Waarom niet? Ik vind echt dat ze uitstraling heeft. Als ze lacht moet ik ook lachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind Floortje helemaal niet leuk, maar ze is wel goed.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje bedankt FOK voor het winnen van de Idols Survival Game:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=396
Lolquote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje bedankt FOK voor het winnen van de Idols Survival Game:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=396
Volgende week ligt het thema richting ROCK.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:15 schreef Mike het volgende:
Ze moet gewoon doen waar ze goed in is.
Het lijkt me sowieso wel leuk als ze eens een wat alternatiever thema nemen. Deze week was het thema met zowel de fifties als de sixties veel te uitgebreid, daar zat zowel rocl & roll in als bv Motown en liedjes uit de Flower Powertijd.
Ja sorry..camera stond een beetje kut afgesteldquote:Op zondag 15 januari 2006 20:46 schreef sbientje het volgende:
wat is de kwaliteit van die filmpjes slecht men!
Op zich klopt dat wel en da's een beetje dubbel aan het liedje. Aan de ene kant is het een zielige tekst, maar de muziek is weer vrij vrolijk. Ik vraag me af of het wel goed overkomt op het publiek als je dit nummer met een chagrijnig gezicht staat te zingen...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Floortje kan geweldig zingen, wat alleen niet klopte was dat ze dit liedje zo lachend zong terwijl het een nogal zielige tekst heeft (over een meisje wiens vriendje er op haar eigen verjaardagsfeestje vandoor gaat met een vriendin van haar, "it's my party and i'll cry if I want to"). Dat ga je toch niet breed lachend staan zingen?
Als celine dion maar half de uitstraling van Floor had, werd ik spontaan fanquote:Op maandag 16 januari 2006 15:51 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik vind haar de uitstraling hebben van celine dion... en dat is geen compliment...
gelukkig zingt ze echt fantastisch..![]()
Geef toe: ze kan wel het beste zingen van het hele stel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
oh ik vind haal zo veel te heilig.
en je moet niet lachen bij 'it's my party' maar HJ vind haar geweldig. Dus ze wint
Zo moeilijk is dat ook weer nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:19 schreef Eveli het volgende:
[..]
Geef toe: ze kan wel het beste zingen van het hele stel.![]()
ik let niet op moeders.... maar heb je ook een foto?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef slaapwandelaar het volgende:
is het jullie opgevallen dat die moeder van floortje best lijkt op monkey gracia bij de audities? het zou familie kunnen zijn!
Gracia, die travistietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee wie Monkey Gracia is, zal wel met showbizz te maken hebben gok ik zo.
Dachten we dat ook niet bij Hind?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef mrcool het volgende:
Floortje gaat gewoon winnen, zo niet dan is Idols doorgestoken kaart! Ze kan echt goed zingen en ze ziet er bovendien lekker uit. Zou dan de eerste keer zijn dat iemand van het vrouwelijk geslacht Idols wint in Nederland.
Maar geef toe Hind was toen die tijd beter dan Jim of Jamaiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bos81 het volgende:
De populairste wint gewoon, niet de beste.
Daarnaast denk ik of ze nu wint of niet, echt wel een platencontract krijgt aangeboden, want ze heeft gewoon een erg goede stem.
Ik heb de eerste Idols niet echt goed gevolgd. Maar van het deel wat ik heb gezien was ze inderdaad beter dan die tweequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar geef toe Hind was toen die tijd beter dan Jim of Jamai
Daar zeg je zoiets. Eigenlijk nooit bij nagedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Bij de workshops had ze wel 40% van de stemmen.. dus ze is wel enigzins populairquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets. Eigenlijk nooit bij nagedacht![]()
Misschien gaat Floor wel helemaal niet winnen!![]()
Ik wilde ook nog posten dat stemmen op haar zinloos is omdat ze toch wel doorgaat.![]()
Maar dat is nu meteen onzin geworden.
Enigszins ja, maar tis maar hoe je het bekijkt hè. Misschien zijn ze nu wel allemaal zo overtuigd van Floortje dat ze stoppen met bellen.quote:
Daaromquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Idols niet echt goed gevolgd. Maar van het deel wat ik heb gezien was ze inderdaad beter dan die twee
Waarom niet? Ik denk dat de kijkers na de blamage (want dat was het) met Idols 1 wel snappen dat stoppen met bellen voor een kandidaat omdat je denkt dat die er toch wel komt gewoon niet werkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom wint ze ook niet, ik heb het daar van de week nog overgehad met me vrienden![]()
Absoluut. Jammer dat we even niets meer van Zosja horen, maar ze studeert nu Jazz aan het conservatorium, dus dat belooft nog wat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom![]()
Zoals Hind en Zosja vond ik persoonlijk de beste!![]()
Ik denk dat je dat een beetje moet nuanceren. Degene die wint is degene die het populairst is onder de stemmende kijkers. Maar als de groep van stemmende kijkers niet representatief is voor de kijkerspopulatie als geheel, dan kun je niet meer stellen dat de winnaar ook per definitie het populairst is onder de kijkers, dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Zo was Hind bij Idols 1 het populairst onder de kijkers, maar ze won toch niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Ja.quote:Daarnaast denk ik of ze nu wint of niet, echt wel een platencontract krijgt aangeboden, want ze heeft gewoon een erg goede stem.
Volgens mij was Henkjan en de rest van de jury wel enthousiast over Boris. Maar Jamai samen met Jim in de finale was een drama idd. Nadat Hind eruit was gestemd heb ik ook niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat een beetje moet nuanceren. Degene die wint is degene die het populairst is onder de stemmende kijkers. Maar als de groep van stemmende kijkers niet representatief is voor de kijkerspopulatie als geheel, dan kun je niet meer stellen dat de winnaar ook per definitie het populairst is onder de kijkers, dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Zo was Hind bij Idols 1 het populairst onder de kijkers, maar ze won toch niet.
De makers van het programma (en de platenmaatschappij) zijn zich dit ook bewust geworden, want Henkjan Smits heeft zich vóór de start van Idols 3 laten ontvallen dat de uitslag van Idols 'beter' moest. Impliciet heeft hij daarmee overigens ook te kennen gegeven dat hij niet zo tevreden was met Jamai resp. Boris als winnaars van Idols 1 en 2 ...
Daar heb jij je punt weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat de kijkers na de blamage (want dat was het) met Idols 1 wel snappen dat stoppen met bellen voor een kandidaat omdat je denkt dat die er toch wel komt gewoon niet werkt.
Ik hoop het wel. Vind het namelijk erg jammer dat we niks meer van haar horen. Ze was echt 1 van de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:48 schreef Riparius het volgende:
[..]
Absoluut. Jammer dat we even niets meer van Zosja horen, maar ze studeert nu Jazz aan het conservatorium, dus dat belooft nog wat.
Dat gevoel heb ik ook, hoewel ze wel gewoon de beste zangeres is....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar heb jij je punt weer![]()
Maar toch heb ik me twijfels. Ik heb toch een gevoel dat Floortje niet wint.![]()
Ze is goed, maar ze staat toch niet boven aan mijn lijstjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, hoewel ze wel gewoon de beste zangeres is....![]()
Eens! alweer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, hoewel ze wel gewoon de beste zangeres is....![]()
Eens..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Floortjes stem nogal saai worden na die paar weken. Ze klinkt bij elk lied hetzelfde. Ze begint me te vervelen.
Het leek net echtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Marble het volgende:
Ze moet weer eens wat anders dan een standaardballad doen, Fame is nou alweer best lang geleden.
Maar ze was wel cool als Marilyn Manson vandaag, moet ze vaker doen.
Ook eens.quote:
Ja..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Floortje steeds minder tofHet is wel goed allemaal, maar zo standaard.
![]()
Maar dat gaat ze toch nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja..
Ik ben niet echt enthousiast meer over haar, ze is altijd hetzelfde. Als ze d'r volgende week uit zou gaan, zou ik het niet eens zo erg vinden.
Maar eerst mogen Serge, Aaron en Harm er nog wel uit van mij danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee ok, maar ja, stél dat.. Ze gaat ook wel winnen denk ik.
Dat is echt onzin, als Maud er echt voor ging dan stond er ook een poweroptreden van heb ik jou daar. Dat zie ik Floortje écht nog niet doen.quote:
Dan met Ellen héquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
liefst in een finale met Angelique, Ellen of Serge.
Denk het ook wel. Van mij mag ze Idols winnen, ik vind haar echt goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het ook minder, maar ze heeft genoeg fans om het tot de finale te schoppen.
Ik vond haar vandaag ook veel minder..... Maar denk wel dat ze de finale haaltquote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het ook minder, maar ze heeft genoeg fans om het tot de finale te schoppen.
En jij bent de modulator van Floortje?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moet zorgen dat ze haar riedeltje niet op de automatische piloot af gaat draaien en het spannend houdt.
en altijd maar die eeuwige lach ... wel leuk maar ze kan echt geen ander gezicht trekken .. haar hele persoontje irriteert mij gewoon !quote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef Day het volgende:
Goeie stem, maar ZO saai, saai, saai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |