking in de backstage..
'Nou, ik heb vandaag weer een onwijs gave dag gehad.. blablabla..
En dan met die gemaakte smile erbij.
Waarom niet? Ik vind echt dat ze uitstraling heeft. Als ze lacht moet ik ook lachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind Floortje helemaal niet leuk, maar ze is wel goed.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje bedankt FOK voor het winnen van de Idols Survival Game:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=396
Lolquote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje bedankt FOK voor het winnen van de Idols Survival Game:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=396
Volgende week ligt het thema richting ROCK.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:15 schreef Mike het volgende:
Ze moet gewoon doen waar ze goed in is.
Het lijkt me sowieso wel leuk als ze eens een wat alternatiever thema nemen. Deze week was het thema met zowel de fifties als de sixties veel te uitgebreid, daar zat zowel rocl & roll in als bv Motown en liedjes uit de Flower Powertijd.
Ja sorry..camera stond een beetje kut afgesteldquote:Op zondag 15 januari 2006 20:46 schreef sbientje het volgende:
wat is de kwaliteit van die filmpjes slecht men!
Op zich klopt dat wel en da's een beetje dubbel aan het liedje. Aan de ene kant is het een zielige tekst, maar de muziek is weer vrij vrolijk. Ik vraag me af of het wel goed overkomt op het publiek als je dit nummer met een chagrijnig gezicht staat te zingen...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Floortje kan geweldig zingen, wat alleen niet klopte was dat ze dit liedje zo lachend zong terwijl het een nogal zielige tekst heeft (over een meisje wiens vriendje er op haar eigen verjaardagsfeestje vandoor gaat met een vriendin van haar, "it's my party and i'll cry if I want to"). Dat ga je toch niet breed lachend staan zingen?
Als celine dion maar half de uitstraling van Floor had, werd ik spontaan fanquote:Op maandag 16 januari 2006 15:51 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik vind haar de uitstraling hebben van celine dion... en dat is geen compliment...
gelukkig zingt ze echt fantastisch..![]()
Geef toe: ze kan wel het beste zingen van het hele stel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
oh ik vind haal zo veel te heilig.
en je moet niet lachen bij 'it's my party' maar HJ vind haar geweldig. Dus ze wint
Zo moeilijk is dat ook weer nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:19 schreef Eveli het volgende:
[..]
Geef toe: ze kan wel het beste zingen van het hele stel.![]()
ik let niet op moeders.... maar heb je ook een foto?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef slaapwandelaar het volgende:
is het jullie opgevallen dat die moeder van floortje best lijkt op monkey gracia bij de audities? het zou familie kunnen zijn!
Gracia, die travistietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee wie Monkey Gracia is, zal wel met showbizz te maken hebben gok ik zo.
Dachten we dat ook niet bij Hind?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef mrcool het volgende:
Floortje gaat gewoon winnen, zo niet dan is Idols doorgestoken kaart! Ze kan echt goed zingen en ze ziet er bovendien lekker uit. Zou dan de eerste keer zijn dat iemand van het vrouwelijk geslacht Idols wint in Nederland.
Maar geef toe Hind was toen die tijd beter dan Jim of Jamaiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bos81 het volgende:
De populairste wint gewoon, niet de beste.
Daarnaast denk ik of ze nu wint of niet, echt wel een platencontract krijgt aangeboden, want ze heeft gewoon een erg goede stem.
Ik heb de eerste Idols niet echt goed gevolgd. Maar van het deel wat ik heb gezien was ze inderdaad beter dan die tweequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar geef toe Hind was toen die tijd beter dan Jim of Jamai
Daar zeg je zoiets. Eigenlijk nooit bij nagedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Bij de workshops had ze wel 40% van de stemmen.. dus ze is wel enigzins populairquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets. Eigenlijk nooit bij nagedacht![]()
Misschien gaat Floor wel helemaal niet winnen!![]()
Ik wilde ook nog posten dat stemmen op haar zinloos is omdat ze toch wel doorgaat.![]()
Maar dat is nu meteen onzin geworden.
Enigszins ja, maar tis maar hoe je het bekijkt hè. Misschien zijn ze nu wel allemaal zo overtuigd van Floortje dat ze stoppen met bellen.quote:
Daaromquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Idols niet echt goed gevolgd. Maar van het deel wat ik heb gezien was ze inderdaad beter dan die twee
Waarom niet? Ik denk dat de kijkers na de blamage (want dat was het) met Idols 1 wel snappen dat stoppen met bellen voor een kandidaat omdat je denkt dat die er toch wel komt gewoon niet werkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom wint ze ook niet, ik heb het daar van de week nog overgehad met me vrienden![]()
Absoluut. Jammer dat we even niets meer van Zosja horen, maar ze studeert nu Jazz aan het conservatorium, dus dat belooft nog wat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom![]()
Zoals Hind en Zosja vond ik persoonlijk de beste!![]()
Ik denk dat je dat een beetje moet nuanceren. Degene die wint is degene die het populairst is onder de stemmende kijkers. Maar als de groep van stemmende kijkers niet representatief is voor de kijkerspopulatie als geheel, dan kun je niet meer stellen dat de winnaar ook per definitie het populairst is onder de kijkers, dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Zo was Hind bij Idols 1 het populairst onder de kijkers, maar ze won toch niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Ja.quote:Daarnaast denk ik of ze nu wint of niet, echt wel een platencontract krijgt aangeboden, want ze heeft gewoon een erg goede stem.
Volgens mij was Henkjan en de rest van de jury wel enthousiast over Boris. Maar Jamai samen met Jim in de finale was een drama idd. Nadat Hind eruit was gestemd heb ik ook niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat een beetje moet nuanceren. Degene die wint is degene die het populairst is onder de stemmende kijkers. Maar als de groep van stemmende kijkers niet representatief is voor de kijkerspopulatie als geheel, dan kun je niet meer stellen dat de winnaar ook per definitie het populairst is onder de kijkers, dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Zo was Hind bij Idols 1 het populairst onder de kijkers, maar ze won toch niet.
De makers van het programma (en de platenmaatschappij) zijn zich dit ook bewust geworden, want Henkjan Smits heeft zich vóór de start van Idols 3 laten ontvallen dat de uitslag van Idols 'beter' moest. Impliciet heeft hij daarmee overigens ook te kennen gegeven dat hij niet zo tevreden was met Jamai resp. Boris als winnaars van Idols 1 en 2 ...
Daar heb jij je punt weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat de kijkers na de blamage (want dat was het) met Idols 1 wel snappen dat stoppen met bellen voor een kandidaat omdat je denkt dat die er toch wel komt gewoon niet werkt.
Ik hoop het wel. Vind het namelijk erg jammer dat we niks meer van haar horen. Ze was echt 1 van de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:48 schreef Riparius het volgende:
[..]
Absoluut. Jammer dat we even niets meer van Zosja horen, maar ze studeert nu Jazz aan het conservatorium, dus dat belooft nog wat.
Dat gevoel heb ik ook, hoewel ze wel gewoon de beste zangeres is....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar heb jij je punt weer![]()
Maar toch heb ik me twijfels. Ik heb toch een gevoel dat Floortje niet wint.![]()
Ze is goed, maar ze staat toch niet boven aan mijn lijstjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, hoewel ze wel gewoon de beste zangeres is....![]()
Eens! alweer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, hoewel ze wel gewoon de beste zangeres is....![]()
Eens..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Floortjes stem nogal saai worden na die paar weken. Ze klinkt bij elk lied hetzelfde. Ze begint me te vervelen.
Het leek net echtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Marble het volgende:
Ze moet weer eens wat anders dan een standaardballad doen, Fame is nou alweer best lang geleden.
Maar ze was wel cool als Marilyn Manson vandaag, moet ze vaker doen.
Ook eens.quote:
Ja..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Floortje steeds minder tofHet is wel goed allemaal, maar zo standaard.
![]()
Maar dat gaat ze toch nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja..
Ik ben niet echt enthousiast meer over haar, ze is altijd hetzelfde. Als ze d'r volgende week uit zou gaan, zou ik het niet eens zo erg vinden.
Maar eerst mogen Serge, Aaron en Harm er nog wel uit van mij danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee ok, maar ja, stél dat.. Ze gaat ook wel winnen denk ik.
Dat is echt onzin, als Maud er echt voor ging dan stond er ook een poweroptreden van heb ik jou daar. Dat zie ik Floortje écht nog niet doen.quote:
Dan met Ellen héquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
liefst in een finale met Angelique, Ellen of Serge.
Denk het ook wel. Van mij mag ze Idols winnen, ik vind haar echt goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het ook minder, maar ze heeft genoeg fans om het tot de finale te schoppen.
Ik vond haar vandaag ook veel minder..... Maar denk wel dat ze de finale haaltquote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het ook minder, maar ze heeft genoeg fans om het tot de finale te schoppen.
En jij bent de modulator van Floortje?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moet zorgen dat ze haar riedeltje niet op de automatische piloot af gaat draaien en het spannend houdt.
en altijd maar die eeuwige lach ... wel leuk maar ze kan echt geen ander gezicht trekken .. haar hele persoontje irriteert mij gewoon !quote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef Day het volgende:
Goeie stem, maar ZO saai, saai, saai!
iddquote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef dolfg het volgende:
Kan iemand de moeder van Floortje vertellen dat het niet noodzakelijk is om 6 keer per week onder de zonnebank te kruipen?![]()
Hoe moet ze volgens jou dan reageren?quote:Op zondag 22 januari 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje begint me te irriteren met d'r zogenaamde oprechte opgeluchte reacties als ze goed commentaar krijgt.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:11 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoe moet ze volgens jou dan reageren?
Mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje begint me te irriteren met d'r zogenaamde oprechte opgeluchte reacties als ze goed commentaar krijgt.
Qua zang misschien (hoewel de stem me nu ondertussen ook gaat irriteren, klinkt bij alles precies hetzelfde). Op persoonlijk gebeid is ze een nogal saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:31 schreef Daaniejelluh het volgende:
Hoe ze dan ook wel of niet moet reageren.
Ik vind haar er tot nu toe elke keer weer met kop en schouders bovenuit steken!!
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef Day het volgende:
Goeie stem, maar ZO saai, saai, saai!
En dan doet ze vaak haar mond open en worden haar ogen even groter.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:21 schreef BVO het volgende:
En alssssssss ze een compliment krijgt, doet ze altijd d'r ogen dicht en blaast ze even uit. Altijd!.
dat is nog het meest irritant ja, op een gegeven moment weet je toch wel wat ze over je gaan zeggen en hoe je zelf vindt dat het gegaan is. die 'verbazing' is zo over de top...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze doet net alsof ze het niet verwacht.
Nah, dat heeft denk ik ook te maken met een soort van opluchting. Als je eigenlijk zo favoriet bent, en zo goed kan zingen, dan moet je het elke keer goed doen. En in de Workshops heb je gezien dat het ook wel eens fout kan gaan. Het is denk ik ook veel opluchtingquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het ook niet verwachten hoor. Als jij elke week de hemel in geprezen wordt en dan wederom goed zingt, dan verwacht je toch helemaal geen positief commentaar?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
nee klopt stel als ik "wederom" goed zou zingen dan verwacht ik slecht commentaar!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet verwachten hoor. Als jij elke week de hemel in geprezen wordt en dan wederom goed zingt, dan verwacht je toch helemaal geen positief commentaar?
Precies, het is gewoon opluchtingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef Eveli het volgende:
Mwah ik denk dat ze dat misschien ook wel een beetje doet vanwege de spanning, die dan losgelaten wordt.
Dat zei ik ook, maar even ook een bevestiging van iemand andersquote:Op zondag 22 januari 2006 12:20 schreef slaapwandelaar het volgende:
maar dat bedoelde je zelf ook al denk ik
Ja en je een houding geven bij positief commentaar is niet makkelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef Eveli het volgende:
Mwah ik denk dat ze dat misschien ook wel een beetje doet vanwege de spanning, die dan losgelaten wordt.
Oh, nou snap ik waarom ze dus elke week hetzelfde reageertquote:Op zondag 22 januari 2006 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja en je een houding geven bij positief commentaar is niet makkelijk.
Tja, als je Idols wint ben je verzekerd van een platencontract, 1 hit en verder niets...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef Sneeze het volgende:
Don't shoot me, maar ik verwacht werkelijk dat, zou zij Idols winnen, ze geen enkel leuk nummer uitbrengt en binnen 6 maanden weer in de apotheek staat.
tijdens de workshops piekte ze echt, en was ik echt onder de indruk van paar zang en performance, maar ik vind haar in de Finale toch tegenvallen.. NIet slecht, dat zeker niet, maar ook niet dat ze er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar Jerney blijft haar keer op keer ophemelen, terwijl Angelique toch een stuk beter uit de verf komt En alleen Eric van Tijn die dat toe durft te geven..quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Natalie het volgende:
Maresche an Floortje na elkaar kon je goed merken wie de betere stem had. Duidelijk Floortje. En hoewel Floortje wel wat noten miste, was haar performance toch heel netjes.
Volgens mij kan ze overigens wel beter dan de 'veilige' nummers die ze tot nu toe gekozen heeft. Ze passen bij haar, maar zou 't leuk vinden als ze ons ook eens zou verrassen met iets compleet anders.
Tijdens de Workshops zat ze in het diepste dal dat ze heeft gezetenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
tijdens de workshops piekte ze echt, en was ik echt onder de indruk van paar zang en performance, maar ik vind haar in de Finale toch tegenvallen.. NIet slecht, dat zeker niet, maar ook niet dat ze er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar Jerney blijft haar keer op keer ophemelen, terwijl Angelique toch een stuk beter uit de verf komt En alleen Eric van Tijn die dat toe durft te geven..
En nóg stak ze kilometers boven de rest uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tijdens de Workshops zat ze in het diepste dal dat ze heeft gezetenBen je de modulatie vergeten?
![]()
mag ik ff vragen welke muziek jij op had staan toen floortje zong, want het kan niet haar optreden zijn geweest waar je naar luisterde...daar ging ze dus finaal de mist in. heb toen ook niet op haar gestemd...nou ja, heb zoiezo niet gestemd tijdens de workshops, daar niet van.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
tijdens de workshops piekte ze echt, en was ik echt onder de indruk van paar zang en performance, maar ik vind haar in de Finale toch tegenvallen.. NIet slecht, dat zeker niet, maar ook niet dat ze er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar Jerney blijft haar keer op keer ophemelen, terwijl Angelique toch een stuk beter uit de verf komt En alleen Eric van Tijn die dat toe durft te geven..
nou....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
En nóg stak ze kilometers boven de rest uit.
Dat zie ik ook helemaal zitten, gewoon opvallen door de stem.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik hoop persoonlijk wel dat floortje de lucie silvas kant uitgaat (ook al klonk what you're made of niet echt goed ofzo, het nummer rocks)
Ik vond er helemaal niks aan vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb d'r regelmatig beter gehoord dan vanavond.
Dat wilde ik dus ook zeggen, maar ik dacht, laat ik me maar voorzichtig uitdrukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks aan vanavond.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
Ze was gewoon weer supergoed vanavond. Zoals altijd.
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze zingt wel goed enzo, maar toch...... ze blijft een beetje een vervelende nasaliteit in d'r stem hebben. Of weet ik wat het is, in ieder geval een vreemd geluid.
Wat de jury over veel andere kandidaten zei, namelijk dat ze warmte in hun stemmen missen, gaat zeker ook op voor Floortje. Amper nuance in d'r stem en het klinkt zo hard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze zingt wel goed enzo, maar toch...... ze blijft een beetje een vervelende nasaliteit in d'r stem hebben. Of weet ik wat het is, in ieder geval een vreemd geluid.
Wat een onzin. Reken maar dat Marescha en Aäron heel wat bijbelvaster zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge
Blij braaf Hollands Burgertrutje die Floortje... Nog net de bijbel niet in de hand op het podium
Maresha gaat God nu bedanken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat een onzin. Reken maar dat Marescha en Aäron heel wat bijbelvaster zijn.
Amen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
... en Floortje moet winnen van de jury.
Mee eens.. en die rare 's' van haar nog steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Woelli het volgende:
Heb je die van Ellen ook toevallig?
Is Goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Sorry, dit was ff om te proberen, ik zal volgende keer elke kandidaat doen..
Dat dus!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eens.
En haar uitvoering is niet echt dat je zegt spetterend. Ze staat er een beetje bij, draait een keer met d'r heupen. En zet die enorme glimlach op. Same show, every week.
Precies!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat de jury over veel andere kandidaten zei, namelijk dat ze warmte in hun stemmen missen, gaat zeker ook op voor Floortje. Amper nuance in d'r stem en het klinkt zo hard.
Maar ja, dat gaan ze natuurlijk niet zeggen want dat is negatief en Floortje moet winnen van de jury.
Ze zag er echt heel leuk uit in dat filmpje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Zodra het nieuwe topic er is, pleur ik de rest er ook bij![]()
Die foto's die op dat "panelenscherm" getoond werden voordat de kandidaten gingen optreden waren echt zo mooi van allemaal!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Zodra het nieuwe topic er is, pleur ik de rest er ook bij![]()
Ze is dan ook erg saai en nietszeggend.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Woelli het volgende:
Rafaëla, Ellen en Marescha zijn al met topic 4 bezig. Floortje nog maar met 2![]()
Dat komt omdat jullie het hele Ellen topic volspammenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Woelli het volgende:
Rafaëla, Ellen en Marescha zijn al met topic 4 bezig. Floortje nog maar met 2![]()
Dat komt gewoon omdat we over Ellen niet uitgesproken zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie het hele Ellen topic volspammen![]()
Proficiat, u heeft de meest intelligentste post van het forum neergezet.quote:
Ja ik kan ook best mijn argumenten geven hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Proficiat, u heeft de meest intelligentste post van het forum neergezet.
Uw prijs is de volgende feit: Floortje gaat Idols winnen
![]()
vertelquote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kan ook best mijn argumenten geven hoor. Ik heb ze, misschien niet de sterkste, maarik heb argumenten.
Ok, onthoud dat ik heb gezegd dat het niet de sterkste agrumenten zijn.quote:
met het tweede argument ben ik het eens....ze is wel wat saai jah.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, onthoud dat ik heb gezegd dat het niet de sterkste agrumenten zijn.
Floortje is te perfect. Ik heb veel liever een Idol met tekortkomingen. Op het moment dat iemand perfect is, kan ik mezelf er niet echt in ehrkennen of mee identificeren. Het maakt die persoon afstandelijk van mij, terwijl een imperfectie juist zorgt voor herkenning, die persoon is net als iedereen.
en dan mijn tweede argument is dat floortje te saai is. Elke week hoor ik hetzelfde, geen enkele afwisseling in haar performance of stem.
Zo. Ik verwacht een hoop tegenspraak, maar dat kan ook niet anders in het Florrtje topic.
Ze zingt alles goed hoor, maar ze blijft een aparte klank in d'r stem hebben die ik niet zo vind.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef chansadres het volgende:
goede standpunten.
Ik vindt alleen haar niet saai maar ze is inderdaad te perfect.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef chansadres het volgende:
goede standpunten.
Ik vindt alleen haar niet saai maar ze is inderdaad te perfect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |