Ik vond er helemaal niks aan vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb d'r regelmatig beter gehoord dan vanavond.
Dat wilde ik dus ook zeggen, maar ik dacht, laat ik me maar voorzichtig uitdrukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks aan vanavond.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
Ze was gewoon weer supergoed vanavond. Zoals altijd.
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze zingt wel goed enzo, maar toch...... ze blijft een beetje een vervelende nasaliteit in d'r stem hebben. Of weet ik wat het is, in ieder geval een vreemd geluid.
Wat de jury over veel andere kandidaten zei, namelijk dat ze warmte in hun stemmen missen, gaat zeker ook op voor Floortje. Amper nuance in d'r stem en het klinkt zo hard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze zingt wel goed enzo, maar toch...... ze blijft een beetje een vervelende nasaliteit in d'r stem hebben. Of weet ik wat het is, in ieder geval een vreemd geluid.
Wat een onzin. Reken maar dat Marescha en Aäron heel wat bijbelvaster zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge
Blij braaf Hollands Burgertrutje die Floortje... Nog net de bijbel niet in de hand op het podium
Maresha gaat God nu bedanken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat een onzin. Reken maar dat Marescha en Aäron heel wat bijbelvaster zijn.
Amen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
... en Floortje moet winnen van de jury.
Mee eens.. en die rare 's' van haar nog steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Woelli het volgende:
Heb je die van Ellen ook toevallig?
Is Goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Sorry, dit was ff om te proberen, ik zal volgende keer elke kandidaat doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |